Skocz do zawartości


Zawartość z najwyższą reputacją


#613232 Nakładki gumowe pedał sprzegła i hamulca

Napisane przez sin88 w 21:01, 11.02.2015

Wysłane - dajcie znać jak dotrze. Za fatygę poproszę o punkta ;]




#696412 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez podlez w 21:00, 05.11.2015

ja od zawsze stosuje ten sam sposób.

Na początek preparat K2 do mycia silników. Psikam brudy i jade pędzlem i psikam wodą z aplikatora, np z butelki po myciu szyb

Następnie raz jeszcze wszsytko co wiszę psikam K2 jadę, pędzlem odczekuję ok 10 minut i atakuje karcherem.

Zakrywam tylko aparat zapłonowy.

Nigdy nie miałem problemu z elektryką czy odpalaniem

Tak tez jakis czas temu robilem w Logo

było
DSC_0601_zpsihqzbgsn.jpg
jest:
DSC_0609_zpsx37ctnvg.jpg

 

 

Jak wyschnie wycieram do sucha irchą i można nabłyszczać.

Gumy silikonem w sprayu - aplikuję na gołą dłon i rozprowadzam, ciepło z dloni pomaga.

Plastiki juz chemią do plastików, MAM Hondowski produkt to plastików zewnętrznych, mam poorboys natural look.I jest git :D


  • 2


#688479 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez Lukas__ w 19:04, 08.10.2015

Ja do wyczyszczenia silnika użyłem Shiny Garage Red Devil oraz IPA,

na plastiki położyłem Koch Chemie Plastar.

Wszystko ręcznie, szmatkami, gąbeczkami, patyczkami do uszu i wacikami, żona trochę jojczyła  :diabelgrin:

 

ale było naprawdę warto

 

7e3a936b196df292med.jpg


  • 2


#614230 Poliuretan na przód

Napisane przez ASTERIXMIX w 01:36, 14.02.2015

Założyłem cały tył i z przodu silentblok prawy i lewy !!

 

http://poliuretany.o...pl/honda_accord  

 

Nic nie piszczy ,nic nie skrzypi !!  

Auto sztywniejsze . -Wyglądają poliuretanki  kosmicznie . Jak landrynki malinowe. Pycha . Polecam

PS: robią tylko te gumy do accorda jak i innych aut co do których mają pewność że będą wytrzymałe.

Fajny kontakt z nimi i do tego dostałem u nich ekspresową dostawę w awaryjnej mocno sytuacji - Oscar za dobre serce i przychylność.

W zestawach był smar specjalny montażowy gratis.... :ckm: :ckm: :ckm: :ckm:




#611108 Renowacja aluminiowej gałki zmiany biegów

Napisane przez dejwiss11 w 18:50, 06.02.2015

Zrobiłem jak pisaliście wyżej. Efekt wyszedł taki: 
d556d9532bd5028b.png




#610359 Parowanie telefonu z car VIII gen

Napisane przez Heka w 19:37, 04.02.2015

Na polski nie ma szans, ale na angielski jak najbardziej. a leci to tak:

1 naciśnij i przytrzymaj strzałkę do góry, na kierownicy.

2 gdy na wyświetlaczu pojawią się hmm... "okienka" strzałkami wybrać język (langłydż) :) i zatwierdzić przyciskiem SEL na kierownicy

3 w nowym menu strzałkami wybrać docelowy język i potwierdzić SEL

4 chwilę pomyśli i wyświetli to co w nr.2

5 strzałkami zjechać na wyjście - ostatnia opcja w menu, i nacisnąć SEL.

Koniec.




#605906 Przewody hamulcowe

Napisane przez Czarnota w 22:52, 23.01.2015

Uff, przy okazji usunąłem kurz z posadzki :)

Zatem długości są następujące:

1. Do prawego tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 400cm,

2. Do lewego    tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną   - 310cm,

3. Średnica zewnętrzna miedzi 5mm, nie stosować innej średnicy, bo nie spasuje z zatrzaskami prowadnic.

 

 

 

Można dodać jakieś 20cm i w razie nadmiaru zrobić gustowny łuczek w miejscu pomarańczowych plastikowych spinek na te przewody umieszczonych w podłodze na lewo i na prawo od tłumika środkowego. Moje mają parę pętelek, tak, że w razie co można skrócić.

 

Od strony silnika przewody kończą się na "rozdzielaczu", pokazanym na zdjęciach (zaznaczone na żółto):

 

619ddcd0ee5aa897med.jpg

 

f05e614ccdb31701med.jpg




#595802 Olej skrzyni biegów

Napisane przez Haparts w 01:00, 22.12.2014

Szanowni forumowicze - mimo, że nie wypada mi się wtrącać do rozmowy (ze względu na to, że jestem właścicielem "Hapartsu" to bardzo często jestem oskarżany o działanie stricte zarobkowe mimo, że to zupełna bzdura. Niestety tok rozumowania w Polsce jest taki: sprzedawca -> oszuka -> wciśnie -> zarobi - Pan się męcz dalej), to chciałbym dodać kilka słów, ponieważ niestety bardzo dużo o olejach tematów, a większość opiera się na plotkach lub nieprawdziwych domysłach.

 

Sprawa pierwsza: Odnosząc się do tematu do którego odnośnik podał damian83. - jest tam napisane o olejach do skrzyń automatycznych sporo, głównie to, że oferowany przez Honda of America na rynek USA olej Honda ATF-DW1 nie jest syntetyczny, a kanadyjski i oferowany przez Honda Motor Europe (czyli także u dealerów w Polsce) jest syntetyczny.

 

1) Nie ma żadnej oficjalnej wiedzy na temat tego, który olej jest syntetyczny, a który nie. Wynika to z trzech rzeczy:
       a) Oddziały Hondy na całym świecie zapytane o ta sprawę zasłaniają się tajemnicą - "nie ujawniamy składów oraz właściwości naszych płynów, to tajemnica",

       b) napis na kanadyjskiej butelce oleju "Full Synthetic" głównie wywołał zamieszanie, że to ON jest syntetyczny, a ten w USA to już nie. Tego nie wiem, ale należy wziąć pod uwagę dwie rzeczy: po pierwsze samą naukową definicję "olej syntetyczny" (w jaki sposób jest otrzymywany, jakie spełnia parametry itp.) porównać należy z definicją marketingową. Tak jak telewizory HD Ready nie są "HD", a "bez cukru" nie znaczy "niesłodzony", tak samo oleje z dumnym napisem "Full Synthetic" nie musza być wcale syntetykami zgodnie z deifnicją  - mogą bazować na syntetykach, mieć syntetyczne właściwości lub - tutaj pojawia się sprawa druga - jeden o ten sam olej może być nazywany olejem syntetycznym w USA a w Kanadzie już nie, ponieważ precyzują to dokładnie lokalne przepisy (każdy kraj ma swoje) - które mówią ile takiej a takiej bazy musi posiadać dany olej, żeby legalnym było umieszczenie na jego etykiecie w danym kraju napisu "syntetyczny". I nie piszę tu wcale tego, żeby obalić teorię, że kanadyjski jest syntetyczny, a amerykański to badziewie tylko ja go sprzedaje - po prostu nie oceniajcie płynu po pudełku i cenie - bo pudełko to tylko pudełko, a cena w takiej korporacji jak Honda niewiele ma wspólnego z jego zawartością. Tak, wiem, to może być trudne i niezrozumiałe, ale cena produktu rzadko kiedy ma cokolwiek wspólnego z kosztami jesgo wytworzenia & dystrybucji.

 

2) Pojawiła się w tamtym temacie informacja, że olej Honda ATF-DW1 oferowany przez polskich dealerów Hondy posiada na etykiecie informację, że jest syntetyczny - chciałbym zdementować, to nieprawda. Taki napis nie istnieje.

 

Sprawa druga na którą chciałem zwrócić uwagę - może wydać się wam mało istotna lub mało realna - ze wszystkich trzech istotnych rynków, na których działa Honda - czyli Azja, Europa oraz Ameryka Północna - w Europie realizuje około 5% swojej całej sprzedaży samochodów oraz części. To jest dla nich bardzo biedny rynek, na którym jest kiepska sprzedaż bardzo często części gorszej jakości, ponieważ na siłę szukają podwykonawców, żeby ciąć koszty i nie angażować w Europę Ameryki i Japonii. Nie mówię tutaj, że jest jakaś masakra, ani że mamy gorsze oleje (może mamy lepsze??), ale na pewno to nie na nasz rynek idzie kasa na jakość. My jesteśmy przy okazji.

 

Sprawa trzecia - co mogę napisać ja jako właściciel Haparts i pasjonat Hond: Wybrane autoryzowane salony Honda kupują wszystkie oleje od nas (więc kto wie, czy nie jedziecie do ASO płacąc 123PLN brutto detal litr za DW1 i serwis nie wlewa Wam do skrzyni ATF-DW1, który kupuje u nas?), w tym momencie sami sprzedajemy prawdopodobnie więcej ATF-DW1 niż sprzedaje go Honda w oficjalnej sieci dystrybucji w kraju. My wprowadziliśmy ATF-DW1 na rynek dwa lata temu (w zastępstwie za Z1), Honda Poland zrobiła to dopiero latem tego roku, jeżdżą na nich Ridgeline'y, Odyseye, Accordy, Civici, Legendy, kilkanaście ton rozeszło się po rynku bez żadnych złych wieści... Chyba można być spokojnym o olej, skoro pochodzi z rynku, na którym sprzedaje się 20 razy więcej Hond, i używany jest tam przy przeglądach, wiedząc, że jak coś złego stanie się tam, to będzie kosztowało bardzo, bardzo dużo? :)

 

Mam nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniłem - jeżeli macie jakieś pytania to śmiało, postaram się powiedzieć coś więcej na tyle, na może wiedzieć człowiek, którego od noszenia oryginalnych Hondowskich płynów bolą plecy ;)




#593845 zawor FITV

Napisane przez lipson w 21:32, 15.12.2014

Z ta sila roznie, zalezy jakie chcesz miec obroty na zimnym silniku. Tak jak Ty zrobiles jest optymalnie. Odpal na zimnym i spr. jakie ma obroty. Wazne zeby po rozgrzaniu silnika zawor ten byl calkowicie zamkniety.




#592413 Jaki kupić parownik ?

Napisane przez wolek w 18:08, 11.12.2014

wymienić ustawić ciśnienie i strojenie pelne trzeba robić czyli kalibracja i mapa. po przejechaniu 1000 km sprawdzenie ciśnienia reduktora czy nie zjechało i czy jest stabilne




#840699 Jakie opony wybrać do felgi 18

Napisane przez Wlodar w 10:15, 21.03.2017

50 profil przy takie szerokości to chyba niewiesz o co chodzi w tych rozmiarach ?
Zakładaj 235/45/18 będzie OK
  • 1


#840624 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez rafisz w 23:06, 20.03.2017

pasować będa idealnie, sam jeżdżę na identycznych "wymiarowo", u mnie z typową oponą 225/45, nic nie trze jeżeli o to pytasz, koła równo z blachą


  • 1


#840351 Honda Accord Vi D16B6 Lovato Easy & Fast OBDII

Napisane przez beasdazel w 07:56, 20.03.2017

In Your Honda have been installed Lovato setup. 

LPG injectors type: http://www.agsiedlik...iwacz-i734.html

 

Petrol injector type: http://allegro.pl/ho...6732861442.html

 

imtg85.jpg


  • 1


#837773 Jakie felgi do Accorda 7 gen.

Napisane przez mickry w 16:08, 10.03.2017

accord bez obniżenia wygląda jak audi allroad:D czyli terenowe naprawde


  • 1


#837208 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez ARTurde w 22:32, 08.03.2017

19' 225/45

205/55/16 631.9 mm
225/45/19 685.1 mm

Różnica średnicy - 8.4% to aż 53,2 mm
Różnica prędkości - widzisz 104.61 km/h, jedziesz 113.41 km/h

Według mnie - różnice dużo za duże.

Pozdrawiam
- Artur
  • 1


#837126 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez ślepak w 18:38, 08.03.2017



19' nabyte :) ale z oponami 235/35 a to nie jest odpowiedni rozmiar do seryjnego zawiasu .

W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy 225/45 beda idealne tz.zapewnia  mi komfort i wypełnienie nadkoli ?

ps

oddam niedrogo kumho sport z 2014r

 

 

Na 19 to bym się komfortu nie spodziewał, a do wypełnienia nadkoli będzie potrzeba sporego balonu opony. Do tego 19 bez gleby wygląda fatalnie, w pierwszej kolejności to bym poszukał Eibacha czy RH, a potem zakładał 225 35 19. 

 

4973139400_1488994683_thumb.jpg 9010262600_1488994685_thumb.jpg 3335265400_1488994686_thumb.jpg 7197881600_1488994687_thumb.jpg 1806693800_1488994689_thumb.jpg 

 

Wóz drabiniasty :P 


  • 1


#836307 Dlaczego taki rozmiar opon?

Napisane przez Statom w 08:51, 06.03.2017

Hej :)
Ponieważ znowu robi się mały bałaganik w informacjach, które są cząstkowe, to napiszę całościowo (cytując instrukcję obsługi do auta)...
W Accordzie VII gen. Tourer producent przewidział następujące rozmiary i parametry opon:

  • 195/65/R15 91V (oczywiście tylko w przypadku wersji Comfort)
  • 205/55/R16 91V
  • 225/45/R17 91W

Pozdrawiam

Tomek


  • 1


#836305 Dlaczego taki rozmiar opon?

Napisane przez ARTurde w 08:49, 06.03.2017

LordV-TEC,

logistykaopon - chcesz u nich kupić?
Jeżeli tak, to proponuję wcześniej przeczytać ten post :

http://www.accordklu...zy-40/?p=835520

Pozdrawiam
- Artur
  • 1


#834919 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez Pete w 19:18, 01.03.2017

Wow! Bedą cztery koła na oś?! :)

Poważnie: duża, prosta w formie pięcioramienna felga to w Accordzie VII to zawsze dobra koncepcja.
  • 1


#834615 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez Ed$on w 21:35, 28.02.2017

nawet spoko wyglądają te felgi - są takie masywne ;)


  • 1


IPB Skin By Virteq