XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poszarpywanie przy jednostajnej jeździe
#1
Napisano 21:17, 12.05.2019
Gdzieś już widziałem podobny temat, ale tyczył się 6gen, więc pozwoliłem sobie napisać nowy, dotyczący 8gen.
Objawy:
Podczas jednostajnej jazdy na biegu 2, 3 lub 4 przy obrotach 1500 - 1900 występuje lekkie poszarpywanie silnika. Na biegu 5 jest to już słabo wyczówalne dla mojej "dupohamowni", ale też występuje. Przyspiesza normalnie, moc w porządku, nie szarpie, na średnich i wyższych obrotach wszystko jest OK.
Silnik K24Z3 bez LPG, przebieg 165tys 2008r.
Podpowiedzcie proszę co sprawdzić na początek.
Pozdrawiam serdecznie
Grzesiek
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#2
Napisano 21:08, 13.05.2019
Automat? Stary olej.
#3
Napisano 21:13, 13.05.2019
Nie pisałem o 6-ym biegu, bo nie jeżdżę na tym biegu przy tak niskich obrotach
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#4
Napisano 21:33, 13.05.2019
Świece, Cewki, Filtr paliwa do sprawdzenia.
#5
Napisano 21:40, 13.05.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#6
Napisano 22:45, 14.05.2019 Najlepsza odpowiedź
wyreguluj zawory.
#7
Napisano 20:30, 17.06.2019
Podmieniłem cewkę na cylindrze nr2. Pomogło (chyba, że to placebo i nie czuję ). Będę obserwował dalej.
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#8
Napisano 22:25, 17.06.2019
Jeździć obserwować
#9
Napisano 06:38, 18.06.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#10
Napisano 15:06, 21.06.2019
Podmieniłem cewkę na cylindrze nr2. Pomogło (chyba, że to placebo i nie czuję ). Będę obserwował dalej.
Skąd wiedziałeś że akurat na 2 cylindrze trzeba wymienić cewkę? Rozumiem, że na nową? Jest jakiś sposób na sprawdzenie zużycia takiej cewki?
#11
Napisano 17:42, 21.06.2019
Witam, mam podobnie. Może to Ci pomoże. Tylko u mnie jeszcze dochodzi czasami brak mocy. Nadmienię , że to zaczęło się kiedy mechanik wymienił 2 cewki na DELPHI ( teoretycznie nie oryginał) i Sondę Lambdę górną od składu mieszanki . Silnik R20A3. Teraz pozostanie mi to odkręcić całą sytuację, zdobyć działające oryginały i zobaczyć , czy to to. Ciekawostka ASO nie widzi tu nic jeżeli chodzi o nieprawidłowe działanie
HDS bo to moje podstawowe narzędzie użytkownika Acco VIII też nic nie chce powiedzieć.
Użytkownik Olass edytował ten post 17:43, 21.06.2019
#12
Napisano 18:17, 21.06.2019
Skąd wiedziałeś że akurat na 2 cylindrze trzeba wymienić cewkę? Rozumiem, że na nową? Jest jakiś sposób na sprawdzenie zużycia takiej cewki?
Gdy podmieniłem na pierwszym cylindrze, objaw nie ustał. Tak więc założyłem starą dawkę z powrotem i zrobiłem podmiankę na drugim cylindrze. Wydaje mi się, że pomogło i objaw minął. Zobaczę jeszcze w późniejszym czasie, bo w Accordem jeżdżę praktycznie tylko w weekendy...
Cewkę na podmiankę kupiłem używaną OEM, za radą kolegi Wlodar.
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#13
Napisano 20:42, 17.09.2019
Czy wymiana cewki załatwiła sprawę ?
#14
Napisano 05:57, 18.09.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#15
Napisano 12:25, 22.09.2019
Dziwna sprawa. Mam podobne objawy, lecz trochę zanikają po ostrzejszej jeździe. Świece mam nowe a zawory regulowane w tym roku. Mam mały przelot jak na rozrząd. Może zapchany katalizator ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Szarpanie, Poszarpywanie, K24Z3, 8gen
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych