Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Sprężyny klapy bagażnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:31, 22.02.2011

Witajcie!

W końcu udało mi się nabyć sprężyny klapy by ta sama nie opuszczała się, jednak nie wiem jak to zamontować, wiec prosiłbym gdyby ktoś był tak miły i zrobił parę fotek jak te sprężyny pod klapa są przymocowane. Ja nie mam pojęcia, , wczoraj sensownie jakoś próbowałem to zrobić ale efekt mizerny. Będę bardzo wdzięczny.

Druga sprawa, moja honda teraz stala 2 tygodnie, wczoraj ja odpaliłem i niestety po jakieś chwili gaśnie, niestety tak wczoraj trzy razy, czy cos mieliście takiego, czy to związane z dużym mrozem, czy niestety coś z motorem?

Własnie wczoraj zacząłem montowac standardowe siłownki do drzwi i zobaczymy co z tego wyjdzie, silniczki trupy
pozdrawiam
  • 0

#2 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:21, 22.02.2011

Witajcie!

W końcu udało mi się nabyć sprężyny klapy by ta sama nie opuszczała się, jednak nie wiem jak to zamontować, wiec prosiłbym gdyby ktoś był tak miły i zrobił parę fotek jak te sprężyny pod klapa są przymocowane. Ja nie mam pojęcia, , wczoraj sensownie jakoś próbowałem to zrobić ale efekt mizerny. Będę bardzo wdzięczny.

Druga sprawa, moja honda teraz stala 2 tygodnie, wczoraj ja odpaliłem i niestety po jakieś chwili gaśnie, niestety tak wczoraj trzy razy, czy cos mieliście takiego, czy to związane z dużym mrozem, czy niestety coś z motorem?

Własnie wczoraj zacząłem montowac standardowe siłownki do drzwi i zobaczymy co z tego wyjdzie, silniczki trupy
pozdrawiam


Moja poprzednia jak dlugo stala na mrozie to tez pochodzila 3 sekundy i potrafila czasem zgasnac. Ale juz za drugim razem palila.
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:


#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:25, 22.02.2011

michu_gno o jakich sprężynach Ty mówisz ? bo chyba nie o prętach spręzynujacych poza którymi innych spręzyn w sedanie nie ma
mógłbyś zapodać jakąś fotę
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:36, 22.02.2011

Jarku ja zrozumiałem, że właśnie chodzi o te pręty sprężynujące.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:38, 22.02.2011

W końcu udało mi się nabyć sprężyny klapy by ta sama nie opuszczała się, jednak nie wiem jak to zamontować, wiec prosiłbym gdyby ktoś był tak miły i zrobił parę fotek jak te sprężyny pod klapa są przymocowane. Ja nie mam pojęcia


czyzby nie było tych pretów oryginalnie ...
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:39, 22.02.2011

tak chodzi wlasnie o te sprezyny, czyli dwa ciekie druty idace wzdluz klapy bagaznika.
nie wiem jak zamonotwac i fotki byly by bardzo pomocne!
U mnie nie ma z powodu tego ze poprzedni wlasciciel zamontowal duze wiejskie :) glosniki przez ktore musial sciagnac te sprezyny bo przeszkadzaly.

prosilbym o fotki, jak te sprezyny sa zalozone. pozdrawiam i dziekuje
  • 0

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 12:14, 23.02.2011

zrobie Ci fotki - chwila cierpliwości :))
--------------------------------------
czy to wystarczy jezli małe fotki to daj znac na PW wysle w duzej rozdzielczości na email
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:10, 23.02.2011

bardzo dziekuje!!!
Bardzo bedzie to pomocne, dzis bede dzialal i mam w koncu ze klapa zadziala tak jak powinna:)

pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje!
  • 0

#9 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:19, 23.02.2011

powodzenia - pochwal się jak wszystko poskładasz i będzie działało :ok
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:17, 28.02.2011

wiec zalozylem.
Ciezko bylo ale dzieki zdjecia bardzo pomogly.

Zaklada sie ciezko bo te sprezyny gdy z jednej strony sie zamontuje z drugiej trzeba je mocno odwrocic, co jest bardzo trudnym procesem:) ale za pomoca klucza od kol zrobilem sobie dzwignie i wszystko bardzo ladnie wskoczylo na miejsce.

no to teraz juz tylko zostalo wyjasnienie dlaczego podczas jazdy caly czas swieci sie kontrolka akumulatora oraz pare drobniejszych detali.

pozdrawiam
  • 0

#11 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 05.03.2011

kontrolka akumulatora zobacz zwykłym miernikiem jakie masz napięcie na aku podczas pracy silnika jeśli 14-15 V to oki jak mniej kiepskie ładowanie
jak więcej regulator padł
ogólnie raczej podejrzany alternator a w nim szczotki,regulator napięcia lub któraś dioda jeśłi nie prozaiczna przyczyna (brak styku albo luźny na altku
  • 0

#12 woocash

woocash
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:20, 15.06.2015

odświeżę temat - zakupiłem OEM ducktail i razem z nim była sprężyna (pręt sprężynujący) i tu pojawia się pytanie czy jest on mocniejszy od tego co jest montowany w autach z gołą klapą ?? a jeśli tak czy ma ktoś jakiś patent na wymianę ?? czy tak jak pisze kolega wyżej tzn podchodzimy do tego siłowo z porządną dźwignią :-P


  • 0

#13 woocash

woocash
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 15.06.2015

oki to już duża pomoc tylko najważniejsze pytanie czy wymiana coś da ??
I czy lepiej ja wymieniać przy zamkniętej czy może przy otwartej klapie ??

Użytkownik woocasch edytował ten post 19:54, 15.06.2015

  • 0

#14 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 16:00, 19.06.2015

Sprężyna dostarczona z kaczorem jest mocniejsza niż oem. Tu możesz sobie trochę m.in. o tym poczytać.

Oczywiście łatwiej się wymienia przy max. otwartej klapie.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#15 woocash

woocash
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:26, 29.04.2017

koledzy mam pytanie - czy ktoś miał taki przypadek że ten klips trzymający pręty przy karoserii wyrywało po zamknięciu bagażnika ??
chodzi o to, że wszystko jest zamontowane prawidłowo a po zamknięciu klapy pręty są tak naprężone że wyrywają ten plastik 

dzięki za pomoc


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq