XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jak sprawdzić który przegub stuka?
#1
Napisano 20:30, 30.06.2010
Stuka tylko podczas skrętu i dodaniu gazu, głównie podczas ruszania ze skrzyżowania np. podczas włączania się do ruchu. Ustaliłem, że te objawy wskazują na walnięty przegub zewnętrzny.
Pytanie najważniejsze jak zweryfikować który to przegub? Czy to jest tak samo jak z łożyskiem? Przy skręcie w lewo huczy prawe, które wtedy jest bardziej obciążone?
U mnie chyba stuka bardziej przy skręcie w lewo. Ale jak skręcam w prawo to też stuka tylko chyba trochę słabiej. Trudno zweryfikować skąd dobiega dźwięk bo niesie się po aucie i w sumie to raz mi się wydaje, że dobiega z prawej a raz z lewej.
Czy są jakieś metody bez rozbierania tego wszystkiego żeby sprawdzić, który to przegub?
dzięki
Michał
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#2
Napisano 20:40, 30.06.2010
skręć kierownicę na maxa np w prawo i kręć kółka możliwie szybko - jeżeli będzie walnięty lewy przegub to usłyszysz terkotanie - chrupanie )
lub odwrotnie skręt w lewo obciąży prawy przegub i będzie go słychać - oczywiście jeżeli będzie uszkodzony
to taka moja metoda kontrolna )
#3
Napisano 21:11, 30.06.2010
pzdr
#4
Napisano 22:07, 30.06.2010
moja rada jest taka zebys wymienil oba, booo wymienisz jeden i zaraz padnie Ci drugi. zawsze mozesz wejsc pod samochod np na kanale i poprosic kogos zeby krecil kierownica. :P:P:P
pzdr
Wszystko super tylko jeden kosztuje 950 zł netto
Ale czy samo kręcenie coś pokaże? Przecież luzy objawiają się dopiero przy obciążeniu i stuki są chyba efektem ich kasowania.
M.
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#5
Napisano 22:10, 30.06.2010
#6
Napisano 22:26, 30.06.2010
#7
Napisano 22:32, 02.07.2010
Skręcasz kółka na maks i jeździsz wokół kolegi (raz w jedną, raz w drugą stronę). Powinien usłyszeć, który przegub hałasuje, bo to dość charakterystyczne dźwięki.
Warunek - nie dawać kumplowi zbyt dużo piwa przed kontrolą, bo mu się strony pomylą i nici z doświadczenia
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych