Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworzni dolnych Accord VII

VII sworzeń sworznie dolne dolnych vii accord 7 wymiana zwrotnicy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 raxez

raxez
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 26.01.2023

Witam wymieniałem wczoraj dolne sworznie w zwrotnicy w swoim Accordzie VII po dociśnięciu jednego sworznia mam wrażenie że jest nie do końca dociśnięty albo to moje wrażenie.Dodam że sworzeń już nie chciał się bardziej docisnąć na imadle nie było szans docisnąć bardziej dla pewności dobiłem młotkiem kilka razy.

Dwa zdjęcia po dociśnięciu w sworzeń Załączony plik  327171876_762673288552188_3676399843167962977_n.jpg   200,27 KB   13 Ilość pobrańZałączony plik  327316071_709854077190569_9012209251538883191_n (1).jpg   168,94 KB   13 Ilość pobrań


Użytkownik raxez edytował ten post 22:42, 26.01.2023

  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 01:20, 27.01.2023

Najważniejsze.. Jakie to sworznie?
(NIE ten dział)

Użytkownik Wlodar edytował ten post 01:21, 27.01.2023

  • 0
                       

#3 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:52, 27.01.2023

Wyglada jak ctr, oczyściłeś dobrze gniazdo? Wahacze widać już swoje przeżyły i trochę korozji na nich jest.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 raxez

raxez
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 29.01.2023

CTR

Najważniejsze.. Jakie to sworznie?
(NIE ten dział)


Wyglada jak ctr, oczyściłeś dobrze gniazdo? Wahacze widać już swoje przeżyły i trochę korozji na nich jest.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

Gniazdo dobrze oczyszczone sprawdziłem dobiłem kilka razy i wydaje się że jest dobrze korozja została wyczyszczona


  • 0

#5 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 00:08, 30.01.2023

Czołem,

Dwa tygodnie temu wykonywałem tą samą pracę, ale wymieniałem na 555, na które po wciśnięciu zakłada się pierścienie zabezpieczające. Stare sworznie wypychałem/nowe wciskałem prasą. Dobre oczyszczenie z korozji przed każdym z tych etapów to moim zdaniem główna część pracy - jeśli się je starannie wykona, to idzie gładko. Nie wykonałem szczegółowych zdjęć po montażu, ale po wciśnięciu (do oporu) miałem podobne odczucia jak Ty - że może sworzeń nie wszedł do końca. Jednak w każdym przypadku podtoczenie na Segera było dobrze odsłonięte, pierścień wchodził gładko i po montażu dawał się obrócić. Myślę, że to wrażenie "niedociśnięcia" do końca (szczeliny) wynika właśnie z usuniętej korozji.

Poniżej jedyne zdjęcia, jakie wykonałem podczas roboty (zdjęcie nr 3 to widok na oryginalny sworzeń po oczyszczeniu, przed wyciśnięciem).

 

a381b55901ca9f3fmed.jpg

9efaab40f13ba2f8med.jpg

b3adfa320c853107med.jpg

bc25c56dd9335343med.jpg


Użytkownik FullChess edytował ten post 11:24, 30.01.2023

  • 1

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sworzeń, sworznie, dolne, dolnych, vii, accord, 7, wymiana, zwrotnicy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq