XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:37, 28.10.2018
Uklad hamulcowy :tarcze,klocki , przewody hamulcowe ,zmienione. Zasiski sprawdzone i nasmarowane. Zmieniony plyn hamulcowy w ukladzie. Na przegladzie sila hamowania super.... Boje sie ze akurt Wtedy kiedy bede potrzebował szybko wyhamować hamulce zastrajkuja i bedzie niespodzianka.
Miał moze ktoś kiedys podobny problem lub może wie co moze byc jego przyczyna?
#2
Napisano 19:51, 28.10.2018
Przyczyną ściągania w jedna czy w drugą stronę, przy sprawnym układzie hamulcowy, mogą być luzy w zawieszeniu (naprzyklad silen-bloki wahacza) czy drążki lub końcówki kierownicze.
#3
Napisano 20:07, 28.10.2018
Moze zczytaj kody bledow z ABS.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 20:40, 28.10.2018
Nie miałem takiego problemu ale. Sprawdził bym serwo i prewod do serwa ( twardy pedał i słabe chamowanie).
Przyczyną ściągania w jedna czy w drugą stronę, przy sprawnym układzie hamulcowy, mogą być luzy w zawieszeniu (naprzyklad silen-bloki wahacza) czy drążki lub końcówki kierownicze.
Ściąganie wystepuje w nastepstwie tej usterki ,zawieszenie zrobione na tip top Pozostaje chyba, tak jak piszesz, serwo
,,sciaga w prawo,, to ABS nie dziala ?
Moze zczytaj kody bledow z ABS.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Błędów ABS brak.....Kurcze, jak by to byla ciagla usterka to jade do mechanika i szuka az znajdzie a tak to pupa....
#5
Napisano 15:01, 29.10.2018
Czy Masz dobrze odpowietrzony układ hamulcowy, tzn. przy każdym kole ?
Jak miałem V to po wymianie klocków też miałem takie wrażenie (przy dużej prędkości) - bardzo lekko może nie ściągało ale honda przysiadała na jeden bok.
Przy ponownym odpowietrzeniu, na tylnym zacisku był jakby napowietrzony płyn hamulcowy (dużo, prawie niewidocznych bąbelków powietrza).
ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm
#6
Napisano 15:28, 29.10.2018
Ale z tego ci mi się wydaje to wtedy pedał powinien być bardziej miękki a jeśli już to po wciśnięciu i trzymaniu powinien zaraz lekko zejść trochę w dół jeśli chodzi i zapowietrzony układ.
#7
Napisano 15:54, 29.10.2018
Pojezdzij po piaszczystej nawierzchni i ostro pohamuj tak by dzialal ABS.
Powtorne odpowietrzenie nie zaszkodzi.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 20:39, 17.11.2018
ABS kopie jak wściekły
#9
Napisano 18:15, 25.03.2019
Koledzy, pozwolę się podpiąć pod temat.
Otóż sprawa ma się tak, że na początku lutego wybrałem się w długą trasę. Po powrocie zasolonoymi drogami odstawiłem auto do garażu i tak się złożyło, że nie ruszałem go aż do 17 marca. Gdy wtedy chciałem jechać, to z trudem ruszyłem a po ruszeniu wszystko tarło. Ogólnie, kilka hamowań i tarcie ustało, ale przy hamowaniu czuję jak by bicie na tarczy i cykliczne ocieranie. Nie przejechałem co prawda wiele, bo jakieś 120 km ale czy mam się czego obawiać, czy problem z czasem powinien ustać ?
Obecnie mam wrażenie, że nieco się problem wycisza, ale jednak dalej coś bije i ociera ( z tyłu mam wrażenie )
#10
Napisano 18:23, 25.03.2019
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 18:55, 25.03.2019
Może głupie pytanie: czy demontaż zacisków przód/ tył jest skomplikowany ?
Robiłem to w Vectrze B wcześniej tak dla porównania.
#12
Napisano 19:21, 25.03.2019
#14
Napisano 20:50, 25.03.2019
Jacku to VII, wiec jednotloczkowe, chyba ze modzone.
Update: Sorki za zamieszanie. Na komórce nie widziałem Twojego profilu..
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 21:45, 25.03.2019
#15
Napisano 21:06, 25.03.2019
Przepraszam, ale podpiąłem się pod temat VII mając VIII 2.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych