XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:24, 11.10.2010
Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:12, 13.10.2010
za tydzien bede wymieniał pasek na krótszy,i wymontowanie rolki pośredniej.
[ Dodano: 2010-10-13, 12:13 ]
Witam,
Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:22, 13.10.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:36, 13.10.2010
Pozdrawiam
#5
Napisano 20:05, 13.10.2010
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#6
Napisano 23:22, 13.10.2010
niestety nic w zamieniku nie moge znalezc...04301RBD305
w rosji cos znalazlem za 2624 ruble
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7
Napisano 21:43, 03.11.2010
#8
Napisano 17:08, 12.11.2010
Wymiana nie jest trudna trzeba sobie tylko przygotować specjalnie wydłużony klucz 14 do odciągnięcia rolki napinacza.
Długość nowego paska to 176cm, jak widać na rysunku jedną rolkę trzeba wymontować.
W ASO za pasek wołają około 40€.
[img][img]http://img337.imageshack.us/img337/7061/pasek3.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:06, 13.11.2010
pozdro
#10
Napisano 17:10, 13.11.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:14, 13.11.2010
ale sam też możesz to zrobic
1. odkrecasz nadkole jak przy wymianie żarówki pozycyjneju
2.używasz klucza 14 z przedłużka do poluznienia paska(starego dłuższego)
3.wyjęcie paska(jak w pun.2)
4.odkrecenie rolki posredniej jak na rysunklu
5.założenie nowego(krótszego) paska
6.nowy pasek pracuje ciszej i nie obciąża alternatora
#12
Napisano 17:38, 13.11.2010
no pewnie jest ciszej o wiele.
pozdro
Eliminacja rolki nie przyczyniła się zasadniczo do redukcji hałasu, pewnie zawsze coś ale raczej niezauważalnie, testowo odpaliłem też silnik bez paska żeby sprawdzić czy coś z osprzętu nie generuje nadmiernego hałasu ale okazało się że nie, z paskiem jak i bez silnik hałasuje tak samo.
Swój wymieniłem po 177 000 km i pasek w zasadzie nie wykazuje większych oznak zużycia jeszcze kilkadziesiąt tysięcy na pewno by pociągną...
Co do wymiany to naprawdę bez problemu da się to zrobić w garażu (80 funciaków drogą nie chodzi)
Ja to zrobiłem bez odkręcania nadkola (od góry)
#13
Napisano 17:39, 13.11.2010
#14
Napisano 17:44, 13.11.2010
#15
Napisano 17:56, 13.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych