XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciśnienie w oponach
#1
Napisano 17:53, 28.05.2010
Na naklejce na drzwiach jest naklejka z ciśnieniem 2.2 przód i 2.1 tył przy kołach 15"
więc jak powinno być
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#2
Napisano 17:59, 28.05.2010
#3
Napisano 18:20, 28.05.2010
Dzięki TROJAN
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#4
Napisano 10:03, 29.05.2010
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#5
Napisano 11:10, 29.05.2010
Ja mam u siebie na tyle 2.1 i bieżnik nie przylega całą szerokością opony, a jeżdżę sam i chyba jeszcze zmniejszę ciśnienie do 1.9.
Pozdrawiam Kolegę w MAKach
Pozdrawiam
BiPi
#6
Napisano 13:31, 29.05.2010
miernikiem.
Każda pokazuje mi inne ciśnienie, różnica w okolicach 0,2-0,3 bara. To sporo według mnie.
Odległość między stacjami około od 1km do 2km, więc kółko ma tą samą temp.
Najładniej opona wygląda na manualnym (ze wskazówką). Znaczy, że wyraźnie cały bieżnik dolega do jezdni, ale nie wygląda flakowato.
Auto nieobciążone.
U siebie trzymam okolice 2.2-2.3 bara. Na tyle i przodzie.
Kółka standard 15".
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 15:07, 29.05.2010
Pozdrawiam.
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#8
Napisano 20:16, 29.05.2010
#9
Napisano 20:27, 29.05.2010
...przy założeniu ze podczas jazdy powietrze w oponie się nagrzewa...
To jest już raczej oczywiste... a samobójcą nie jestem.
Aktualne modzenie - malowanie pokrywy zaworów > ready
Mój Accord 1.8 Silver
#10
Napisano 21:04, 29.05.2010
...przy założeniu ze podczas jazdy powietrze w oponie się nagrzewa...
To jest już raczej oczywiste... a samobójcą nie jestem.
nie wszyscy wiedza że ciśnienie powietrza rośnie w oponie podczas jazdy, a przynajmniej nie pamiętają o tym to pierwsza sprawa a druga to może nie wszyscy wiedza że każda opona ma określone max ciśnienie. Niekorzystny zbieg okoliczności może spowodować uszkodzenie opony, że o bardziej tragicznych sytuacjach nie wspomnę. Miałem już przypadek że klient przyjechał z ciśnieniem lekko powyżej 3 atm na profilu 35 - bo mu tak doradzili. Oczywiście to przypadki ekstremalne, ale się zdarzają.
#11
Napisano 11:30, 30.05.2010
VII K20Z2 2006r graphite BRC
VI 1999r 2.0i ES Żywe Srebro BRC
IV 1990 graphite BRC
a pierwsze 126p 600poj. piaskowy
#12
Napisano 14:07, 05.10.2015
#13
Napisano 14:16, 05.10.2015
Ja przy swoich 215/45 r17 nabiłem dziś 2.6 - wcześniej miałem 2.4 - myślę, że zejdę do 2.5 i będzie git
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych