XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zamula na niskich obrotach..a może tak ma być
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:46, 22.07.2010
jedziemy powoli..toczymy się prawie, obroty niskie..ale prędkosc na tyle wystarczajaca ze na dwójce nie szarpie, nagle pomysł aby szybko zmienić pas, wciskamy gaz praktycznie do oporu i tu następuje chwilowa zamuuuuuuła po czym auto przyspiesza , Coś jakby turbo dziura w dieslach,rozumiem ze ten silnik musi wejsc na obroty aby wyrwac do przodu ale mam wrazenie ze wczesniej było inaczej. Czasem bywa to wkurzajace ..można by oczywiście zredukować do jedynki ..auto wyrwie do przodu ale już rekacja na dwójce bywa bardzo bardzo spóźniona…Może marudze, to już nie pierwsza moja honda i rozumiem ze potrzebujemy „wyższych” obrotów do sprawnej jazdy ..ale ewentualnie gdzie można by szukać problemów? Jak poprawić to kiepksą rekacje na gaz w dolnych obrotach?
#2
Napisano 17:46, 22.07.2010
Załóż biturbo i będziesz rwał od samego dołuJak poprawić to kiepksą rekacje na gaz w dolnych obrotach?
To normalne. Silniki 16 zaworowe są takie, że dobrze ciągną do przodu tak naprawde od 3tys. rpm. Poniżej tego raczej nie ma co szukać mocy, gdyż narnormalniej w świecie jej nie ma . Nie ma co liczyć, że silnik na 2 z 900rpm wyrwie jak rakieta.
gaz praktycznie do oporu i tu następuje chwilowa zamuuuuuuła po czym auto przyspiesza
Nie wiem ile razy już to pisałem. Gaz w podłoge nie znaczy, że przyśpieszymy. Jak sie toczysz i depniesz do dechy to zalejesz silnik i będzie potrzebował czasu, żeby przepalić nadmiar mieszanki. Trzeba wciskać równo i z wyczuciem wtedy jest najlepsze przyśpieszenie i reakcja na gaz.
Podam ci to na przykładzie roweru: Jedziesz sobie z górki masz ustawione wysokie przełożenie i zjeżdżasz siłą pędu. Potem zaczyna być płasko a ty zwolniłeś, naciskasz na pedały i czujesz ogromny opór i rower pomalutku przyśpiesza bo jest ci ciężko.
A teraz ta sama sytłacja tylko zrzuciłeś przełożenie na niższe i wciskasz pedały z lekkością i rower ładnie idzie do przodu.
Pamiętaj, że Hani też jest ciężko jak nie ma odpowiedniego przełożenia
Dlatego masz skrzynie biegów, prawie stoisz i chcesz wyrwać do przodu to ładujesz 1 i jazda
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#3
Napisano 18:52, 22.07.2010
Nie wiem ile razy już to pisałem. Gaz w podłoge nie znaczy, że przyśpieszymy. Jak sie toczysz i depniesz do dechy to zalejesz silnik i będzie potrzebował czasu, żeby przepalić nadmiar mieszanki. Trzeba wciskać równo i z wyczuciem wtedy jest najlepsze przyśpieszenie i reakcja na gaz.
Tak było w autach gaźnikowych. W systemach wtrysku nie ma takie możliwości chyba że uszkodzony jest któryś z czujników odpowiedzialnych za nakładanie korekt paliwowych. Producent na pewno przewidział takie sytuacje. U mnie też jest to zjawisko zauważ że jeśli temperatura powietrza jest do 20'C i jest po deszczu tego problemu u mnie nie ma. A na dowód tego że takie zalewnie nie występuję powiem że w accordzie 99r przy prędkości obrotowej 2000 obr/min na drugim biegu i gwałtownym wciśnięciu gazu na masa czas wtrysku kończy się na 9m/s gdy osiągnie się prędkość 6500obr/min wtrysk ma 13m/s. procentowe obciążenie wyliczone prze ecu przy 2000 z gazem na max jest 87% przy 6500 35% Podobno w Hondzie wiedzą jak usunąć ten problem ale mi zaśpiewano 1300zł. i tak kupiłem sobie Przejściówkę 5pin na OBD2 i obserwuję to codziennie może uda mi się to wyeliminować samemu.
#4
Napisano 16:59, 23.07.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:00, 04.08.2010
mam pytanie w sprawie "mulenia" na niskich obrotach. Po odpaleniu auta po dłuższym postoju i temp. otoczenia 28-35 St C auto w początkowej fazie ("na ssaniu") nie może wejść na obroty muli się, prycha ,szarpie, po przekroczeniu 2000 obr wszystko jest OK. Po nagrzaniu silnika również efekt zanika. Generalnie dużo jeżdżę na gazie, benzyny używam tylko do odpalania. Efektu mulenia nie zauważam gdy temp otoczenia jest niższa od podanej. Czy jesteście w stanie coś poradzić?
Z góry dzięki pozdrawiam!
#6
Napisano 11:41, 06.08.2010
#7
Napisano 14:06, 06.08.2010
Witam,
mam pytanie w sprawie "mulenia" na niskich obrotach. Po odpaleniu auta po dłuższym postoju i temp. otoczenia 28-35 St C auto w początkowej fazie ("na ssaniu") nie może wejść na obroty muli się, prycha ,szarpie, po przekroczeniu 2000 obr wszystko jest OK. Po nagrzaniu silnika również efekt zanika. Generalnie dużo jeżdżę na gazie, benzyny używam tylko do odpalania. Efektu mulenia nie zauważam gdy temp otoczenia jest niższa od podanej. Czy jesteście w stanie coś poradzić?
Z góry dzięki pozdrawiam!
Wtrysk LPG czy mikser?
Jeśli wtrysk to ustawienie map i korekt temperaturowych. Jeśli mikser to uszkodzony/brudny/źle wyregulowany parownik.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:37, 06.08.2010
Witam,
mam pytanie w sprawie "mulenia" na niskich obrotach. Po odpaleniu auta po dłuższym postoju i temp. otoczenia 28-35 St C auto w początkowej fazie ("na ssaniu") nie może wejść na obroty muli się, prycha ,szarpie, po przekroczeniu 2000 obr wszystko jest OK. Po nagrzaniu silnika również efekt zanika. Generalnie dużo jeżdżę na gazie, benzyny używam tylko do odpalania. Efektu mulenia nie zauważam gdy temp otoczenia jest niższa od podanej. Czy jesteście w stanie coś poradzić?
Z góry dzięki pozdrawiam!
Wtrysk LPG czy mikser?
Jeśli wtrysk to ustawienie map i korekt temperaturowych. Jeśli mikser to uszkodzony/brudny/źle wyregulowany parownik.
Witam,
moja instalacja gazowa to BRC wtysk gazu, tyle że na gazie to mi wszystko gra. Problemy mam przy jeździe na benzynie do momentu przełączenia na gaz.
#10
Napisano 12:58, 17.08.2010
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:35, 17.08.2010
#12
Napisano 13:44, 20.08.2010
A może ślizga Ci się sprzęgło ?
#13
Napisano 13:16, 21.08.2010
#14
Napisano 13:49, 21.08.2010
#15
Napisano 19:37, 21.08.2010
I tak jak piszesz arti070: Hondziawka jazda dopiero od 3000rpm (benzyna)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych