Skocz do zawartości


Zawartość z najwyższą reputacją


#613232 Nakładki gumowe pedał sprzegła i hamulca

Napisane przez sin88 w 21:01, 11.02.2015

Wysłane - dajcie znać jak dotrze. Za fatygę poproszę o punkta ;]




#833569 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 18:57, 25.02.2017

Witajcie,
Trafiła mi się forumowa "Siódemka" 2.4
 
1. Części użyte do montażu:
- STAG Q-Box Plus
- AC R01 250
- Barracuda 130 Nl/min
- Bormech 360/875 80L Walec
 
montaż typowy... poza zbiornikiem! naprawdę dużo pracy poświęciłem na jego montaż, ale właściciel zadowolony z zasięgu, a butla weszła jak szyta (spawana) na miarę.
 
2. Zakład montujący: KDG - Instalacje LPG
 
3. Czy Polecasz ten warsztat? Tu się wypowie właściciel
 
4. Przejechany dystans: <1500km
 
5. Ewentualne awarie: na razie brak
 
6. zdjęcia: 
 
 
330zcdz.jpg
 
14491tw.jpg
 
314w4f8.jpg
 
96i7tj.jpg
 
2iitmyv.jpg
 
np17ki.jpg
 
sfbjhc.jpg
 
wthj80.jpg
 
2dqu1bp.jpg
 
16c8c51.jpg
 
8xvjo4.jpg
 
1z4vivn.jpg
 
29nt1me.jpg
 
2iljv4o.jpg
 
wkgsk4.jpg
 
2nbwr41.jpg
 
261ottu.jpg
 
519d7a.jpg
 
2ng4svo.jpg
 
jrrxfp.jpg
 
e8qvsj.jpg

 


  • 2


#696412 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez podlez w 21:00, 05.11.2015

ja od zawsze stosuje ten sam sposób.

Na początek preparat K2 do mycia silników. Psikam brudy i jade pędzlem i psikam wodą z aplikatora, np z butelki po myciu szyb

Następnie raz jeszcze wszsytko co wiszę psikam K2 jadę, pędzlem odczekuję ok 10 minut i atakuje karcherem.

Zakrywam tylko aparat zapłonowy.

Nigdy nie miałem problemu z elektryką czy odpalaniem

Tak tez jakis czas temu robilem w Logo

było
DSC_0601_zpsihqzbgsn.jpg
jest:
DSC_0609_zpsx37ctnvg.jpg

 

 

Jak wyschnie wycieram do sucha irchą i można nabłyszczać.

Gumy silikonem w sprayu - aplikuję na gołą dłon i rozprowadzam, ciepło z dloni pomaga.

Plastiki juz chemią do plastików, MAM Hondowski produkt to plastików zewnętrznych, mam poorboys natural look.I jest git :D


  • 2


#688479 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez Lukas__ w 19:04, 08.10.2015

Ja do wyczyszczenia silnika użyłem Shiny Garage Red Devil oraz IPA,

na plastiki położyłem Koch Chemie Plastar.

Wszystko ręcznie, szmatkami, gąbeczkami, patyczkami do uszu i wacikami, żona trochę jojczyła  :diabelgrin:

 

ale było naprawdę warto

 

7e3a936b196df292med.jpg


  • 2


#614230 Poliuretan na przód

Napisane przez ASTERIXMIX w 01:36, 14.02.2015

Założyłem cały tył i z przodu silentblok prawy i lewy !!

 

http://poliuretany.o...pl/honda_accord  

 

Nic nie piszczy ,nic nie skrzypi !!  

Auto sztywniejsze . -Wyglądają poliuretanki  kosmicznie . Jak landrynki malinowe. Pycha . Polecam

PS: robią tylko te gumy do accorda jak i innych aut co do których mają pewność że będą wytrzymałe.

Fajny kontakt z nimi i do tego dostałem u nich ekspresową dostawę w awaryjnej mocno sytuacji - Oscar za dobre serce i przychylność.

W zestawach był smar specjalny montażowy gratis.... :ckm: :ckm: :ckm: :ckm:




#611108 Renowacja aluminiowej gałki zmiany biegów

Napisane przez dejwiss11 w 18:50, 06.02.2015

Zrobiłem jak pisaliście wyżej. Efekt wyszedł taki: 
d556d9532bd5028b.png




#610359 Parowanie telefonu z car VIII gen

Napisane przez Heka w 19:37, 04.02.2015

Na polski nie ma szans, ale na angielski jak najbardziej. a leci to tak:

1 naciśnij i przytrzymaj strzałkę do góry, na kierownicy.

2 gdy na wyświetlaczu pojawią się hmm... "okienka" strzałkami wybrać język (langłydż) :) i zatwierdzić przyciskiem SEL na kierownicy

3 w nowym menu strzałkami wybrać docelowy język i potwierdzić SEL

4 chwilę pomyśli i wyświetli to co w nr.2

5 strzałkami zjechać na wyjście - ostatnia opcja w menu, i nacisnąć SEL.

Koniec.




#605906 Przewody hamulcowe

Napisane przez Czarnota w 22:52, 23.01.2015

Uff, przy okazji usunąłem kurz z posadzki :)

Zatem długości są następujące:

1. Do prawego tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 400cm,

2. Do lewego    tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 310cm,

3. Średnica zewnętrzna miedzi 5mm, nie stosować innej średnicy, bo nie spasuje z zatrzaskami prowadnic.

 

 

 

Można dodać jakieś 20cm i w razie nadmiaru zrobić gustowny łuczek w miejscu pomarańczowych plastikowych spinek na te przewody umieszczonych w podłodze na lewo i na prawo od tłumika środkowego. Moje mają parę pętelek, tak, że w razie co można skrócić.

 

Od strony silnika przewody kończą się na "rozdzielaczu", pokazanym na zdjęciach (zaznaczone na żółto):

 

619ddcd0ee5aa897med.jpg

 

f05e614ccdb31701med.jpg




#595802 Olej skrzyni biegów

Napisane przez Haparts w 01:00, 22.12.2014

Szanowni forumowicze - mimo, że nie wypada mi się wtrącać do rozmowy (ze względu na to, że jestem właścicielem "Hapartsu" to bardzo często jestem oskarżany o działanie stricte zarobkowe mimo, że to zupełna bzdura. Niestety tok rozumowania w Polsce jest taki: sprzedawca -> oszuka -> wciśnie -> zarobi - Pan się męcz dalej), to chciałbym dodać kilka słów, ponieważ niestety bardzo dużo o olejach tematów, a większość opiera się na plotkach lub nieprawdziwych domysłach.

 

Sprawa pierwsza: Odnosząc się do tematu do którego odnośnik podał damian83. - jest tam napisane o olejach do skrzyń automatycznych sporo, głównie to, że oferowany przez Honda of America na rynek USA olej Honda ATF-DW1 nie jest syntetyczny, a kanadyjski i oferowany przez Honda Motor Europe (czyli także u dealerów w Polsce) jest syntetyczny.

 

1) Nie ma żadnej oficjalnej wiedzy na temat tego, który olej jest syntetyczny, a który nie. Wynika to z trzech rzeczy:
       a) Oddziały Hondy na całym świecie zapytane o ta sprawę zasłaniają się tajemnicą - "nie ujawniamy składów oraz właściwości naszych płynów, to tajemnica",

       b) napis na kanadyjskiej butelce oleju "Full Synthetic" głównie wywołał zamieszanie, że to ON jest syntetyczny, a ten w USA to już nie. Tego nie wiem, ale należy wziąć pod uwagę dwie rzeczy: po pierwsze samą naukową definicję "olej syntetyczny" (w jaki sposób jest otrzymywany, jakie spełnia parametry itp.) porównać należy z definicją marketingową. Tak jak telewizory HD Ready nie są "HD", a "bez cukru" nie znaczy "niesłodzony", tak samo oleje z dumnym napisem "Full Synthetic" nie musza być wcale syntetykami zgodnie z deifnicją  - mogą bazować na syntetykach, mieć syntetyczne właściwości lub - tutaj pojawia się sprawa druga - jeden o ten sam olej może być nazywany olejem syntetycznym w USA a w Kanadzie już nie, ponieważ precyzują to dokładnie lokalne przepisy (każdy kraj ma swoje) - które mówią ile takiej a takiej bazy musi posiadać dany olej, żeby legalnym było umieszczenie na jego etykiecie w danym kraju napisu "syntetyczny". I nie piszę tu wcale tego, żeby obalić teorię, że kanadyjski jest syntetyczny, a amerykański to badziewie tylko ja go sprzedaje - po prostu nie oceniajcie płynu po pudełku i cenie - bo pudełko to tylko pudełko, a cena w takiej korporacji jak Honda niewiele ma wspólnego z jego zawartością. Tak, wiem, to może być trudne i niezrozumiałe, ale cena produktu rzadko kiedy ma cokolwiek wspólnego z kosztami jesgo wytworzenia & dystrybucji.

 

2) Pojawiła się w tamtym temacie informacja, że olej Honda ATF-DW1 oferowany przez polskich dealerów Hondy posiada na etykiecie informację, że jest syntetyczny - chciałbym zdementować, to nieprawda. Taki napis nie istnieje.

 

Sprawa druga na którą chciałem zwrócić uwagę - może wydać się wam mało istotna lub mało realna - ze wszystkich trzech istotnych rynków, na których działa Honda - czyli Azja, Europa oraz Ameryka Północna - w Europie realizuje około 5% swojej całej sprzedaży samochodów oraz części. To jest dla nich bardzo biedny rynek, na którym jest kiepska sprzedaż bardzo często części gorszej jakości, ponieważ na siłę szukają podwykonawców, żeby ciąć koszty i nie angażować w Europę Ameryki i Japonii. Nie mówię tutaj, że jest jakaś masakra, ani że mamy gorsze oleje (może mamy lepsze??), ale na pewno to nie na nasz rynek idzie kasa na jakość. My jesteśmy przy okazji.

 

Sprawa trzecia - co mogę napisać ja jako właściciel Haparts i pasjonat Hond: Wybrane autoryzowane salony Honda kupują wszystkie oleje od nas (więc kto wie, czy nie jedziecie do ASO płacąc 123PLN brutto detal litr za DW1 i serwis nie wlewa Wam do skrzyni ATF-DW1, który kupuje u nas?), w tym momencie sami sprzedajemy prawdopodobnie więcej ATF-DW1 niż sprzedaje go Honda w oficjalnej sieci dystrybucji w kraju. My wprowadziliśmy ATF-DW1 na rynek dwa lata temu (w zastępstwie za Z1), Honda Poland zrobiła to dopiero latem tego roku, jeżdżą na nich Ridgeline'y, Odyseye, Accordy, Civici, Legendy, kilkanaście ton rozeszło się po rynku bez żadnych złych wieści... Chyba można być spokojnym o olej, skoro pochodzi z rynku, na którym sprzedaje się 20 razy więcej Hond, i używany jest tam przy przeglądach, wiedząc, że jak coś złego stanie się tam, to będzie kosztowało bardzo, bardzo dużo? :)

 

Mam nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniłem - jeżeli macie jakieś pytania to śmiało, postaram się powiedzieć coś więcej na tyle, na może wiedzieć człowiek, którego od noszenia oryginalnych Hondowskich płynów bolą plecy ;)




#593845 zawor FITV

Napisane przez lipson w 21:32, 15.12.2014

Z ta sila roznie, zalezy jakie chcesz miec obroty na zimnym silniku. Tak jak Ty zrobiles jest optymalnie. Odpal na zimnym i spr. jakie ma obroty. Wazne zeby po rozgrzaniu silnika zawor ten byl calkowicie zamkniety.




#592413 Jaki kupić parownik ?

Napisane przez wolek w 18:08, 11.12.2014

wymienić ustawić ciśnienie i strojenie pelne trzeba robić czyli kalibracja i mapa. po przejechaniu 1000 km sprawdzenie ciśnienia reduktora czy nie zjechało i czy jest stabilne




#850445 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 22:53, 20.04.2017

finalna decyzja oczywiście zależy użytkownika! 

 

Lordi - nie czekaj tylko montuj LPG. Nie ma znaczenia czy u mnie czy gdzieś bliżej! oby gazownik wiedział co robi!! - to jest najistotniejsze w montażu!!

 

powodzenia 


  • 1


#849794 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez Acco07 w 23:16, 18.04.2017

Lordi masz juz propozycje od dobrego gazownika ,wiec nie ma co czekać tylko pakuj gaz 😉
  • 1


#849778 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 22:18, 18.04.2017

Lordi... jaj coś to zapraszam! Chętnie zatroszczę się o poprawny montaż  LPG w Twojej Acc :)


  • 1


#848325 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 06:33, 13.04.2017

Te silniki (jak i inne) bardzo dobrze znoszą gaz pod warunkiem odpowiedniego założenia i regulacji. Od serwisu do serwisu... nic się z nimi nie dzieje - tylko dbaj o luzy zaworowe, ponieważ objawy będą wskazywały na niewyregulowane LPG - falowanie, gaśnięcie itp. 

 

znajdź ogarniętego gazownika w okolicy i ciesz się oszczędnościami ---> https://www.google.c...33950000035&z=5


  • 1


#847785 felgi 19" - jaka opona?

Napisane przez rhaegar w 16:10, 11.04.2017

Ja swojego Accorda kupiłem na feldze Hondowskiej 18" 8J et45 i siedziały na nich opony 235/45.

Kupiłem felgi 19" 8J ET40 i zastanawiam się jaką oponę dobrać.

Zastanawiam się między 245/40, a 235/40. Przy czym ta druga jest bardziej zbliżona całkowitą srednicą do obecnych.

Ktoś doradzi ?

Pozdro

 

225/40 będzie pięknie leżało na 8J i nie będziesz miał najmniejszego przekłamania na liczniku.


  • 1


#845357 Felgi 17" 7.5" ET47; opony 215/55/17 Ten zestaw ma sens?

Napisane przez qronax w 11:34, 04.04.2017

215 wejdzie na 7.5 - będzie to chyba można nawet nazwać naciągiem :) https://tyrestretch....-Nexen-N5000-2/

sama opona ma większą średnice, ale ok 11 mm więc będzie spoko.

jedyne poważne pytanie to czy felga spasuje do zasików  - czy nie będzie obcierać itp. ale to ciężko stwierdzić inaczej niż zakładając samą felgę... 18" wchodzi: http://www.accordklu...-galeria/page-1


  • 1


#843505 Felgi do VIII gen. - wygląd na samochodzie (galeria)

Napisane przez ARTurde w 11:52, 29.03.2017

RAGE z CTR'a FN2 - 19" 7,5J ET 55.

Te ze zdjęcia są przemalowane, oryginalnie - fronty są toczone.

Pozdrawiam
- Artur

UPDATE:

kamilski ma je w swojej galerii oraz są na pierwszej stronie tego tematu - numer 10 ;)
  • 1


#842784 Jakie opony 215/45/17

Napisane przez mondass86 w 11:16, 27.03.2017

Miałem Save w Oplu ale nie pamiętam szczerze mówiąc za wiele. Nie pamiętam nawet jaki model opony to był... 

 

 

Ja uważam że pomiędzy klasą premium a średnią brakuje jeszcze jednej grupy do której wrzuciłbym między innymi uniroyala. Dołożyłbym do tego jeszcze vredesteina, nokiana i yokohamę i nazwał jakoś fajnie. 

 

 

Może klasa średnia ++ :D ?


  • 1


#842774 Jakie opony 215/45/17

Napisane przez Dadadada w 10:59, 27.03.2017

Chłopie z choinki się urwałeś:) Kormorany to marka michelina. A model gamma b2 to chyba najpopularniejsza opona letnia na allegro (pewnie ze 100 aukcji na tą oponę znajdziesz). No i w związku z tym że to Michelin to kormorany mają 10 lat gwarancji.


  • 1


IPB Skin By Virteq