Witam, pomocy.
Przebieg i grubość tarcz wskazywał na wymianę, pojawiło się piszczenie które znikało po przyhamowaniu.
Kupiłem tarcze i klocki, wymiana i dalej piszczy, koło staje po zakręceniu.
Mechanik mówi - regeneracja zacisków 240pln+zesta naprawczy 140pln + przewód hamulcowy 110, razem 490.
To zostało zrobione.
Teraz koła lekko się kręcą, ale popiskuje sporadycznie tylne prawe, tzn. słyszę tylko wtedy jak mam odsuniętą szybę i to i tak nie zawsze, ale koło jest cieplejsze, czuć zapach i pyka na postoju.
Wróciłem do mechanika, zbadali to ponownie, i powiedział że są luzy w jarzmie w sensie w tych dwóch siurkach.
Co mogę teraz zrobić? Jeździć z tym? W czerwcu czeka mnie trasa 600Km.
Co ewentualnie muszę dokupić, wiem że stać mnie będzie tylko na używkę bo zamienników brak, macie namiary na jakiegoś handlarza?
Użytkownik Kan edytował ten post 14:14, 12.05.2019