XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord Coupe VIg _ stuki
#1
Napisano 14:34, 14.02.2011
Na wstępie napiszę, że przeczytałem większość postów na tym forum w tematyce stuków silnika, niestety znalazłem tylko dużo rożnych sprzecznych teorii i na tą chwile w głowie mam jedynie mętlik, tak czy inaczej chyba lepiej będzie jak opiszę swój przypadek z nadzieją, że ktoś miał podobny problem z tym samym modelem auta.
Samochód to Honda accord coupe `98 VIg. silnik 2L Vtec, świeżo po regulacji zaworów. Auto mam od raptem kilku miesięcy. Niedługo po zakupie, po ochłonięciu z całych emocji, zainteresowała mnie dość głośna praca silnika słyszana we wnętrzu. Mówię tu głównie o ogólnym odgłosie pracy motoru słyszanym przy przyspieszaniu w granicach 2-3 tyś obr. Po zajrzeniu po maskę stwierdziłem "stuki", moim zdaniem,pod pokrywą zaworów w okolicach lewej części silnika. Przy równej pracy silnika na biegu jałowym dźwięk jest niesłyszalny, zdecydowanie odzywa się przy szarpnięciu linki gazu lub jej puszczeniu oraz w okolicach 2 tyś obr., coś jakby wchodziło w wibrację przy zwiększaniu/zmniejszaniu obrotów. Bez większej paniki postanowiłem wyregulować zawory. Niestety to nie pomogło wiec dalej szukam odpowiedzi. Na koniec dodam, że przy zimnym silniku objawy są wyraźniejsze.
#2
Napisano 15:16, 14.02.2011
#3
Napisano 15:46, 14.02.2011
[ Dodano: 2011-02-14, 15:50 ]
co do momentów w których słychać "klepanie" to tak dokładnie wtedy.
#4
Napisano 22:08, 14.02.2011
- kto tam ?
- panewka !
Jesteś kolejną osobą z zajeżdżonym Coupe F20B5, pewnie "rozklepała się" panewka korbowodowa
czwartego cylindra ...
Masz taki dźwięk ? :
#5
Napisano 22:35, 14.02.2011
#7
Napisano 13:46, 15.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych