Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zestaw naprawczy zacisków hamulcowych przód accord viii

VIII gumy zaciski accord viii zestaw naprawczy zaciski hamulcowe hamulce przód

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Accord viii

Accord viii
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 06.04.2020

Witam,

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Accord 2,4  Sedan Executive, rok prod.2014  

 

Mam problem z zestawem naprawczym zacisków hamulcowych przód

 

symbol oryginalnego zestawu:

 

01463-TL0-G50

ZEST. NAPRAWCZY ZACISKU HAMULCA, PRZ.

 

Cena zwala z nóg 455PLN za jedną stronę

 

Zamiennik symbol:

 

 D41919

 

Cena 30-50PLN za jedną stronę

 

Zestaw naprawczy zacisków hamulcowych dwu-tłoczkowych 38/43. guma na tłoczek 38 pasuje idealnie, 43 od wewnętrznej strony ok. zewnętrzna strona tej gumy ma ok 56mm i jest trochę za mała. powinna być gruba ok 57mm lub 57,5mm. Czyli grubość tej gumy jest zbyt mała i nie pasuje.

 

Może jest inny zamiennik? 

Proszę o pomoc  

 

Czy zostało tylko oryginał


  • 0

#2 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 06.04.2020

autofern d41919 frenkit 203873, czyli powinien bez problemu pasować


Użytkownik jahrasta edytował ten post 20:51, 06.04.2020

  • 0

#3 Accord viii

Accord viii
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 06.04.2020

Sprawdzę i dam znać :)


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 103
Wzorowa

Napisano 05:48, 08.04.2020

jak wyzej, pasuja na 1000%
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:04, 08.04.2020

ja cos kojarze tez mialem lipny zestaw od autofren(i tez chyba na jeden tloczek bylo jak u ciebie)  wzialem z frenkita i bylo git,


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#6 Accord viii

Accord viii
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 27.04.2020

pasuje 100%


  • 0

#7 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:10, 17.06.2020

Panowie a czy ten zestaw będzie pasował do tylnych zacisków mojego polifta 2,0 CU1?

https://allegro.pl/o...d-08-7591329262

https://allegro.pl/o...-38m-9001991656

Mam lekko przypieczony tłoczek, jak myślicie, czy tłoczek będzie wymagał wymiany, czy prawdopodobnie wystarczy wyczyścić zacisk i tłoczek? Da się nim obracać w zacisku natomiast by się cofnął trzeba wspomóc ruch ściskiem. Z drugiej strony obracając tłoczkiem sam swobodnie się chował.


Użytkownik gkill edytował ten post 10:15, 17.06.2020

  • 0

#8 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 10:38, 17.06.2020

Co do zestawu - nie wiem.

 

Co do  wciskania (nie jestem pewien na 100, ale tematem się interesowałem) - jeśli tłoczek się obraca (a tak jest) to powinien się cofać (i wychodzić) bo jest na gwincie od ręcznego.

Może kiedyś ktoś go cofnął  na siłę bez obracania  i  gwint uszkodził. Obadaj to.

 

[edit] Tu o tym wkręcaniu (cofaniu) : http://www.accordklu...ulcowych/page-7


Użytkownik piasek101 edytował ten post 10:47, 17.06.2020

  • 0

#9 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:07, 17.06.2020

Accord nigdy wcześniej nie widział innego serwisu niż aso w Bydgoszczy a obecnie tylko ja wszystko robię. Czy myślicie, że aso mogło gwint w tłoczku uszkodzić? Sprawa wygląda tak, że z lewej strony słabo hamuje i klocki się nie docierają, a z prawej się idealnie dopasowały i widzę, że farba którą pomalowałem tę tarczę odbarwiła się od temperatury a tarcza z lewej strony to się z nią nic nie dzieje, klocki się nie docierają.


  • 0

#10 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 11:28, 17.06.2020

Raczej trzeba będzie rozbierać.

Spróbuj  jeszcze coś takiego - cofnij tłoczek (tylko trochę tak jak to robisz) i zaciągnij ręczny, zobacz czy na tej stronie zadziała prawidłowo (może trzeba będzie koło założyć - już jakoś sobie poradzisz). Jeśli nie zadziała - a linka pociągnie ośkę - to ewidentnie gwint uszkodzony. 

Licz na to, że jest ok i może tylko tłoczek jest winien tej sytuacji.


  • 0

#11 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:38, 17.06.2020

Gwint jest zerwany na 100% bo przecież jak kręciłem tłoczkiem to się nie chował, jest też zapieczony tłoczek bo słabo hamuje nożny podczas jazdy. Ten gwint jest w tłoczku a sworzeń z gwintem wkręcony w tłoczek. Muszę rozebrać i jeszcze sprawdzę to co napisałeś Piasek101.


Użytkownik gkill edytował ten post 13:04, 17.06.2020

  • 0

#12 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:11, 17.06.2020

Bo trzeba kręcić i wciskać jednocześnie. Obracałeś tłoczkiem a tłoczek kręcił się nie na gwincie tylko na ulozyskowalnym elemencie z gwintem w srodku
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#13 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:35, 17.06.2020

U mnie wystarczy kręcić - nic nie trzeba wciskać.

Skąd zatem ułożyskowanie ,,wie", że kręcenie  w określoną stronę to wypychanie tłoczka ?


Użytkownik piasek101 edytował ten post 19:36, 17.06.2020

  • 0

#14 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:35, 17.06.2020

Jest tak jak MlodyOlek piszę, w tłoczku jest łożysko, więc może on się obracać bez chowania. A słuchajcie czy może być tak, że za głęboko tłok wkręciłem i dla tego nie hamuje? Wydaje mi się, że przed wymianą klocków hamował.


Użytkownik gkill edytował ten post 20:39, 17.06.2020

  • 0

#15 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:47, 17.06.2020

Nie - tak nie może być. Tłoczek można wkręcić (wcisnąć), nazwijmy to, do oporu. Potem trzeba by tylko ,,podpompować" pedałem  aby wyszedł na odpowiednią odległość - klocki mają prawie dotykać tarczy, a załatwia to nam samoregulacja. Co roku zaglądam do hamulców i wkręcam tłoczki tak aby klocki dosyć luźno weszły (ale nie za luźno bo ten bolec na klocku) - i po złożeniu do kupy przy pierwszym naciśnięciu pedału idzie on prawie do podłogi.

Przecież możesz tłoczek trochę wysunąć i sprawdzić czy będzie lepiej.

 

Raczej (bo przecież tego nie widzimy) masz skorodowany tłoczek - możesz (jeśli to niewielki problem) spróbować go rozruszać, ale nie wiem czy na długo to pomoże. Przynajmniej  ja bym tak zrobił - nie lubię pozbywać się oryginalnych części.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gumy, zaciski, accord viii, zestaw naprawczy, zaciski hamulcowe, hamulce przód

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq