XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:00, 20.08.2010
W weekend maluje zaciski i przy okazji pomyślałem o wymianie płynu hamulcowego
przejrzałem wpisy związane z wymianą płynu i poprosze o podsumowanie ponieważ różne rzeczy czytam.
i tak:
Czy wymiana płynu w VII gen jest jakoś specjalnie kłopotliwa?
czy konieczna jest pompka ciśnieniowa jak pisze jeden z kolegów?
ile płynu potrzbuję i jaki polecacie?
Odpowietrzam pompując czy trzymając pedał wciśnięty
generalnie opiszcie prosze proces
Serdecznie pozdrawiam i dziękuje
AndyK
#2
Napisano 22:12, 20.08.2010
#3
Napisano 10:47, 23.08.2010
wymienię przy następnej okazji.
W sobotę było czyszczenie i malowanie zacisków. Cały dzień więc czasu na płyn zabrakło. Wieczorem wkleję foty.
pozdrawiam A
#4
Napisano 02:51, 04.01.2011
2L płynu odpowietrzasz w kolejności PT LT PP LP po kolei ściągasz każde koło odkręcasz odpowietrznik i pompujesz potrzeba 2 ludzi jeden pompuje drugi zbiera płyn z odpowietrznika i dolewa nowego płynu do zbiorniczka pilnując żeby powietrza nie zaciągnął układ robota prosta jak drut ale samemu nie zrobisz potrzeba dwóch
Pompujesz ? nie wystarczy dolać do zbiorniczka pod maską ?
#5
Napisano 16:52, 13.01.2011
2L płynu odpowietrzasz w kolejności PT LT PP LP po kolei ściągasz każde koło odkręcasz odpowietrznik i pompujesz potrzeba 2 ludzi jeden pompuje drugi zbiera płyn z odpowietrznika i dolewa nowego płynu do zbiorniczka pilnując żeby powietrza nie zaciągnął układ robota prosta jak drut ale samemu nie zrobisz potrzeba dwóch
Trzeba jeszcze tylko dodać, że pompujemy na zakręconym odpowietrzniku a w momencie odkręcania odpowietrznika pedał ciśniemy do podłogi, jak zejdzie powietrze z płynem to zakręcamy i ponownie pompujemy. I tak do skutku aż będzie leciał sam płyn. Po przejechaniu kilku kilometrów i kilku hamowaniach warto dla pewności sprawdzić.
#6
Napisano 18:54, 13.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7
Napisano 20:43, 13.01.2011
ale kolejnosc podana przez malina jest zla. Powinno byc LP, PP, PT, LT.
jaka różnica w praktyce żadna... w teorii może inaczej generalnie zaczynamy od najdalszego punktu od pompy
#8
Napisano 20:44, 13.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 20:49, 13.01.2011
Ja u siebie sam wymieniam i zawsze zaczynam od najdalszego punktu od pompy a w ESM jest tak bo układ hamulcowy jest krzyżowy w Accordzie
#10
Napisano 11:51, 22.04.2012
#11
Napisano 14:33, 08.05.2013
Podpowiedzcie, który kupić?
1 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 SL
2 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 SL.6
3 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 TYP200
#12
Napisano 15:27, 08.05.2013
2 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 SL.6
3 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 TYP200
SL.6 jeśli masz ESP, jeżeli nie to TYP200
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#13
Napisano 15:53, 08.05.2013
2 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 SL.6
3 - PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 TYP200
SL.6 jeśli masz ESP, jeżeli nie to TYP200
Nie mam ESP, więc TYP200 wezmę w takim razie.
Dzięki za podpowiedź
#14
Napisano 16:25, 08.05.2013
Tuned by Cinsoft
#15
Napisano 16:51, 08.05.2013
kiedyś wymieniałem sobie sam w aucie płyn hamulcowy tylko oba i ten wymieniany"stary" i ten nowo zakupiony wyglądały tak samo, czyściutkie i tego samego koloru. co utrudnia rozpoznanie kiedy już nam leci nowy płyn. ( bo tak wszyscy doradzają, ze pompujemy aż zacznie nam lecieć nowy płyn) dlatego nast. razem zamierzam kupić ATE DOT4 blue. Bo jak rozumiem on jest takiego koloru? że będzie ładnie widać kiedy już leci świeży. Do tego niby lepszy - wyższa temp wrzenia, a koszt płynu i tak nie jest duży. do auta z VSA sie nadaje ten super blue racing ate dot4?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych