XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:42, 04.02.2009
Mnie również pan o specjalizacji Honda uczulił na olej.
Z moich notatek wynika ze wyszedl jakis 1l na 7000km, jazda różna, raz pała, raz lans
Do tego nie rozumiem jak można sprawdzać olej podczas tankowania, przecież silnik
jest cieply, a olej sprawdzamy na zimnym, co nie?
Co do wymian co 20kkm, to jestem w szoku, przecież pisze ze co 10kkm i taka jest
generalnie zasada te 10-12kkm. Zresztą zwróćcie uwagę jak wyglada wasz olej na
bagnecie juz po 7kkm. Ja widze różnicę gołym okiem, jest taki jakis ciemniejszy i gęstszy.
Mam shella 10W-40.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#32
Napisano 22:47, 04.02.2009
Do tego nie rozumiem jak można sprawdzać olej podczas tankowania, przecież silnik
jest cieply, a olej sprawdzamy na zimnym, co nie?
Olej sprawdza sie na cieplym silniku, ale po 3-5 minutach, zeby dac mu czas splynac do miski.
W VIIgen olej nalezy zmieniac co 20tys. lub raz w roku. Tak stanowi karta gwarancyjna/przegladow, ktora posiadam, gdzie miejsca na stemple tak sa wlasnie opisane. Co 10tys lub co pol roku przy "trudnych warunkach eksploatacji". To samo powiedzieli mi w ASO.
[ Dodano: 2009-02-04, 22:48 ]
Zresztą zwróćcie uwagę jak wyglada wasz olej na
bagnecie juz po 7kkm. Ja widze różnicę gołym okiem, jest taki jakis ciemniejszy i gęstszy.
W dieslu juz po tygodniu jest czarny praktycznie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#34
Napisano 23:23, 04.02.2009
leje shell 10w40
pobiera od wymiany do wymiany jakieś 0,5-0,75 litra
#35
Napisano 23:26, 04.02.2009
Nie wiem jak u ciebie Mikołaj ale ja już naczytałem się i zawsze wszyscy mówią że olej sprawdza się na zimnym silniku, albo na ciepłym ale jak postoi min 30 minut.
masz rację Seth, ale różnica pomiędzy sprawdzeniem poziomu oleju po 5 minutach a po pół godzinie to max 2 mm na bagnecie. sprawdzałem u siebie. to nie jest jakiś problem, jak się utrzymuje poziom w połowie znacznika.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#36
Napisano 23:29, 04.02.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37
Napisano 10:09, 05.02.2009
Ale wróćmy do tematu, bo gadamy o wymianie, a ma być branie.
EOT
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:14, 26.04.2009
pacjent z przebiegiem 2000 km.
Pierwszy 1k km spokojnie - powiedzmy coś na kształt docierania (takie zboczenie ) drugi 1k już ostrzej i objaw końca oleju.
Wątpliwość: dolać czy wymienić
Tak BTW w civic'u VIII 1,8 koniec oleju (zejscie z max do min) objawiał co ok 7000 km a teraz troche jakby szybko...
#39
Napisano 13:02, 27.04.2009
#40
Napisano 12:12, 29.04.2009
u mnie przy pałowaniu znika olej bardzo szybko, chociaż po zmianie na 10w60 dużo mniej. Rozmawiałem z gościem, który kiedyś jeździł ATRem na torze i mówił, że musieli dolewać 1litr na okrążenie
ee litra na okrążenie cos dluuuuuugie to okrążenie musial chyba być.
#41
Napisano 12:16, 29.04.2009
#42
Napisano 12:25, 29.04.2009
- Nie synku, to diesel...
#43
Napisano 12:39, 29.04.2009
u mnie przy pałowaniu znika olej bardzo szybko, chociaż po zmianie na 10w60 dużo mniej. Rozmawiałem z gościem, który kiedyś jeździł ATRem na torze i mówił, że musieli dolewać 1litr na okrążenie
ee litra na okrążenie cos dluuuuuugie to okrążenie musial chyba być.
napisałem tylko co powiedział, a nie sądzę żeby zmyślał bo to nie ten typ. Facet pracował ileś lat w hondzie i to było na jakiś imprezach firmowych.
#44
Napisano 13:14, 29.04.2009
Byla duzo rozkminka na ten temat na: http://passwordjdm.pl i niektórzy w Integrach przerzucili sie na 5W-40 i 5W-30 ze swoich 5W-50 i 10W-60
Ja latam na VR1 5W-50 i np po ostatnim spocie accordów gdy upalalem samochód non-stop 0-140 pozniej jeszcze na miescie etc to zeszlo mi moze 50-80ml (tak na oko na bagnecie)
Po upalaniu baaardzo wazne jest zeby pozwolic silnikowi sie schłodzić (1 - 2 zalaczenia wentylatora) => inaczej pierścienie szybo padna Dobrze ze mi wjazd do garazu zajmuje 5 min
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#45
Napisano 13:25, 29.04.2009
Moze leciał na jakims 5W-30. Podobno do wysokoobrotowych silników takie sa lepsze bo nie ma takich oporów przy wysokim RPM ale za to olej znika baaaardzo szybko przy palowaniu.
Byla duzo rozkminka na ten temat na: http://passwordjdm.pl i niektórzy w Integrach przerzucili sie na 5W-40 i 5W-30 ze swoich 5W-50 i 10W-60
Ja latam na VR1 5W-50 i np po ostatnim spocie accordów gdy upalalem samochód non-stop 0-140 pozniej jeszcze na miescie etc to zeszlo mi moze 50-80ml (tak na oko na bagnecie)
Po upalaniu baaardzo wazne jest zeby pozwolic silnikowi sie schłodzić (1 - 2 zalaczenia wentylatora) => inaczej pierścienie szybo padna Dobrze ze mi wjazd do garazu zajmuje 5 min
50-80 ml to ile milimetrów na bagnecie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych