Skocz do zawartości


Zawartość z najwyższą reputacją


#613232 Nakładki gumowe pedał sprzegła i hamulca

Napisane przez sin88 w 21:01, 11.02.2015

Wysłane - dajcie znać jak dotrze. Za fatygę poproszę o punkta ;]


  • 5


#688479 Czyszczenie komory silnika

Napisane przez Lukas__ w 19:04, 08.10.2015

Ja do wyczyszczenia silnika użyłem Shiny Garage Red Devil oraz IPA,

na plastiki położyłem Koch Chemie Plastar.

Wszystko ręcznie, szmatkami, gąbeczkami, patyczkami do uszu i wacikami, żona trochę jojczyła  :diabelgrin:

 

ale było naprawdę warto

 

7e3a936b196df292med.jpg


  • 3


#918037 Instrukcja obslugi navi do accord viii

Napisane przez accord giedlaro w 19:46, 08.04.2018

Na bazie uniwersalnej stacji multimedialnej DVM 130G HD została stworzona szeroka gama modeli dedykowanych do poszczególnych marek samochodów, które wykorzystują fabryczną instalację oraz systemy mocowania.Tak powstała stacja multimedialna DVM-3674G PHANTOM dedykowana do modelu HONDA Accord VIII

Nie mogę zamieścić instrukcji bo zostało 9,21 KB . info na pw to wyslę na pocztę bo instrukcja zawiera 5 MB.

Ja mam taką i wszystko chodzi włącznie z przyciskami na kierownicy

 


  • 2


#912562 Remapping 2.2 i-DTEC (VIII)

Napisane przez Lewostronny w 19:15, 11.03.2018

Myślę, że ludzie kupują auta z dpfem nie po to, żeby mieć auto z dpfem, ale dlatego, że coraz częściej nie mają innego wyjścia :P
  • 2


#912164 Wałek rozrządu

Napisane przez Sacrum w 18:49, 09.03.2018

To nie stan krytyczny tylko tak bywa.
Jeździć można.

Wymiana wałka Oki, tylko dowiedz się dlaczego komplet łańcucha chce wymienić?

Tzn na jakiej podstawie bo może jest ok i dostaniesz za 400 zł COŚ nic nie wartego.

400 zł za łańcucha, ślizgi i napinacz to cena jak za części z papieru.

Łańcuch i napinacz OEM to koło 1000zl, rzadko kiedy w benzynie ślizgi wymagają wymiany.
  • 2


#909711 Składanie lusterek

Napisane przez TRAFO w 20:15, 23.02.2018

Sterowniki mam zrobione i gotowe do wysłania;

 

2_gotowe.jpg

 

Po weekendzie będę miał przygotowaną instrukcję montażu.


  • 2


#908406 Regeneracja DPF

Napisane przez piotr2012 w 10:31, 16.02.2018

Komputer musi mieć opcję wypalania DPFa, te podstawowe mogą nie mieć - to już sprzedawca powinien wiedzieć, ale trudno od niego oczekiwać, że będzie znał dokładnie co komputer może zrobić w każdej marce i w każdym modelu. Ja mam delphi 150e.

Nadmiar oleju na pewno nie miał wpływu na szybkie zapełnienie filtra - zresztą w aso sprawdzają zawsze poziom po wypaleniu.

Co do czujnika - pisałem wyżej.

O komputerach poczytasz więcej w dziale "diagnostyka"

Pozdrawiam
  • 2


#907780 Zardzewialy tarcze

Napisane przez Maxell w 19:02, 12.02.2018

3 miesiące pod chmurką stał mój accord 6 gen nieodpalany, tarcze pordzewiałe że na poczatku nie hamował w ogóle, też zastanawiałem się czy będe musiał wymieniać tarcze i klocki, ale postanowiłem tak jeździć i pomału wszystko się ładnie ułożyło i tarcze ładnie się wyślizgały, było to jakies pół roku temu, a dziś nie ma nawet śladu że tarcze były kiedys zardzewiałe, proponuje jeździć i liczyć na to że samo się wszystko ułoży. Jeśli po przejechaniu kilkuset kilometrów dalej będą problemy to wtedy do mechanika i szukać przyczyny.


  • 2


#906297 Dobór felg na lato do Accorda VII

Napisane przez gali w 16:54, 03.02.2018

Ja polecam Ci od siebie zamianę opon na 205/50r17
Są węższe od standardowych 225/45r17 i nie zmyła tak auta.
  • 2


#904859 Składanie lusterek

Napisane przez TRAFO w 22:22, 24.01.2018

No to tak;

Fabryczny sterownik działa tylko przy kluczyku przekręconym na II.
Zgodnie ze schematem blokowym;


blokowy.jpg

i na podstawie serwisówki;

serwisowka.jpg

 

Fabryczny przycisk podając napięcie na sterownik w drzwiach kierowcy "rozkazuje" złożyć lub rozłożyć lusterka. Sterownik w drzwiach kierowcy łączem cyfrowym steruje lusterkiem w drzwiach pasażera.
Jeżeli zostanie zainicjowany proces składania/rozkładania i wjego trakcie zostanie wyjęty kluczyk ze stacyjki, lusterka dokończą proces składania/rozkładania.
Niestety bez dostępu do samochodu muszę opierać się tylko na informacji uzyskanych telefonicznie. Od elektryka który montował pierwszą wersję dowiedziałem się, że w czasie spoczynku ze sterownika na obydwa przewody zasilające silnik lusterka podawana jest masa samochodu.
W zależności od tego czy lusterko ma się złożyć czy rozłożyć, przez ok. 7 sekund na jeden z przewodów podawany jest plus 12V. Przy składaniu na zielony a przy rozkładaniu na niebieski. Po czasie ok. 7 sek. znowu na obydwu przewodach pojawia się masa.

Ponieważ obydwa lusterka połączone są cyfrowo a nie jestem w stanie tego przeskoczyć, konieczne będzie zamontowanie dwóch sterowników.

Z informacji otrzymanych przez "Wariata" wiem, że realny czas składania i rozkładania lusterek wynosi ok. 2 sekundy, dlatego czas mojego sterownika będzie ustawiony na ok. 3 sekundy.

Ustawiony Czas pracy zegarów w sterowniku zależy od rezystancji opornika, który zostanie dobrany doświadczalnie.
Schemat sterownika;

schemat.jpg

Układ ma działać w taki sposób, że po podaniu impulsu z siłownika centralnego zamka na "Zamknij" sterownika, włączy się zegar podając +12V na silnik lusterka, który złoży lusterko. Po czasie ok. 3 sek. napięcie "zniknie".
Podobnie przy otwarciu drzwi, impuls z siłownika podaje sygnał na drugi człon sterownika inicjalizując rozłożenie lusterek.
Przekaźnik PK1 służy do odstawienia układu po przekręceni kluczyka na II. Dzięki temu podczas jazdy zamknięcie/otwarcie zamków drzwi nie będzie miało wpływu na pozycję lusterek.

Jedyną wadą jaką w tej chwili widzę jest to, że jeżeli np. w trakcie składania lusterka wciśniemy przycisk "otwórz" w pilocie, to lusterka się zatrzymają, po czym po upływie krótkiego czasu zaczną się otwierać. W zależności od tego w którym miejscu lusterka staną, zostaną albo otwarte całkowicie, albo nie otworzą się do końca. W przypadku kiedy lusterka zatrzymają się w momencie kiedy ledwie zaczęły się zamykać, domkną się a napięcie będzie na nie (moduł automatycznego składania) podawane dłużej niż fabrycznie.
I podobnie w odwrotnej sytuacji, kiedy w trakcie rozkładania lusterek wciśnie się pilotem na "Zamknij".
 

Żeby takiej niedogodności uniknąć, trzeba pilnować, żeby nie wciskać przycisków na pilocie częściej niż co 3-4 sekundy.
Myślę, że cyfrowy, odpowiednio zaprogramowany sterownik może nie mieć takiej wady.

Jak widać na schemacie, dzięki zastosowaniu przekaźników, w spoczynku sterownik nie pobiera żadnego prądu.
Do tego trzeba oczywiście dołożyć jakiś bezpiecznik i wyłącznik.

Wyłącznik "odstawiający" układ można zamontować np. na przewodzie +12V z akumulatora zasilającym sterownik.
Można też zastosować podwójny wyłącznik wpięty w przewody sterujące z centralnego zamka;
 

wyl_podwojny.jpg

Gdyby ktoś chciał, żeby lusterka tylko automatycznie się składały a rozkładały przy przekręceniu kluczyka w stacyjce na II, nie powinien podpina przewodu ze sterownika do sygnału "Otwórz" z centralnego zamka lub zastosować taki podwójny wyłącznik - dzięki temu kiedy się rozmyśli będzie mógł przejść na pełne sterowanie.


  • 2


#903801 Filtr powietrza....który wybrać

Napisane przez przemkowal w 21:16, 18.01.2018

Bez jaj - minimalne ciśnienie na wolnych to 1,7bar, kontrolka zapala się przy ok 0,3 bar.

To ma powodować filtr? Prędzej jakiś badziew a nie filtr da takie spadki.

 

Poniżej mój własny przykład.

Ciśnienie 1,7 bar mierzone na wolnych obrotach i temperaturze oleju powyżej 90 stopni.

Ostatnio zmieniałem filtr po przebiegu jakoś 3000 km (nie zakładałem drugi raz filtra dla spokoju, że będzie podciekać po rozkręceniu).

Przed i po zmianie ciśnienie oleju na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku się nie zmieniło - 1,7-1,8bar

Na zimnym różnica 1 bar - było 6 bar a jest 7 bar na nowym filtrze.

Oczywiście filtr Knecht / Mahle OC617 przed i po.

 

Jak ktoś bardzo chce, to wrzucę filtrona na kilka km następym razem to zrobi się szybkie porównanie.

 

Każda marka ma produkty które są kontrolowane dużo mocniej i prawie wcale.

Wiem, bo akurat lekko jestem związany z automotive.

 

I zakończmy na tym temat filtrów oleju w temacie o filtrach powietrza. :D


  • 2


#902121 Wosk na zimę - dwa do wyboru

Napisane przez Bojar w 18:51, 10.01.2018

Fk1000p dłużej wytrzyma

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 2


#897853 Sprzęgło kompresora klimatyzacji - wielkość szczeliny

Napisane przez Masterbb w 09:35, 16.12.2017

W instrukcji serwisowej
 
Sprężarka 
 
Luz koło pasowe - tarcza sprzęgła   -    0,35−0,65 mm  (Wartość nominalna lub nowa )

  • 2


#897590 reflektory przednie parownie - O tym jak Honda załatwia parujące reflektory!

Napisane przez NEO NFS w 17:37, 14.12.2017

wojciechowski.a woreczki osuszające są przyklejane na bocznej ściance wewnętrznej za deklem świateł drogowych.

Ze 3miesiace temu wykonana następna regeneracja reflektorów+ mod. przeciw parowaniu u kolegi kenyon6. Efekt taki;

Załączone pliki


  • 2


#894671 Korozja w VI gen

Napisane przez Seth w 11:09, 27.11.2017

Zasada to jest taka- większosć twierdzi, że nie ma rdzy, nie bierze oleju i pali 5l LPG

Raz mi się trafiła perła z forum-cód miód malina........

po 10 minutach oglądania ............

samochód w stanie agonalnym

 

rdza straszna- jak się wie gdzie patrzeć

mechanicznie masakra , pół samochodu do wymiany

 

Więc pamiętajcie, wszystko co ktoś pisze lub mówi trzeba podzielić razy dwa , przesiadz przez sito, przefiltrować i jeszcze spasteryzować :D

 

A podsumowując, tak , kupno 6 bez rdzy to nie lada wyzwanie i mało tego nawet jeśli taką kupimy to może się okazać ,że za rok wyjdzie rdza ze zdwojoną siłą - to już bardzo stare samochody do tego mające problem z rdzą w dziwnych miejscach . Bo karoseria w 6 nie rdzewieje dlatego można się zdziwić ( oczywiście mówie o autach bezwypadkowych i nie stojących po szyby w wodzie)


  • 2


#893468 Kamera samochodowa

Napisane przez ARTurde w 21:55, 20.11.2017

A119 czy A119S

Sprawdź to https://wr24support....fo-a119-i-a119s
może pomoże w wyborze ;)

Tu masz możliwości A119S:
""
A119 bez STARVISA nie poradziłaby sobie z odczytaniem numerów, dlatego ja wybrałbym A119S.

https://m.banggood.c...-p-1153895.html
Tu jest dostępna za 277 złotych ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 2


#893466 2.4 dotrysk benzyny

Napisane przez piotrficek w 21:41, 20.11.2017

Instalacja musi być tak zestrojona aby AFR na LPG w żadnym zakresie nie był większy niż 15,3. Wtedy nie ma potrzeby dotrysków benzyny. 

 

AFR w pętli zamkniętej (CL) powinien być około 14.6, ale tu się stroi na korekty STFT i LTFT, a w pętli otwartej (OL) nie więcej niż 12.4. Dla (OL) wartość 15,3 to mega ubogo.


  • 2


#889417 Opony na lato w rozmiarze 225/45 18 co wybrać?

Napisane przez Pete w 22:48, 29.10.2017

OK, akurat przykład na zimówkach ale etykieta to etykieta:
Auto Motor i Sport nr 11/2017, test opon zimowych 225/45R18.

Wg etykiet:

Conti TS850P - E/C, 72 dB
Cooper Weathermaster E/B 70 dB

Kierując się tylko etykietami należałoby wybrać Coopera...
Test wygrały Conti, Cooper był ostatni.
Nawet biorąc poprawkę na zwyczajową "bezinteresowną" miłość AMiS do Continentala czwarte miejsce zajął Michelin Pilot Alpin PA 4 - E/C, 70dB, czyli "etykietowo" nadal gorzej niż Cooper. Groteska.

Etykiety zawierają dane, które w teorii mają ułatwić wybór konsumentom (powiedzmy wprost: tym kompletnie niezorientowanym w tematyce), tymczasem pomijają z tysiąc drobnych niuansów, które oddzielają dobrą oponę od złej.
Widocznie okrągły kawałek gumy nie da się opisać tylko trzema parametrami ;)

Olewam i polecam to samo.
  • 2


#833582 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez blow w 20:07, 25.02.2017

A ja sie przyczepie...

Jak wyglada zmiana filtra fazy cieklej? Trzeba oslone dolna sciagac,i w kanal wjezdzac?do czego ten reduktor jest przyczepiony?
  • 2


#833569 Accord VII 2.4 By KDG - Instalacje LPG

Napisane przez beasdazel w 18:57, 25.02.2017

Witajcie,
Trafiła mi się forumowa "Siódemka" 2.4
 
1. Części użyte do montażu:
- STAG Q-Box Plus
- AC R01 250
- Barracuda 130 Nl/min
- Bormech 360/875 80L Walec
 
montaż typowy... poza zbiornikiem! naprawdę dużo pracy poświęciłem na jego montaż, ale właściciel zadowolony z zasięgu, a butla weszła jak szyta (spawana) na miarę.
 
2. Zakład montujący: KDG - Instalacje LPG
 
3. Czy Polecasz ten warsztat? Tu się wypowie właściciel
 
4. Przejechany dystans: <1500km
 
5. Ewentualne awarie: na razie brak
 
6. zdjęcia: 
 
 
330zcdz.jpg
 
14491tw.jpg
 
314w4f8.jpg
 
96i7tj.jpg
 
2iitmyv.jpg
 
np17ki.jpg
 
sfbjhc.jpg
 
wthj80.jpg
 
2dqu1bp.jpg
 
16c8c51.jpg
 
8xvjo4.jpg
 
1z4vivn.jpg
 
29nt1me.jpg
 
2iljv4o.jpg
 
wkgsk4.jpg
 
2nbwr41.jpg
 
261ottu.jpg
 
519d7a.jpg
 
2ng4svo.jpg
 
jrrxfp.jpg
 
e8qvsj.jpg

 


  • 2


IPB Skin By Virteq