XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
opor kierownicy
#1
Napisano 08:17, 13.01.2011
#2
Napisano 08:25, 13.01.2011
układy
jak tak bardzo Cię to interesuje, jedź do ASO, tam mają taki przyrząd do badania siły skręcania
kierownicy i powiedzą Ci czy jest wszystko w normie
co do drgań przy 140km/h to może być wiele rzeczy
- opony
- wyważenie kół
- tarcze
- półosie
- luzy w zawieszeniu
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 15:43, 13.01.2011
od jakiegos czasu ciezej mi sie kreci kiera i czasem nie odbija, skreca sie tak "gumowato". Przed zima tego nie bylo. Sprawdzalem cisnienie juz kilka razy w oponach i niby jest ok (o ile wierzyc tym sprzętom na stacjach). Teraz tak mysle moze to sworzen wysiada Bo jak robilem zawias to dony tylko z jednej strony zmienilem (teraz sobie w brode pluje). No chyba ze poporstu opony w dodatniej temperaturze tak pracuja i to ich wina.
Jakies sugestie co to moze byc??
#4
Napisano 16:08, 13.01.2011
#5
Napisano 16:40, 13.01.2011
To ze ciezkio sie kreci to nieznaczy odrazu ze cos nie tak, porownujac do innych aut,
Jak pierwszy raz do niej zagladalem od strony tuch gum harminijkowych to smar byl ale taki gesty i stary
Wyczuscilem wszystko i dalem nowy smar, tam sa na koncach slizgi j jeden slizg o dociskska listwe tez, po przesmarowaniu o niebo lepiej, a teraz wymienilem sworznie gorne i galki to diopiero lekko chodzi, wszytko fajnie dziala dopoki nie zavznie cziezko chodzic a tam tez sa tarcia i duze sily dziakaja, eiec warto czasem przeprowadzic konsetwacje.
Chyba ze bylo cos w maglu grzebane, bo np miala luz i ktos ja dociagal za bardzo, to moze dlugo niepochodzic, wyedy sie jeszcze baradziej moze wytrzec
#6
Napisano 19:32, 13.01.2011
#9
Napisano 19:58, 13.01.2011
#11
Napisano 00:54, 14.01.2011
W naszych accordach kierownica tak chodzi, i to nie jest cieżko, w porównaniu do innych aut, bo każdym aucie będzie inaczej, a z drugiej strony to nam się może też wydawać, jak ktoś sie przyzwyczaił, albo przejechał innym autem, a opony to swoja droga bo też maja duże znaczenie, wystarczy odpowiednio dbać i konserwować, dobry smar, dobre sworznie, gałki, odpowiednie ciśnienie w oponach, szerokość opony itp., bo więcej nic nie zrobimy z tym żeby lekko chodziła, taka widać konstrukcja, no chyba że komuś ewidentnie chodzi ciężko, to wtedy wiadomo że coś jest nie tak, można też porównać z inną accordka jaka jest róznica, albo sprawdzić jeszcze wydajność pompy, bo wiadomo że jak nie będzie odpowiedniego cisnienia i litrów to siłownik też nie da tej siły co ma dać, to wtedy też będzie chodzić ciężko, a nie wspome już o wyciekach z maglownicy, bo to chyba by każdy szybko zlokalizował, pozostaje posprawdzać, konserwować i cieszyć się jazdą bo te auta też ważą po 1400kg masy własnej, a civic jakieś 1100 a peugeot 307 też jest lżejszy, pozdrawiam
#12
Napisano 09:12, 14.01.2011
#13
Napisano 00:19, 25.05.2011
A teraz tak na powaznie, to czy u was w Acco tez kiera chodzi cieżko?? Wydawało mi sie ze drugi Acco z roku 00 chodził nawet nieco lżej. Gdzie ewentualnie szukać przyczyny Dodam ze obie hondy i audi maja takie same kapcie 205/55/16.
P.S. Czy skacze/szarpie wam auto przy ruszaniu bez gazu czy mam sprzeglo do roboty??
#14
Napisano 00:27, 25.05.2011
w audi sie zawsze lekko krecila kierownica ale za to gorzej sie prowadzilo w zakretach. przyczyny nie masz co szukac bo TTTM:) da mnie to nie wada
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych