Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wysokie obroty na biegu jałowym, skomplikowana sprawa.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krisxxx91

Krisxxx91
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 13.09.2021

Witam, nazywam się Krzysztof, posiadam hondę Accord 7 generacji z silnikiem 2.0 k20a6, z którą mam pewien problem.

Od razu zaznaczę że czytałem różne fora na temat mojego problemu, jednak problemu nie tnie rozwiązałem. Dlatego postanowiłem napisać tutaj, może ktoś mi pomoże.


Problem zaczął się podczas ostatnich deszczów. Wieczorem było wszystko ok, a z rana jak wstałem i odpaliłem to obroty wskoczyły na ponad 2 tys i utrzymywały się po rozgrzaniu silnika. To samo gdy wciskam pedał sprzęgła i chce zmienić bieg o obroty nie spadają tylko stoja w miejscu.

Wyczyściłem cały dolot, przepustnice o silnik krokowy. Nic to nie dało. Kupiłem też druga przepustnice która też nic nie dała. Pewnego dnia zobaczyłem że spadł wezyk podciśnienia prowadzący do kolektora. Po założeniu wszystko wróciło do normy. Pojeździłem tak 2 tyg, i podczas ostrzejszej jazdy zrobiło się to samo, czyli obroty na jałowym wysokie i nie spadają po wciśnięciu sprzęgła. Sprawdziłem weżyki wszystko na swoim miejscu. Widocznie jak wcześniej spadł to był zbig okoliczności.
Dodam że czasami sytuacja wraca do normy ale tylko na chwilę, oraz przy odpaleniu jak silnik zimny to chodzi przez chwilę normalnie, ale już po chwili jest to co opisałem.

Błędu na komputerze nie pokazuje żadnego.

Wymieniłem czujnik map sensor i przez chwilę było dobrze, ale tylko przez chwilę.

Proszę o jakieś pomysły i porady.

Pozdrawiam kriss
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:40, 14.09.2021

błedu nie pokazuje ale jakie temperatury pokazują czujniki? Nie masz tak, że któryś czujnik pokazuje -20 albo -30 stopni?


  • 0

#3 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:03, 14.09.2021

błedu nie pokazuje ale jakie temperatury pokazują czujniki? Nie masz tak, że któryś czujnik pokazuje -20 albo -30 stopni?

No właśnie, czy dużo chleje?
W Pugu 206 miałem zrabany czujnik temp silnika. Był tam podwójny czujnik. W 1 obudowie 2 czujniki. 1 pokazywał prawdziwą temp. na wskaźnik na liczniku, a drugi podawał na kompa zaniżoną temp. Kumaty gazownik obadał to przeglądając parametry na kompie.

Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Kuba123

Kuba123
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 22.10.2021

No właśnie, czy dużo chleje?
W Pugu 206 miałem zrabany czujnik temp silnika. Był tam podwójny czujnik. W 1 obudowie 2 czujniki. 1 pokazywał prawdziwą temp. na wskaźnik na liczniku, a drugi podawał na kompa zaniżoną temp. Kumaty gazownik obadał to przeglądając parametry na kompie.

Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka

Witam mam podobny problem tyle że mam automat bez gazu. Zmieniałem już przepustnice, resetowałem kompa i nadal cały czas to samo odpalam wchodzi na obroty 3000 i spada do 1000 i faluje między 1000-2000 cały czas. Próbowałem go odpalać bez czujnik ciśnienia w dolocie co ustabilizowało obroty jednak bardzo kopci czy to może być jego wina ?


  • 0

#5 Mario6321

Mario6321
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:39, 24.10.2021

Sprawdź czy nie ma gdzieś lewego powietrza oraz silniczek wolnych obrotów czy swobodnie się obraca 


  • 1

#6 Kuba123

Kuba123
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 27.10.2021

Sprawdź czy nie ma gdzieś lewego powietrza oraz silniczek wolnych obrotów czy swobodnie się obraca 

Lewego powietrza nie ma bo sprawdzałem sprawdzę jeszcze ten silniczek


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq