XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:01, 16.02.2019
#2
Napisano 14:51, 16.02.2019
Co pokazuje diagnostyka? Jakie błędy dokładnie wyskakują? co do tej pory było zrobione? sprawdzone?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#3
Napisano 17:08, 16.02.2019
#4
Napisano 17:24, 16.02.2019
Żadnego zdjęcia to ja nie widzę.
Przekaźnik świec? same świece były sprawdzane poprzez zmierzenie multimetrem oporności?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#5
Napisano 17:57, 16.02.2019
może filtr paliwa nie oryginalny? bo czasami to jest przyczyną
Użytkownik Maxell edytował ten post 17:57, 16.02.2019
#6
Napisano 18:19, 16.02.2019
A skoro o filtrze mowa, to z tego co widziałem na forum to jedni twierdzą, że bosha a drudzy, że marki honda. Które kupić? Bo te drugie ciężko znaleźć.
Załączone pliki
Użytkownik eddy666 edytował ten post 18:29, 16.02.2019
#7
Napisano 18:27, 16.02.2019
Usuwanie usterek wg DTC: P16A2 (0-36) DTC P16A2: Usterka obwodu wewnętrznego ECM
1. Włączyć zapłon (II). 2. Wyzerować ECM za pomocą HDS. 3. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund 4. Włączyć zapłon (II). 5. Uruchomić silnik. 6. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany DTC P16A2?
TAK - Zaktualizować oprogramowanie modułu ECM, jeśli nie jest w nim zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania lub zamienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i sprawdzić ponownie. Jeśli objaw/wskazanie ustąpi po użyciu sprawdzonego w działaniu modułu ECM, wymienić dotychczasowy ECM.n
NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usuwanie usterek wg DTC: P1062 (95-13), P1064 (95-15) DTC P1062: Wysokie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia w listwie paliwowej po włączeniu zapłonu
1. Sprawdzić, czy przewód powrotu paliwa nie jest uszkodzony lub słabo połączony.
Czy przewód powrotu paliwa jest sprawny?
TAK - Przejść do 2.
NIE - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.
2. Włączyć zapłon (II). 3. Skasować kody DTC testerem HDS. 4. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe. 5. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund. 6. Włączyć zapłon (II). 7. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?
TAK - Przejść do 8.
NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n
8. Odłączyć przewód powrotny paliwa (A) od cylindra nr 1 i podłączyć pompkępodciśnienia/wskaźnik do przewodu.
9. Wytworzyć podciśnienie w przewodzie sztywnym.
Czy utrzymuje się podciśnienie?
TAK - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.
NIE - Przejść do 10.
10. Wyłączyć zapłon. 11. Wymienić listwę paliwową. 12. Włączyć zapłon (II). 13. Wyzerować ECM za pomocą HDS. 14. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe. 15. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund. 16. Włączyć zapłon (II). 17. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?
TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1062 lub P1064, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.
NIE - Przejść do 18.
18. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1062 lub P1064 w MENU DTC.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?
TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
NIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 14 i sprawdzić ponownie.
Użytkownik Maxell edytował ten post 18:28, 16.02.2019
#8
Napisano 18:37, 16.02.2019
Według tego co piszesz, choć nie wiele z tego rozumiem to całkiem możliwe że to filtr paliwa?Usuwanie usterek wg DTC: P16A2 (0-36) DTC P16A2: Usterka obwodu wewnętrznego ECM
1. Włączyć zapłon (II). 2. Wyzerować ECM za pomocą HDS. 3. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund 4. Włączyć zapłon (II). 5. Uruchomić silnik. 6. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany DTC P16A2?
TAK - Zaktualizować oprogramowanie modułu ECM, jeśli nie jest w nim zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania lub zamienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i sprawdzić ponownie. Jeśli objaw/wskazanie ustąpi po użyciu sprawdzonego w działaniu modułu ECM, wymienić dotychczasowy ECM.n
NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usuwanie usterek wg DTC: P1062 (95-13), P1064 (95-15) DTC P1062: Wysokie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia w listwie paliwowej po włączeniu zapłonu
1. Sprawdzić, czy przewód powrotu paliwa nie jest uszkodzony lub słabo połączony.
Czy przewód powrotu paliwa jest sprawny?
TAK - Przejść do 2.
NIE - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.
2. Włączyć zapłon (II). 3. Skasować kody DTC testerem HDS. 4. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe. 5. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund. 6. Włączyć zapłon (II). 7. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?
TAK - Przejść do 8.
NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n
8. Odłączyć przewód powrotny paliwa (A) od cylindra nr 1 i podłączyć pompkępodciśnienia/wskaźnik do przewodu.
AB
9. Wytworzyć podciśnienie w przewodzie sztywnym.
Czy utrzymuje się podciśnienie?
TAK - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.
NIE - Przejść do 10.
10. Wyłączyć zapłon. 11. Wymienić listwę paliwową. 12. Włączyć zapłon (II). 13. Wyzerować ECM za pomocą HDS. 14. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe. 15. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund. 16. Włączyć zapłon (II). 17. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?
TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1062 lub P1064, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.
NIE - Przejść do 18.
18. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1062 lub P1064 w MENU DTC.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?
TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
NIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 14 i sprawdzić ponownie.
Użytkownik eddy666 edytował ten post 18:38, 16.02.2019
#9
Napisano 19:03, 16.02.2019
z filtrem paliwa to jest tak że jak coś się dzieje z układem paliwowym tak jak w Twoim przypadku, to pierwsze co radzą na tym forum to wymienić filtr paliwa na oem i wykasować błędy i niektórym to pomogło, a jak nie pomoże to drążyć temat dalej, i przydał by Ci się HDS do odczytywania błędów bo za dużo jest tych nieznanych błędów
Użytkownik Maxell edytował ten post 19:03, 16.02.2019
#10
Napisano 19:26, 16.02.2019
z filtrem paliwa to jest tak że jak coś się dzieje z układem paliwowym tak jak w Twoim przypadku, to pierwsze co radzą na tym forum to wymienić filtr paliwa na oem i wykasować błędy i niektórym to pomogło, a jak nie pomoże to drążyć temat dalej, i przydał by Ci się HDS do odczytywania błędów bo za dużo jest tych nieznanych błędów
OK, dzięki za pomoc. Zrobię jak piszesz i zobaczę co dalej. Ten filtr to tylko w ASO dostanę czy znasz może jakiś sklep internetowy gdzie go dostanę?
Użytkownik eddy666 edytował ten post 19:29, 16.02.2019
#11
Napisano 19:48, 16.02.2019
nie wydaje mi się żeby jakaś duża różnica była w cenie , a taki filterek jak będzie długo leżał to może nawet zardzewieć, to lepiej wziąć świeży z aso niż z jakiś wyprzedaży
#12
Napisano 20:09, 16.02.2019
OK, dzięki za pomoc. Zrobię jak piszesz i zobaczę co dalej. Ten filtr to tylko w ASO dostanę czy znasz może jakiś sklep internetowy gdzie go dostanę?
Nie widzę sensu kupowania filtra w ASO w środku i tak jest bosch o nr:0450906442. Chyba że wolisz biały kartonik i naklejkę z logo hondy
https://allegro.pl/o...-vii-6809964243
Skupiłbym się jeszcze na wtryskach i listwie wtryskowej. Ale zacznij od najprostszych i najtańszych rzeczy.
Błędy obecnie też są
Podaj dokładnie jakie teraz wychodzą, zrobisz wszystko sam:
http://www.accordklu...tyka-spinaczem/
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#13
Napisano 03:44, 17.02.2019
Nie widzę sensu kupowania filtra w ASO w środku i tak jest bosch o nr:0450906442. Chyba że wolisz biały kartonik i naklejkę z logo hondy
https://allegro.pl/o...-vii-6809964243
Skupiłbym się jeszcze na wtryskach i listwie wtryskowej. Ale zacznij od najprostszych i najtańszych rzeczy.
Błędy obecnie też są
Podaj dokładnie jakie teraz wychodzą, zrobisz wszystko sam:
http://www.accordklu...tyka-spinaczem/
Dzisiaj po południu błąd zniknął i wszystko śmigało. Ale niestety to już nie pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Dzięki za linka. W południe to ogarnę i dam znać co wyszło.
#14
Napisano 09:02, 17.02.2019
#15
Napisano 09:30, 17.02.2019
a mnie się wydaje że z zamiennikami to można sobie eksperymentować jak nic z autem się nie dzieje, a jak sa jakies problemy to ja bym szedł w oem aby wykluczać wszystko po kolei, ale jak tam chcesz. Ten filtr z aukcji będzie pasował do Twojego accorda.
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:34, 17.02.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych