XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 01:40, 04.11.2021
Mi się pojawił dość dziwny problem z LPG
Od jakiegoś czasu wywala mi błąd PO172 System too rich Bank1. Tylko kiedy chodzi na postoju na wolnych obrotach na gazie, jeżeli przełączam na benzynę jak się zatrzymam i potem załączam gaz jak ruszam, to mogę wyjeździć cały zbiornik gazu i błąd się nie pojawi, robię serwis co 10 tys mil , filtr Ga,u wymieniam co 7 tys mil,na gazie ma zrobione 100tys mil, teraz cewki wymieniłem na oryginalne Hondy i nadal jest ten sam błąd na wolnych, ogólnie silnik chodzi jak Marzenie i jeździ bez zarzutu, czy ktoś może coś doradzić , czy może jeszcze trzeba coś wymieniać oprócz filtra gazu?
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
#2
Napisano 07:57, 04.11.2021
Trzeba wyregulować gaz. Wersja komputera gazowego niezbyt ma tu znaczenie. Wymiana filtrów czy świec raczej nie zmieni mieszanki. Trzeba podłączyć komputer, włożyć sondę szerokopasmową w wydech i wystroić.
Miałem ten problem podczas pierwszego strojenia na gazie (tylko na postoju) -> najpierw za uboga mieszanka, korekta, potem za bogata, kroekta -> ok
Nie jest to jakieś mega szkodliwe, jeżeli dzieje się tylko na postoju, nie ma wtedy wielkich obciążeń i można jeździć dopóki nie odwiedzisz gazownika. Pod warunkiem że pod obciążeniem/podczas jazdy mieszanka jest prawidłowa.
#3
Napisano 08:03, 04.11.2021
Zrobić mapę gazu od nowa,
Trzeba wyregulować gaz. Wersja komputera gazowego niezbyt ma tu znaczenie. Wymiana filtrów czy świec raczej nie zmieni mieszanki. Trzeba podłączyć komputer, włożyć sondę szerokopasmową w wydech i wystroić.
Miałem ten problem podczas pierwszego strojenia na gazie (tylko na postoju) -> najpierw za uboga mieszanka, korekta, potem za bogata, kroekta -> ok
Nie jest to jakieś mega szkodliwe, jeżeli dzieje się tylko na postoju, nie ma wtedy wielkich obciążeń i można jeździć dopóki nie odwiedzisz gazownika. Pod warunkiem że pod obciążeniem/podczas jazdy mieszanka jest prawidłowa.
Sonda się przyda ale również strojąc na korekty sondy lambda można to zrobić dobrze.
#4
Napisano 08:57, 04.11.2021
któryś wtryskiwacz ci nie przepuszcza? jeżeli będzie tylko nieznacznie przepuszczał, to na wyższych obrotach/ większych obciążeniach będzie git, a na niskich po prostu zalewa go gazem, może reduktor też nie trzyma i podciśnieniem upuszcza do dolotu, efekt będzie taki sam jak w przypadku nietrzymającego wtrysku... jeżeli wtryski i reduktor są sprawne to tak jak masz wyżej napisane - zestroić na nowo instalację, zawory wyreguluj przed strojeniem i wymień filtry
Użytkownik rafisz edytował ten post 09:01, 04.11.2021
#5
Napisano 10:50, 04.11.2021
Przepuszczający wtryskiwacz i/lub reduktor podciśnieniem to dodatkowo problem z uruchomieniem silnika po na przykład całonocnym postoju a jeśli tego nie ma to bardziej skłaniałbym się do ponownej regulacji.
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>
#6
Napisano 15:06, 04.11.2021
wszystko zależy od konkretnego przypadku, jak najbardziej może być tak jak piszesz ale tez niekoniecznie, ja miałem jeden przepuszczający wtrysk i pomimo tego problemu z rozruchem nie było, auto identyczne jak autora tematu, no i właśnie dlatego wspomniałem o tym, ogólnie trzeba sprawdzić całą instalację i jeżeli będzie git to na nowo wystroić
#7
Napisano 00:16, 25.11.2021
Dzięki Wam Bardzo za pomoc i dobre rady, ja tu nie mam niestety gazownika ,czy może a to jakoś samemu dostroić?
Pozdrawiam
#8
Napisano 21:54, 26.11.2021
Kabel do Sterownika LPG posiadasz?
Jeżeli tak to można coś samemu zdrutować, typu wymiana wtryskiwaczy + autokalibracja, ale długo bym tak nie jeździł jak nie chcesz wypalić głowicy.
Sam nic dobrego nie zrobisz na dłuższą metę bez odpowiedniej wiedzy
#9
Napisano 23:25, 26.11.2021
#10
Napisano 09:25, 27.11.2021
Jeżeli wtryskiwacze zrobiły 160 tys km to na 200% do wymiany. Co to w ogóle za wtryskiwacze, jaki reduktor?
Nie znasz się na tym nie rób samemu. Mechanik się nie zna? Też niech tego nie robi i nie uczy się na Twoim aucie. Kasę weźmie a problemu nie rozwiąże. Na święta do Polski się nie wybierasz? W Anglii to znam namiary na dwa zakłady, ale to okolice Luton i Londynu.
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 14:38, 27.11.2021
Słaby komputer, cudów nie będzie w k24, do f serii by jeszcze uszedł.
Napisz jakie wtryskiwacze i reduktor bo pewnie również słaba półka jak i komputer.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 16:48, 27.11.2021
Wtryskiwacze omvl s/L
Reduktor omvl CPR
Sterownik jak w tytule Stag 200 go fast
Zbiornik Bromech
Data montażu instalacji 1 luty 2016
Przy przebiegu 60tys mil, czyli jest 80tys mil na gazie , 10 tys na paliwie
Ja posiadam Auto od października 2017 i nie regulowałem zaworów nigdy
#13
Napisano 19:40, 27.11.2021
To najpierw zacznij od zaworów i to jak najszybciej.
#14
Napisano 14:20, 28.11.2021
Zawory wyregulowane?
Słaby komputer, cudów nie będzie w k24, do f serii by jeszcze uszedł.
Napisz jakie wtryskiwacze i reduktor bo pewnie również słaba półka jak i komputer.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
Komputer może i nie z najwyższej półki, ale ma wszystko co potrzebne do wysterowania tej jednostki. Korekty po obrotach i temperaturze gazu są więce w zasadzie tu nie potrzeba.
Gorzej z resztą, bo reduktor jest to 160 koni i wtryskiwacze też nie uchodzą za bardzo dobre. Zresztą przy takim przebiegu to na bank będą do wymiany. Więc regulacja zaworów a potem przydałaby się tutaj ręka fachowca nie z przypadku
#15
Napisano 15:49, 28.11.2021
zawory w pierwszej kolejności, a później w zasadzie cały przód wymienić, reduktor - bo za słaby, wtryskiwacze - bo po takim przebiegu już są skończone... rurka od butli jaka - 6 czy 8 mm?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych