Skocz do zawartości


Zawartość z najwyższą reputacją


#613232 Nakładki gumowe pedał sprzegła i hamulca

Napisane przez sin88 w 21:01, 11.02.2015

Wysłane - dajcie znać jak dotrze. Za fatygę poproszę o punkta ;]


  • 5


#485988 Sprzęgła hamulce rozrządy paski do Hondy i nie tylko CTR Denso Aisin NTN SNR

Napisane przez wolek w 14:30, 31.01.2014

W sprzedaży nowe części do Hondy i nie tylko do Hondy ale i do innych Japończyków koreańców itp...

po krótce cennik gratów ale cenny są ruchome i zależne od kursu walut więc nie jest to wyznacznik ceny jaką dostanie klient.

przy większych zamówieniach możliwe że będzie np wysłanie w cenie zamówienia

 

większość rzeczy możliwe do odbrania w Warszawie u Mnie po ugadaniu się na telefon 603 36 66 46. jak ktoś potrzebuje fakturę to nie problem też będzie wystawiona

 

jak ktoś chce może pisać do mnie PW lub dzwonić..

 

 

dla VI gena CG8/9 CH6/CH7 czyli dla VI gena w sedanie i liftbacku

 

obecnie posiadamy również

poduszki przednie do VI gena w cenie 139 zł sztuka poduszeczki nowe do VI gena poduszeczki o numerze 50840-S1A-E00

tylne wahacze 100% pasujące do VI gena - 149 zł

tuleje wahaczy przednich górnych

tuleje amortyzatorów

 

sworznie dolne CTR 44 zł szt

sworznie górne CTR 42 zł szt

łączniki stabilizatora przód CTR 41 zł szt

łączniki stabilizatora tył CTR 41 zł szt

gumy stabilizatora przód 15 zł szt

gumy stabilizatora tył 15 zł szt

drążki kierownicze CTR  z gwintem M14xM14 89 zł szt

końcówki drążków CTR - 45 zł szt

osłona drążka kierowniczego - 20 zł

pasek wieloklinowy alternatora BANDO JAPAN 40 zł

pasek wspomagania BANDO JAPAN 34 zł

komlet pasków (wspomagania i alternatora) bando 77 zł

filtry oleju od 13 zł do 25

filtry powietrza od 18 zł do 30

filtry klimatyzacji od 25 zł

 

Sprzęgła Valeo 330 zł

Aisin 499 zł made in Japan

Exedy 440 zł made in Japan - HCK2030

sprzęgło LUK 623 1672 00 w cenie 415 zł - sprzęgło do accorda 4 gen 5 gen i pasuje do 6 gena - tarcza 225 mm

 

możliwy zakup samego łożyska tarczy docisku

guma przegubu zewnętrznego 18 zł

guma przegubu wewnętrznego 22 zł

łożysko koła przód NTN SNR 140 zł NSK 130

łożysko koła tył z piastą NTN SNR 230 zł

rozrząd do F18B2 F20B6  2 rolki i 2 paski (rolki NTN lub koyo lub GMB) + paski Mitsuboshi - 190 zł

komplet z pompą wody 275 zł

pompa wody Aisin JAPAN 105 zł

pompa wody GMB - 105 zł

świeca zapłonowa Denso TT 42 zł komplet

przewody wysokiego napięcia SEIWA JAPAN 105 zł

Sonda Lambda Denso do F20B6 385 zł

kopułka aparatu zapłonowego YEC Japan 79 zł

palec rozdzielacza YEC Japan 33zł

komplet kopułka i palec 109 zł :)

 

 

do VII gena ceny

 

 

komplet sprzęgła Exedy 600 - ale tylko do K20A6

komplet sprzęgła Aisin (markowane wybite logo Honda) - 620

łożysko sprzęgła MRK Japan 90

wysprzęglik 120

pompa sprzęgła Japońska JapKO - 180 - brak

pasek wielorowkowy 7PK1760 - 85 zł

 

 

łączniki stabilizatora sedan przód tył CTR 43 zł sztuka

łączniki stabilizatora Kombi tył CTR - 42 zł sztuka

gumy staba Kombi tył - 22 zł szt

gumy stabilizatora przód  17 zł sztuka

gumy stabilizatora tył 15 zł sztuka

sworznie dolne CTR 46 zł sztuka

sworznie górne CTR 43 zł sztuka

wahacz tylny górny poprzeczny ze sworzniem 149 zł

końcówki drążków kierowniczych CTR 45 zł sztuka

drążki kierownicze CTR 45 zł sztuka

osłona drążka kierowniczego 19 zł

osłona przegubu wewnętrznego 20 sztuka ( w zestawie osłona opaski smar)

osłona przegubu zewnętrznego 20 zł sztuka ( w zestawie osłona opaski smar)

świece zapłonowe Denso 60 zł komplet nowa

cewka zapłonowa Denso 149 zł sztuka nowa

Sonda Lambda pierwsza przed katalizatorem 394 zł z wtyczką OEM

Termostat 105 zł

Pompa wody Aisin 149 zł

łożysko koła przód NTN SNR Japan 179 zł sztuka

komplet uszczelek pokrywy zaworów - komplet dekiel świece i pod śruby - 80 zł

 

 

zestaw hamulcy na tył do accorda 6 gen na 4 śruby do CG i CH

 

tarcze Blueprintx2 plus klocki Ashika - 230 zł

tarcze Blueprintx2 plus klocki Blueprint - 255 zł

tarcza JL x2 + klocki Jap K.O. - 190 zł - tarcze powlekane antykorozyjnie jak ATE nic nie rdzewieje

przód dla CG/CH

tarcza JL x2 + klocki kashiyama - 260 zł - tarcze powlekane antykorozyjnie jak ATE nic nie rdzewieje

tarcza Ashika x2 + klocki BluePrint - 305 zł

 

zestaw do CL3 i ATR'a czyli 5x114,3 - na 5 śrubek

tarcze Blueprint x 2 + klocki Blueprint - 280 zł

 

komplet tarcz  na przód do CL3 na 282 mm czy,li 5x114.3 - tarcza Blueprint x2 + klocki blueprint - 430 zł

 

tona zdjęć

 

https://www.flickr.c...57654223035209/

 

 

 

GYsorf.jpg RuHqZR.jpg zDWZZ5.jpg QD0OQI.jpg QJkock.jpg jOlsry.jpg
xqzP4I.jpg pxYqek.jpg yXWRZW.jpg Uw7053.jpg S1rwOU.jpg

 

uwaga podane ceny nie są wiążące i zmieniają się dynamicznie w zależności od tego jaka cena jest waluty i w hurtowniach

 

Ogłoszenie to jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Załączone miniatury

  • wahaczt.jpg
  • koncowa.jpg
  • poducha1.jpg
  • poducha2.jpg
  • poducha.jpg
  • tuleja wahacza przód.jpg



#688479 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez Lukas__ w 19:04, 08.10.2015

Ja do wyczyszczenia silnika użyłem Shiny Garage Red Devil oraz IPA,

na plastiki położyłem Koch Chemie Plastar.

Wszystko ręcznie, szmatkami, gąbeczkami, patyczkami do uszu i wacikami, żona trochę jojczyła  :diabelgrin:

 

ale było naprawdę warto

 

7e3a936b196df292med.jpg


  • 3


#893466 2.4 dotrysk benzyny

Napisane przez piotrficek w 21:41, 20.11.2017

Instalacja musi być tak zestrojona aby AFR na LPG w żadnym zakresie nie był większy niż 15,3. Wtedy nie ma potrzeby dotrysków benzyny. 

 

AFR w pętli zamkniętej (CL) powinien być około 14.6, ale tu się stroi na korekty STFT i LTFT, a w pętli otwartej (OL) nie więcej niż 12.4. Dla (OL) wartość 15,3 to mega ubogo.


  • 2


#889417 Opony na lato w rozmiarze 225/45 18 co wybrać?

Napisane przez Pete w 22:48, 29.10.2017

OK, akurat przykład na zimówkach ale etykieta to etykieta:
Auto Motor i Sport nr 11/2017, test opon zimowych 225/45R18.

Wg etykiet:

Conti TS850P - E/C, 72 dB
Cooper Weathermaster E/B 70 dB

Kierując się tylko etykietami należałoby wybrać Coopera...
Test wygrały Conti, Cooper był ostatni.
Nawet biorąc poprawkę na zwyczajową "bezinteresowną" miłość AMiS do Continentala czwarte miejsce zajął Michelin Pilot Alpin PA 4 - E/C, 70dB, czyli "etykietowo" nadal gorzej niż Cooper. Groteska.

Etykiety zawierają dane, które w teorii mają ułatwić wybór konsumentom (powiedzmy wprost: tym kompletnie niezorientowanym w tematyce), tymczasem pomijają z tysiąc drobnych niuansów, które oddzielają dobrą oponę od złej.
Widocznie okrągły kawałek gumy nie da się opisać tylko trzema parametrami ;)

Olewam i polecam to samo.
  • 2


#833569 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 18:57, 25.02.2017

Witajcie,
Trafiła mi się forumowa "Siódemka" 2.4
 
1. Części użyte do montażu:
- STAG Q-Box Plus
- AC R01 250
- Barracuda 130 Nl/min
- Bormech 360/875 80L Walec
 
montaż typowy... poza zbiornikiem! naprawdę dużo pracy poświęciłem na jego montaż, ale właściciel zadowolony z zasięgu, a butla weszła jak szyta (spawana) na miarę.
 
2. Zakład montujący: KDG - Instalacje LPG
 
3. Czy Polecasz ten warsztat? Tu się wypowie właściciel
 
4. Przejechany dystans: <1500km
 
5. Ewentualne awarie: na razie brak
 
6. zdjęcia: 
 
 
330zcdz.jpg
 
14491tw.jpg
 
314w4f8.jpg
 
96i7tj.jpg
 
2iitmyv.jpg
 
np17ki.jpg
 
sfbjhc.jpg
 
wthj80.jpg
 
2dqu1bp.jpg
 
16c8c51.jpg
 
8xvjo4.jpg
 
1z4vivn.jpg
 
29nt1me.jpg
 
2iljv4o.jpg
 
wkgsk4.jpg
 
2nbwr41.jpg
 
261ottu.jpg
 
519d7a.jpg
 
2ng4svo.jpg
 
jrrxfp.jpg
 
e8qvsj.jpg

 


  • 2


#696412 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez podlez w 21:00, 05.11.2015

ja od zawsze stosuje ten sam sposób.

Na początek preparat K2 do mycia silników. Psikam brudy i jade pędzlem i psikam wodą z aplikatora, np z butelki po myciu szyb

Następnie raz jeszcze wszsytko co wiszę psikam K2 jadę, pędzlem odczekuję ok 10 minut i atakuje karcherem.

Zakrywam tylko aparat zapłonowy.

Nigdy nie miałem problemu z elektryką czy odpalaniem

Tak tez jakis czas temu robilem w Logo

było
DSC_0601_zpsihqzbgsn.jpg
jest:
DSC_0609_zpsx37ctnvg.jpg

 

 

Jak wyschnie wycieram do sucha irchą i można nabłyszczać.

Gumy silikonem w sprayu - aplikuję na gołą dłon i rozprowadzam, ciepło z dloni pomaga.

Plastiki juz chemią do plastików, MAM Hondowski produkt to plastików zewnętrznych, mam poorboys natural look.I jest git :D


  • 2


#646812 Felgi do VIII gen. - wygląd na samochodzie (galeria)

Napisane przez Heka w 18:03, 11.05.2015

Wszelkiej maści konfiguratory mają charakter iście poglądowy i nie oddają rzeczywistego wyglądu felg na samochodzie. Wiele teoretycznie fajnych felg, po założeniu zwyczajnie nie pasuje do samochodu.

Podczas poszukiwań odpowiednich felg do mojej VIII, przeglądając zdjęcia w internecie, postanowiłem je archiwizować. Dzięki temu powstały poniższa galeria przykładów.

 

Niektóre rodzaje mogą się powtarzać z dwóch powodów:

1. przeoczenie.

2. ta sama felga wygląda inaczej w zależności od koloru lakieru.

 

W miarę możliwości podałem też nazwy i rozmiary. Rozrzut wizerunkowy jest dość spory. Od świetnych, przez normalne do tragicznych. Te ostatnie są tu ku przestrodze, ponieważ nigdy nie powinny zostać założone na VIII. ;)

 

Jeśli któryś z Was Koledzy będzie znał nazwy tych nieopisanych, to niech pisze. Ogólnie wszelkie sugestie mile widziane. :)

Mam nadzieję, że pomoże Wam to w wyborze. ;)

 

OEM HONDA:

ILHH1ms.jpg

8V2GeyV.jpgW5LWTgO.jpg

1. Sigma  - R18x7,5

2. TypeS przedlift  - r18

3. TypeS polift  -R18

4. Civic TypeR  - R18

5. Delta  -R18x7,5

6. Standard (czarne)  -R17x7,5

7. Tempo  - R16

8. Quartz  - R17x7,5

9. Radium

10. Rage  - R19x7,5

10a. Thunder Flash  - R18x8

 

INNE:

 

XrktEEE.jpgiFWCqA2.jpgf10Cs9f.jpgQUncjj7.jpgHcl2Zfg.jpg

11          

12.  Lenso Miami        

13   MSW 6 polished by OZ    

14          

15. Enkei Rajin  - R18x8 ET45  235/45

16. Zuname Barracuda Racing Wheels  - R19      

17. Advan 833 RS        

18. Dotz Freeride Peak - R17      

19. Momo Strike        

20          

21  BORBET XL 18''x8 5x114,3      

22. Weds Leonis VX        

23. Volk Racing Progressive TE  - R19x8,5 ET43  9,5x45   245/40

24. Versus Campionato SS7  - R19x8 ET40  

25. OZ Ultraleggera  - R18x8 ET48    235/45

26. Oxigin16 Sparrow  - R19x8,5 ET48    235/35

27          

28          

29          

30          

31. VOSSEN CV5 Silver Polished        

32. Ronal  - R16      

33. TSW Rivage  - R19x8 ET40    225/40

34          

35. MoTec Pantera  - R19x8,5 ET40  

36          

37          

38. Ronal R41        

39. Mugen XJ        

40. Rays Versus  - R18x8 ET45    245/40

41. Tomason TN6         

42. DOTZ Rapier Shine  - R18     225/45

43. Mille Miglia EVO5 c  - R18     225/45 

44. DOTZ Hanz        

45. Arteria ATRADA  - R18      

46. Kronprinz Magma Pulsio  - R19      

47          

48. Marcello MR-38        

49          

 

5rjao4K.jpgGswnkCp.jpgWSZJW9t.jpgjKgrL4F.jpgkiZCJRP.jpg

50. Ronal G57

51. RAYS HOMURA  - R19x8,5 ET45

52. PDW 539 Nova MB

53. MKW MK-F34  - R20

54

55

56

57

58

59

60. Prodrive GC-05F  - R18x8,5 ET39

61. B.I.M. ZEIT SS  - R19x8 ET45

62. AVS Model T5

63. Anhelo  - R19x8,5 ET45   245/40

64

65

66

67

68

69

70. VOSSEN VVSCV1 Matte Graphite  - R20

71. OZ  MONACO HLT   - R19   235/35                   ???

72. ROTA GTR

73. Schmidt Jackline  - R20

74. OZ PALLADIO  - R19

75

76

77. Fierro Palermo  - R19x8,5 ET45

78

79

80. Volk GT-C  - R19x8,5 ET38

81. Enkei  - R19x8,5 ET50

82. Enkei GTC01

83. Tomason TN7  - R19

84. DEZENT RB

85. Borbet X10

86. BARRACUDA  - R20

87. AXIS Elite  - R19

88

89

90. Work Varianza T1S  - R19x8,5 ET45

91. Weds ZEA SS  -R19x8 ET42   245/40

92. Vindeta Milano  - R18

93. Vindeta  - R18x8,5 ЕТ45   245/25

94. PRODRIVE GC-010e  - R18x7,5 ET30

95

96. Enkei SC18

97. Federal 595  - R19   225/35

98

99

 

5J4tZm8.jpgU3rCX0Y.jpgwAbUCaE.jpgfh9EYGN.jpgcknAtA9.jpg

100. ZEIT SS  - R19x8 ET38

101. WORK EMOTION XT 7  - R18x7,5 ET48

102. Vosen Cv7

103. Tomason TN7

104. Racing Wheels H-412

105. Oz

106. Hinodex Stern RG-R  - R18x8 ET42

107. Advan Kreuzer Series V  -R18x8 ET45

108.

109. ALUTEC Grip Polar  ?

110. Vossen

111. Oz Super Turismo LM

112. Oxigin 18 Concave BFP  - R19

113. BBS RG  - R19x8 ET38, 18x9 ET45

114. AVS model T7  - R19

115. ADVAN RS  - R18x8,5 ET50

116.

117.

118.

119.

120. TSW Jarama  - R20x8,5 ET40    255/35

121. Tomason

122. Oxigin 14 Oxrock BFP  - R19x8,5 ET42

123. Tomason  - R18

124. Kosei K3N+

125.

126.

127.

128.

129. BBS RC MOTORSPORT EDITION  - R18x8 ET38, 18x9 ET35

130. Work Varianza A6S

131. Tomason TN4

132. Tomason TN1

133. Oxigin 15 Vtwo BFP  - R19

134. Tenzo-R Concept 10  - R19x9,5 ET20

135. Momo

136. Advan Racing RCIII  - R18x7,5 ET45

137.

138. Carmani 5 Arrow Black  - R17x7,5 ET48

139.

140. Tomason  - R18

141. Work Schwert SC1

142. MAK  - R17   235/50

143.

144. Nippon TYPE C  - R17

145.

146. Bridgestone Avangrade Touring Type 063  - R19x8 ET39, 18x9 ET36

147. PREMIX Amalfi

148. Oxigin 18 Concave GFP  - R18x8,5 ET42   225/45

149. Calibre CC  - R19x8,5 ET45

 

T5Ge42F.jpgmVzw0GD.jpgLZorxBY.jpg

P4xTt3U.jpgNblFSuk.jpg

150. Work Emotion XT-7  - R18x8,5 ET46

151.

152. Weds SA 55M  - R18x9 ЕТ36   235/45

153. Tomason TN5  - R18x8,5 ET40

154. TSW Nurburgrings

155.

156.

157.

158.

159.

160. Weds Sport TC105N  - R18x8 ET42

161. Verde Parallax V39

162. Tomason TN4  - R17

163. Rc Design  - R17x8,5 ET 38

164. Rays Volk Racing GT-U  - R18x8 ET38, 18x9 ET44

165. MoTec Pantera  - R20

166. AZ Sport - R20   235/30

167. Borbett  - R18

168.

169. RIAL Lugano Diamond Black 18"  - ET40?

170. Oz Racing Paladio

171.

172.

173.

174.

175.

176.

177. Alutec Grip

178. Leycross Bello Primo Strada  - R19x8,5 ET38

179. Dotz Touge Graphite  -R18

180. WORK Emotion XC8

181. AEZ - R18

182. Tomason TN7  - R18x 8,5 ET40

183. Alutec Shark Black  - R18x8 ET45

184. Borbet  - R17   225/50

185. Tomason TN6  - R19

186.

187.

188.

189.

190.

191.

192.

193. Vindeta Presto  - R18

194.

195.

196. AME  - R20x8  ET45

197.

198. SSR Executor EX01

199. Work Gnosis HS-202  - R20x9 ET25, 20x9,5 ET25


  • 2


#614230 Poliuretan na przód

Napisane przez ASTERIXMIX w 01:36, 14.02.2015

Założyłem cały tył i z przodu silentblok prawy i lewy !!

 

http://poliuretany.o...pl/honda_accord  

 

Nic nie piszczy ,nic nie skrzypi !!  

Auto sztywniejsze . -Wyglądają poliuretanki  kosmicznie . Jak landrynki malinowe. Pycha . Polecam

PS: robią tylko te gumy do accorda jak i innych aut co do których mają pewność że będą wytrzymałe.

Fajny kontakt z nimi i do tego dostałem u nich ekspresową dostawę w awaryjnej mocno sytuacji - Oscar za dobre serce i przychylność.

W zestawach był smar specjalny montażowy gratis.... :ckm: :ckm: :ckm: :ckm:


  • 2


#611108 Renowacja aluminiowej gałki zmiany biegów

Napisane przez dejwiss11 w 18:50, 06.02.2015

Zrobiłem jak pisaliście wyżej. Efekt wyszedł taki: 
d556d9532bd5028b.png


  • 2


#610359 Parowanie telefonu z car VIII gen

Napisane przez Heka w 19:37, 04.02.2015

Na polski nie ma szans, ale na angielski jak najbardziej. a leci to tak:

1 naciśnij i przytrzymaj strzałkę do góry, na kierownicy.

2 gdy na wyświetlaczu pojawią się hmm... "okienka" strzałkami wybrać język (langłydż) :) i zatwierdzić przyciskiem SEL na kierownicy

3 w nowym menu strzałkami wybrać docelowy język i potwierdzić SEL

4 chwilę pomyśli i wyświetli to co w nr.2

5 strzałkami zjechać na wyjście - ostatnia opcja w menu, i nacisnąć SEL.

Koniec.


  • 2


#605906 Przewody hamulcowe

Napisane przez Czarnota w 22:52, 23.01.2015

Uff, przy okazji usunąłem kurz z posadzki :)

Zatem długości są następujące:

1. Do prawego tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 400cm,

2. Do lewego    tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 310cm,

3. Średnica zewnętrzna miedzi 5mm, nie stosować innej średnicy, bo nie spasuje z zatrzaskami prowadnic.

 

 

 

Można dodać jakieś 20cm i w razie nadmiaru zrobić gustowny łuczek w miejscu pomarańczowych plastikowych spinek na te przewody umieszczonych w podłodze na lewo i na prawo od tłumika środkowego. Moje mają parę pętelek, tak, że w razie co można skrócić.

 

Od strony silnika przewody kończą się na "rozdzielaczu", pokazanym na zdjęciach (zaznaczone na żółto):

 

619ddcd0ee5aa897med.jpg

 

f05e614ccdb31701med.jpg


  • 2


#595802 Olej skrzyni biegów

Napisane przez Haparts w 01:00, 22.12.2014

Szanowni forumowicze - mimo, że nie wypada mi się wtrącać do rozmowy (ze względu na to, że jestem właścicielem "Hapartsu" to bardzo często jestem oskarżany o działanie stricte zarobkowe mimo, że to zupełna bzdura. Niestety tok rozumowania w Polsce jest taki: sprzedawca -> oszuka -> wciśnie -> zarobi - Pan się męcz dalej), to chciałbym dodać kilka słów, ponieważ niestety bardzo dużo o olejach tematów, a większość opiera się na plotkach lub nieprawdziwych domysłach.

 

Sprawa pierwsza: Odnosząc się do tematu do którego odnośnik podał damian83. - jest tam napisane o olejach do skrzyń automatycznych sporo, głównie to, że oferowany przez Honda of America na rynek USA olej Honda ATF-DW1 nie jest syntetyczny, a kanadyjski i oferowany przez Honda Motor Europe (czyli także u dealerów w Polsce) jest syntetyczny.

 

1) Nie ma żadnej oficjalnej wiedzy na temat tego, który olej jest syntetyczny, a który nie. Wynika to z trzech rzeczy:
       a) Oddziały Hondy na całym świecie zapytane o ta sprawę zasłaniają się tajemnicą - "nie ujawniamy składów oraz właściwości naszych płynów, to tajemnica",

       b) napis na kanadyjskiej butelce oleju "Full Synthetic" głównie wywołał zamieszanie, że to ON jest syntetyczny, a ten w USA to już nie. Tego nie wiem, ale należy wziąć pod uwagę dwie rzeczy: po pierwsze samą naukową definicję "olej syntetyczny" (w jaki sposób jest otrzymywany, jakie spełnia parametry itp.) porównać należy z definicją marketingową. Tak jak telewizory HD Ready nie są "HD", a "bez cukru" nie znaczy "niesłodzony", tak samo oleje z dumnym napisem "Full Synthetic" nie musza być wcale syntetykami zgodnie z deifnicją  - mogą bazować na syntetykach, mieć syntetyczne właściwości lub - tutaj pojawia się sprawa druga - jeden o ten sam olej może być nazywany olejem syntetycznym w USA a w Kanadzie już nie, ponieważ precyzują to dokładnie lokalne przepisy (każdy kraj ma swoje) - które mówią ile takiej a takiej bazy musi posiadać dany olej, żeby legalnym było umieszczenie na jego etykiecie w danym kraju napisu "syntetyczny". I nie piszę tu wcale tego, żeby obalić teorię, że kanadyjski jest syntetyczny, a amerykański to badziewie tylko ja go sprzedaje - po prostu nie oceniajcie płynu po pudełku i cenie - bo pudełko to tylko pudełko, a cena w takiej korporacji jak Honda niewiele ma wspólnego z jego zawartością. Tak, wiem, to może być trudne i niezrozumiałe, ale cena produktu rzadko kiedy ma cokolwiek wspólnego z kosztami jesgo wytworzenia & dystrybucji.

 

2) Pojawiła się w tamtym temacie informacja, że olej Honda ATF-DW1 oferowany przez polskich dealerów Hondy posiada na etykiecie informację, że jest syntetyczny - chciałbym zdementować, to nieprawda. Taki napis nie istnieje.

 

Sprawa druga na którą chciałem zwrócić uwagę - może wydać się wam mało istotna lub mało realna - ze wszystkich trzech istotnych rynków, na których działa Honda - czyli Azja, Europa oraz Ameryka Północna - w Europie realizuje około 5% swojej całej sprzedaży samochodów oraz części. To jest dla nich bardzo biedny rynek, na którym jest kiepska sprzedaż bardzo często części gorszej jakości, ponieważ na siłę szukają podwykonawców, żeby ciąć koszty i nie angażować w Europę Ameryki i Japonii. Nie mówię tutaj, że jest jakaś masakra, ani że mamy gorsze oleje (może mamy lepsze??), ale na pewno to nie na nasz rynek idzie kasa na jakość. My jesteśmy przy okazji.

 

Sprawa trzecia - co mogę napisać ja jako właściciel Haparts i pasjonat Hond: Wybrane autoryzowane salony Honda kupują wszystkie oleje od nas (więc kto wie, czy nie jedziecie do ASO płacąc 123PLN brutto detal litr za DW1 i serwis nie wlewa Wam do skrzyni ATF-DW1, który kupuje u nas?), w tym momencie sami sprzedajemy prawdopodobnie więcej ATF-DW1 niż sprzedaje go Honda w oficjalnej sieci dystrybucji w kraju. My wprowadziliśmy ATF-DW1 na rynek dwa lata temu (w zastępstwie za Z1), Honda Poland zrobiła to dopiero latem tego roku, jeżdżą na nich Ridgeline'y, Odyseye, Accordy, Civici, Legendy, kilkanaście ton rozeszło się po rynku bez żadnych złych wieści... Chyba można być spokojnym o olej, skoro pochodzi z rynku, na którym sprzedaje się 20 razy więcej Hond, i używany jest tam przy przeglądach, wiedząc, że jak coś złego stanie się tam, to będzie kosztowało bardzo, bardzo dużo? :)

 

Mam nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniłem - jeżeli macie jakieś pytania to śmiało, postaram się powiedzieć coś więcej na tyle, na może wiedzieć człowiek, którego od noszenia oryginalnych Hondowskich płynów bolą plecy ;)


  • 2


#593845 zawor FITV

Napisane przez lipson w 21:32, 15.12.2014

Z ta sila roznie, zalezy jakie chcesz miec obroty na zimnym silniku. Tak jak Ty zrobiles jest optymalnie. Odpal na zimnym i spr. jakie ma obroty. Wazne zeby po rozgrzaniu silnika zawor ten byl calkowicie zamkniety.


  • 2


#592413 Jaki kupić parownik ?

Napisane przez wolek w 18:08, 11.12.2014

wymienić ustawić ciśnienie i strojenie pelne trzeba robić czyli kalibracja i mapa. po przejechaniu 1000 km sprawdzenie ciśnienia reduktora czy nie zjechało i czy jest stabilne


  • 2


#893630 2.4 dotrysk benzyny

Napisane przez Heromin w wczoraj, 22:21

Z tego, jeśli dobrze pamiętam (wyczytane dawno gdzieś na jakiś forum lpg) temperatura spalania lpg w stosunku do pb w skrajnych przypadkach to różnica około lub trochę ponad 20 stopni.
Temat związany jest również z luzami zaworowymi, tak więc przytoczę ponownie wypowiedź gościa, który chleb jadł z niejednego pieca, jeśli chodzi o kwestię regulacji lpg, znajomości literatury fachowej w tym zakresie, itp.
Pośrednio wchodzi tu również temat toyoty i kasowania luzów zaworowych w tej marce ale nie podczas butowania, lecz spokojnej jazdy.
Oto komentarz w tej kwestii:
"Erozja zaworów powiązana jest z czasem spalania mieszanki a nie temperaturą spalin. Oczywiście temperatura ma znaczenie ale robiłem pomiary EGT i różnic nie widać, mało tego na LPG w OL jest chłodniej o 20-50 stopni.
W silnikach Toyoty ze zmienna fazą częściej lecą zawory ssące gdyż otwierają się w średnich obciążeniach wcześniej niż wydechowe więc są bardziej narażone na erozję. W przypadku WOT wałek ssący nie jest wyprzedzany do samego końca rpm tylko przeważnie 4-5 tyś max (z moich obserwacji) i jeszcze zależy od pozycji pedału gazu. To powoduje, ża zaworki siadają głównie w ruchu miejskim.

Jeżeli w aucie silnik ma czujnik spalania stukowego to komputer benzyny powinien na bieżąco dostosowywać wyprzedzenie zapłonu i przy jeździe na LPG wyczuwać że może bardziej przyspieszyć zapłon (tak samo jak zatankujesz benzynę 98)".

Jeśli ktoś posiada szeroką wiedzę w tym zakresie, prosiłbym o komentarz w tej kwestii. Wiadomo, Honda to nie toyota, ale być może jakieś podobieństwa w konstrukcji silników są i jeśli komuś w Accordach luzy kasują się szybciej lub całkowicie, to może jest to kwestią właśnie jazdy po mieście, a nie na trasie (było już kilka wypowiedzi osób, które miały robione długie regulacje lpg podczas jazdy, regulacja na AFR a pomimo tego, luzy po 15 tys kilometrów i tak się po części kasowały u tych właścicieli aut- więc wobec tego patrząc na logikę, strojenia map lpg podczas jazdy i na AFR nie mają uzasadnionego sensu, no może mają, ale jest to kwestia szeroko dyskusyjna tym bardziej, że prawidłowo dobrane komponenty instalacji powodują takie same, czyt. prawidłowe spalanie lpg w stosunku do pb o 15-20 procent więcej niezależnie od tego, czy instalacja była regulowana tylko na postoju, czy podczas jazdy.
Bo teraz postawię też jasne pytanie: jeżeli moje auto (być może poświęcę jego głowicę z zaworami, bo instalacja była regulowana tylko na postoju, trudno najwyżej kupię drugie i będę regulowal już tylko podczas jazdy, w końcu 5 tys euro, czy 22 tys jak kto woli to nie jest jakiś majątek, auto ma już prawie 15 lat) pali mi 11-12 litrów lpg na trasie jadąc autostradą i drugie z takim samym silnikiem, ten sam model pali tyle samo lpg przy tej samej jeździe z tą różnicą, że jego instalka była regulowana na AFR i podczas jazdy a moja tylko na postoju, to czy moje auto jest z góry skazane na awarię głowicy, pęknięcie, skasowanie luzów na zaworach względem tego drugiego, w którym wszystko było ustawione według instrukcji, czyli to, co wyżej napisane, prosto ujmując, oba palą tyle samo gazu, ale miały różne sposoby regulacji lpg, które szybciej ulegnie awarii, jeśli chodzi o głowicę?
Fakt, zrobiłem na lpg dopiero 30 tys km, teraz po drugim przeglądzie i wymianie filtrów instalacja też była sprawdzona tylko na postoju i gazownik stwierdził, jest ok, nic się nie przestawiło, auto nie szarpie, błędów nie wywala, więc nie kombinuję z regulacją podczas jazdy. Zapalanie silnika jest takie jak te 30 tys. km temu, czyli bezproblemowe, nawet mam wrażenie, że odpala lepiej, szczególnie jak silnik jest ciepły. Dodatkowo sugeruję się tym, że auto podczas przeglądu okresowego w Niemczech, bo tutaj mam auto zarejestrowane, przeszło bezproblemowo test spalin na różnych obrotach silnika, nie wykazało ani za ubogo, ani za bogato.
Teraz kwestia zostawiania auta do regulacji podczas jazdy na lpg, czy czasami nie wyrządzi się więcej szkody mechanicznie oddając auto obcym ludziom, którzy będą regulowali instalację podczas jazdy bez właściciela i dawali autu w piz..e ile tylko się da, czy może jednak mniejsza szkoda i dla silnika oraz podzespołów auta będzie wtedy, gdy auto zostanie wyregulowane tylko na postoju.
Widziałem, jak Panowie gazownicy regulowali a w zasadzie dawali autu do wiwatu regulując instalację podczas jazdy, zaczynało się od ruszania z piskiem opon, itd. To chyba wolę, żebym miał auto wyregulowane tylko na postoju tym bardziej, że tam gdzie zakładałem lpg, nie ma za bardzo jak się rozpędzić i warunki na drodze są nie do szybkiej jazdy.
Facet mi wprost powiedział, że podczas jazdy regulacji lpg dokonuje tylko wtedy, jak klient sobie tego wyraźnie zazyczy lub gdy auto wykazuje jakieś usterki silnika, w innym przypadku na postoju.
Żeby umówić się na jakiekolwiek regulacje, montaż instalacji u niego, zawsze trzeba to robić z wyprzedzeniem, o terminie na dziś czy jutro można zapomnieć. Zakład istnieje ponad 15 lat, to chyba gość zna się na rzeczy, czy jak??
To takie moje luźne przemyślenia i wnioski i swoją drogą, chętnie bym się umówił z kimś z forum, kto ustawia dobrze zawory już na wiosnę, żeby sprawdzić po raz drugi stan luzów zaworowych a tym samym wyciągnąć wnioski, czy ustawienie mapy tylko na postoju w moim przypadku i zrobienie 30 tys km wpłynęło bardzo destrukcyjnie na zawory, czy też nie.
Nawet, jeśli luzy będą skasowane po części chciałbym mieć porównanie do tego, jak one mocno skasowaly się względem tych aut, które miały regulację lpg podczas jazdy i na AFR. Postawię Granta lub coś podobnego za rzetelne sprawdzenie ustawienia i wyciągnięcia wniosków na przyszłość.
Wiem, że się rozpisałem, ale gdzie rozwiać wątpliwości tego typu, jak nie tutaj ;)
Pozdrawiam
  • 1


#893625 Accord VI tyle lewa klamka

Napisane przez gons w wczoraj, 22:02

klamka bez metalowej osłony w drzwiach powinna luźno wejść pod lekkim skosem, nad hebel od zamka. wpierw wchodzi metalowa łapa w poziomie, później reszta klamki i na koniec cała klamka idzie w dół a metalowy uchwyt pójdzie do góry, aby dopasować w otwór drzwi. cały czas w pozycji jak by klamka była zamknięta). jak nie chce wejść, to prawdopodobnie pomijasz punkt, w którym trzeba odkręcić i opuścić zamek drzwi :D odkręcasz zamek i ciągnąc za cięgna opuszczasz go jak najniżej, żeby nie blokował klamki. później wkładasz klamencję w drzwi i starasz się dopasować zamek na swoje miejsce ;). klamkę przykręcasz dopiero wtedy, jak już będzie ciągnąć ten hebel w zamku. osobiście klamki nie kleiłem, bo poprzedni właściciel wyrzucił ułamaną metalową łapę i musiałem z kwasówki sobie dorobić, ale mając całą klamkę w częściach, porobił bym na twoim miejscu otwory wiertłem 3, albo 4 wzdłuż tego plastiku i wkręcił jakiegoś czarnego wkręta na wymiar. chyba, że był byś zdeterminowany, to robiąc dwa otwory wiertłem wzdłuż tych plastików od rączki, możesz przełożyć drut stalowy, odpowiednio zagięty w miejscu przecięcia się obu nawierconych dziur i na końcu jednej dziurki, drut musi być zagięty równo do plastiku (wymagane dobre kombinerki, drut, imadło i stalowe nerwy ^^). przy takim połączeniu nawet jak połowa tego plastiku odpadnie to klamka nadal będzie działać ;) z wkrętem na pewno wytrzyma dłużej niż na najlepszym kleju ;)

a tu masz link do tematu z naprawą klamki i polecam używać wyszukiwarki :D google też nie gryzie ;)
http://www.accordklu...mka#entry381014
 


  • 1


#893468 Kamera samochodowa

Napisane przez ARTurde w 21:55, 20.11.2017

A119 czy A119S

Sprawdź to https://wr24support....fo-a119-i-a119s
może pomoże w wyborze ;)

Tu masz możliwości A119S:
""
A119 bez STARVISA nie poradziłaby sobie z odczytaniem numerów, dlatego ja wybrałbym A119S.

https://m.banggood.c...-p-1153895.html
Tu jest dostępna za 277 złotych ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 1


#893450 Ciężko odpala na zimnym silniku 2.4 gen VIII

Napisane przez Edson w 20:32, 20.11.2017

Mimo wszystko obstawiam akumulator..
  • 1


#893424 Ciężko odpala na zimnym silniku 2.4 gen VIII

Napisane przez piotrekk6 w 19:12, 20.11.2017

Na lpg powinno regulować się co 15-20tys max. Cena regulacji to zazwyczaj 100-150zł. Jesteś z Lublina to odezwij się do kolegi Sacrum, on robi regulację.


  • 1


IPB Skin By Virteq