XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spryskiwacze reflektorów - jak to ugryźć ?? :)
#1
Napisano 13:24, 03.01.2011
Zauważyłem ostatnio, że nie wysuwa mi spryskiwacz od lampy po stronie kierowcy Płyn przez dyszę się leje, bo spod zderzaka wycieka on przy próbie umycia lamp, więc poległ mechanizm podnoszenia...
Jak się zabrać za diagnozę usterki, żeby nie narobić sobie dodatkowych kłopotów Konieczny jest demontaż zderzaka
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki
Autko to Accord VII z 2004r.
pzdr.
Dylu
#2
Napisano 15:35, 03.01.2011
Tam nie ma żadnego mechanizmu-to działa na zasadzie ciśnienia płynu,który podaje pompka znajdująca się (jak stoisz na wprost) po lewej stronie na wysokości przeciwmgielnego.Spróbuj zdjąć samą zaślepkę-trzyma się ona na zatrzasku (ciągniesz do góry i będziesz widział zaczep).Być może sama dysza bezpośrednio pod klapką jest zapchana jakimś syfem (popsikaj np.WD-40 i należy go rozpuścić-wtedy wszystko zacznie działać.Druga sprawa,jeżeli miałeś zdejmowany zderzak,bądź uderzony to wężyk spryskiwacza (też na wysokości halogenu)mógł spaść z zaczepu i zagiąć się-też ciecz nie poleci.Możesz delikatnie przez kratki wymacać wężyk i sprawdzić czy od pompki do dyszy nie zsunął się bądź nie zagiął.Jak wyczerpiesz wszystkie sposobności zdjęcie zderzaka nieodzowne-niestety.więc poległ mechanizm podnoszenia...
#3
Napisano 18:41, 03.01.2011
Tak jak napisałem, płyn się leje gdzieś z okolic spryskiwacza, tylko ten się nie wysuwa, ponieważ po każdym zadziałaniu pod zderzakiem, od strony tego, który się nie unosi widać plamę.
Tego czy zderzak był zdejmowany, nie wiem, ale autko jest w 100% bezwypadkowe, więc jest szansa, że jednak ruszany nie był.
W którym dokładnie miejscu najłatwiej dostać się do dyszy spryskiwacza, do którego dochodzi wężyk podający płyn Bo z tego co piszesz, wnioskuję, że zsunął się on ze swojego miejsca i zamiast podawać płyn na spryskiwacz, leje go gdzieś obok.
#4
Napisano 19:09, 03.01.2011
#5
Napisano 19:24, 03.01.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 20:11, 03.01.2011
Demontaż zderzaka w VII to kilka minut i wszystko będziesz miał na wierzchu bez kombinowania i bez męczenia się z dojściem do czegokolwiek.
A jakieś FAQ step by step jak się demontuje zderzak I czy nie ma później problemów ze spasowaniem, bo obecnie szczeliny mam seryjnie równie, i chciałbym aby tak zostało, bo później przy ewentualnej sprzedaży nie wytłumaczę, że zderzak był zdejmowany, żeby się dostać do spryskiwacza
#7
Napisano 20:16, 03.01.2011
#8
Napisano 20:59, 03.01.2011
Tam nic nie ma możliwości pasowania i regulacji.
Podnosisz maskę i wypinasz spinki od maskownicy. Od spodu są dwie śruby do płyty pod silnikiem i chyba ze 3 spinki w nadkolach na krańcach zderzaków są jeszcze dwa wkręty. Jak już wszystko odkręcisz i wyczepisz spinki łapiesz zderzak na krańcu, odchylasz jakbyś chciał zajrzeć co tam pod nim jest i powinien wyskoczyć z zaczepów to samo z drugiej strony i ot cała praca Moment zdjęcia i założenia na auto najlepiej robić w dwie osoby. Warto położyć jakiś koc lub karton na którym położysz zderzak po zdjęciu z auta- będzie połączony ze spryskiwaczami i halogenami no i warto okleić błotniki taśmą papierową co by nie porysować. Przed operacją znajdź lub pożyć mały płaski śrubokręt który będzie pasował w tą szczelinę do podważania spinek- są dość kruche i czasami może sobie któraś pęknąć.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#9
Napisano 21:24, 03.01.2011
Przed operacją znajdź lub pożyć mały płaski śrubokręt który będzie pasował w tą szczelinę do podważania spinek- są dość kruche i czasami może sobie któraś pęknąć.
To już wiem, żeby poczekać z zabawą do wiosny i plusowych temperatur, ale póki co spróbuję powsadzać łapska tu i tam ...może wymacam wężyk bez demontażu, bo prawdę mówiąc wolałbym mieć sprawne ochlapywanie lamp przy obecnych warunkach drogowych...
A powiedzcie mi jeszcze, czy nie da rady zajrzeć do tego elementu od wnętrza od strony nadkola, tudzież demontując osłonę silnika, przymocowaną do zderzaka od spodu Bo do podnośnika jakiś tam dostęp mam
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:07, 04.01.2011
Ta klapka jest przykręcona na dwa wkręty, a nie na zatrzaski!
#11
Napisano 19:08, 04.01.2011
#12
Napisano 20:23, 04.01.2011
Niestety,ale nie mogę się z Tobą zgodzić.Całe spryskiwacze jak i mocowania zaślepek nie różnią się niczym.Przed czy po FL nie ma różnicy.Śrubki,które widzisz to są mocowania samego spryskiwacza,a żeby zdjąć zaślepkę należy cienkim płaskim śrubokrętem z dwóch stron podważyć i wypiąć na zatrzasku.Uwierz mi i jak odciągniesz zaślepkę będziesz widział jej zatrzaski.Ta klapka jest przykręcona na dwa wkręty, a nie na zatrzaski!
Ps.Dylu jak będziesz chciał na wiosnę zdejmować zderzak to proszę o pw-pomogę.
#13
Napisano 10:54, 06.01.2011
Ps.Dylu jak będziesz chciał na wiosnę zdejmować zderzak to proszę o pw-pomogę.
Wielkie dzięki za deklarację pomocy. Jak z czymś bym sobie nie radził, na pewno się odezwę
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:14, 11.01.2011
#15
Napisano 20:40, 12.01.2011
Niestety nie mogę się zgodzić z Glinusiem. Po zdjęci zaślepek końcówka pompki wpadnie do środka zderzaka i d.. zbita. Tak czy siak trzeba zdejmować zderzak, co nie jest ani trudne, ani pracochłonne.
U mnie zaślepki zespolone są z dokładką, czy w tym przypadku temat wygląda tak samo Zdjęcie samej dokładki nie wystarczy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych