Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana rozrzadu... ile??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 carllito

carllito
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Wrocko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:25, 04.06.2010

Witam, :B wlasnie wrocilem od mechanika ktory zaproponowal mi za wymiane rozrzadu wraz z pompa wody za okolo 700 pln. Oczywiscie on zalatwia nowy rozrzad. Moze podzielicie sie Panowie swoimi doswiadczeniami jakie sa koszty w waszych miastach i czy cena jaka mi przedstawil jest do przyjecia?

ps. Dodam ,ze za robote powiedzial 350 pln .

Pozdrawiam
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:30, 04.06.2010

Ja przy swoim zapłaciłem 600 zł( 400 zł części tzn.paski,rolki,pompa wody+200 zł robocizna).Wszystkie części oczywiście dobrych producentów a nie jakiś tam szajs.Myślę że te 700 zł to dobra cena :-)
  • 0

#3 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 04.06.2010

Potwierdzam Slowa kolegi wyzej, ze cena jest ok, o tyle o ile czesci uzyte beda dobrej jakosci.
oczywiscie ja tez mialem w tej kasie zrobiony i graty sa markowe, wiec mozna

pozdro
  • 0
Drive Or Die

#4 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:38, 04.06.2010

w moim CD7 wyniosło mnie 320zł :D całość 2xpasek pompa rolka i napinasz gmb
  • 0

#5 carllito

carllito
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Wrocko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:20, 04.06.2010

zastanawiam sie czy nie kupic tych--
http://www.allegro.p..._2_2_3_16v.html
http://www.allegro.p..._0_2_2_2_3.html
czesci i dac do zamontowania wtedy wiem chciaz co bede mial zalozone, a laczna suma to 350 pln wiec by sie zgadzalo te 700 pln.
Moze mechanik chcial cos przyciac na czesciach i dac czaina kto wie...Oczywiscie nie oczerniam nikogo tylko tyle sie czyta o ''profesionalistach'' a kazdy chce zarobic...
  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:37, 04.06.2010

Daj gościowi i niech kupi części .Cena jest do przyjęcia. A będzie odpowiadał za to co zrobi
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:49, 04.06.2010

To jest cena do przyjęcia, ja właśnie odebrałem moją hanie od krzyska z morawicy i policzył 650 na osprzęcie gates'a wraz z regulacją zaworów...
  • 0

#8 mleni

mleni
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:213
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:23, 04.06.2010

Ja zapłaciłem w luty pełny komplet włącznie z pompą wodną i z usługą 900zł
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:38, 04.06.2010

Ja właśnie dzisiaj się rozliczałem z mechanikiem. Powiem tak - olej do silnika i rozrzad kupowalem sam - olej 125, rozrzad 230 bez pompy.

Za robocizne zaplacilem 800 i obejmowala:

- plukanie chlodnicy + nowy plyn (5,5 litra) z ASO
- nowy olej w skrzyni biegów
- wymiana rozrzadu
- filtry oleju i paliwa
- regulacja zaworow
- czyszczenie krokowego i przepustnicy
- smarowanie linki gazu :)
- wymiana swiec

Autko bylo przez 4 dni robione i cyzelowane. Dzisiaj odebralem, chodzi wszystko jak nowe i co najwazniejsze - koniec z falowaniem obrotow i cisza pod maską. Jest cichuteńko teraz a mechanik powiedzial ze widzial wiele hond ale kondycja silnika w mojej jest bardzo dobra, chociaz troche sie narobil szukajac przyczyny falowania obrotow (w koncu nie znalazl, po prostu na koniec hurtem wyczyscil caly dolot jeszcze raz i po prostu przeszlo hondzi falowanie i zawieszanie na wysokich obrotach).

I auto teraz zrywniejsze jest i zwawsze.

Wiec twoja cena za wymiane rozrzadu jest w miare ok, ale ja bym jeszcze wynegocjowal regulacje zaworów gratis (reszta to umowmy sie.... drobnica).
  • 0

#10 yaqp

yaqp
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:58, 05.06.2010

Wymienialem rozrzad 2 tyg temu:
Napinacze KOYO 2szt = 200zł
Pasek rozrzadu : OEM 65zl (zakupione z dzialu "Sprzedam" http://www.accordklu...ghlight=balansu )
Pasek balansu: OEM 50zl
simeringi 3 szt = 70zł (wymieniane bo na jednym z nich wyciekal olej)
koszt robocizny 150zł
  • 0
pozdrawiam
Kuba

#11 dzanek

dzanek
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 06.08.2010

Hej,

Ja właśnie jestem na etapie wymiany rozrządu i wiem, że kosztować robocizna ma 200zł a mechanik podliczył części za 350zł więc kupię na allegro i mu przyniosę. Wypatrzyłem taki zestaw: http://allegro.pl/it..._2_2_3_16v.html

Pytania mam taki:
1) Czy to będzie dobry zestaw i czy warto kupować
2) Czy wymieniać trzeba pompę wody ?
3) Dwa paski przy alternatorze lekko piszczą. Znalazłem na forum kilka postów w tym temacie i opinie są różne od takich, że po wymianie przestało zupełnie do takich, że po wymianie bardziej piszczy. No ale nie o to mi chodzi. Wymienić bym je chciał jednak nie wiem jakie te paski zakupić. Chodzi mi o oznaczenia kodowe/indeksowe i ewentualnie jakiej firmy kupować.

Mój Accord --> info przy nicku
  • 0
Siatkówka w Tarnobrzegu --> http://www.siatka.tbg.net.pl

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:37, 06.08.2010

Mi w ASO polecili przy wymianie Contitech / Koyo ew. Gates paski. Co do paska alternatora - kupiłem contitech za 30 zł. Za czesci dałem lekko ponad 220 zł, ale razem ze świecami. Taniochę trafiłem przez kontakt z forum (szukaj w odpowiednim dziale polecanego kontaktu do Łukasza z warszawy). Błędęm było u mnie olanie paska od wspomagania bo go nie wymieniłem a mogłem od razu :).

Pompa wody natomiast - w ASO odradzali wymiane - jest nieracjonalna z uwagi na jej niezniszczalnośc. Pytanie było: "A cieknie panu?" -Nie.. -To nie wymieniać, jak zacznie cieknąć to myśleć o wymianie ale to się rzadko zdarza.

Natomiast negatywnie wypowiadali sie o paskach mitsuboshi i zalecali contitechy albo gates, ale to twoj wybor. Ja sie nie znam, wzialem contitech bo... bo tak....
  • 0

#13 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:45, 06.08.2010

Dodam coś od siebie, zalecam wymianę rozrządu tylko w aso tam masz przynajmniej jakąś gwarancje.
Znam przypadki że po wymianie rozrządu u mechanika pęk pasek,mechanik mówi że nie jego wina tylko paska itp,kupujesz poprzez internet gwarantuje wam że gwarancji żadnej nie będziesz miał na części...
  • 0

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:06, 06.08.2010

nikor11, a jaką gwarę da ASO jak pęknie pasek po ich robocie? Zastanawiałeś się nad tym?
Według mnie żadnej, powiedzą, idź pan do producenta paska bo to jego pasek pękł.
Przecież nie przyznają się że za mocno/słabo naciągnęli i pękł przez ich partactwo. I może górę silnika Ci jeszcze wymienią
w ramach gwary? Eh, pobudka.

Jedź zrobić do polecanego mechanika z Twojej okolicy i będziesz zadowolony. Do aso w ostateczności.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:31, 07.08.2010

W pewnym ASO kilka lat temu kolega robił kompletny rozrząd w kilkuletnim samochodzie/nie honda/. Po przejechaniu około 80km /Tarnów-Kraków/ jak to się popularnie mówi zawory wyszły deklem -laweta na koszt ASO, wymiana wszystkiego co zostało uszkodzone na koszt ASO.
Podstawą była faktura z wyszczególnieniem czynności i użytych części.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq