Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dołączyłem do was - dajcie jakieś rady Coupe 3.0i V6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 25.05.2010

witam...
jestem nowym posiadaczem coupety (szyko sie ucze) i nie powiem nigdy dluzej nie jezdzilem z automatyczna skrzynia (jedynie sporadycznie). dlatego tez postanowilem tu napisac. ale o co chodzi? a wiec mam pytanko czy jest jakas roznica miedzy przelozeniami d4 i d3 (oczywiscie oprocz ilosci biegow) tzn czy jest jakas roznica w osiagach. no i ogolnie moze jakies rady jak uzytkowac te konkretna skrzynie.
ogolnie jesli macie namiary na jakies fajne stronki albo inne materialy z ktorych mozna sie dowiedziec czegos wiecej o tym aucie to prosze podajcie, bo chce wiedziec jak najwiecej zeby czerpac tyle samo przyjemnosci z jazdy. nie moge tez nigdzie znalezc instrukcji obslugi :(
ogolnie piszcie wszystko co warto wiedziec...

pozdrawiam
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:51, 25.05.2010

Nie powielaj tematów i poczytaj forum
http://www.accordklu...opic.php?t=2580
http://www.accordklu...pic.php?t=10436

A tu się witamy
http://www.accordklu...ewforum.php?f=4
  • 0

#3 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 25.05.2010

sorry za "powielanie" ale tam nie wyczytałem czy jest roznica w osiagach (np. przyspieszanie) na d3 i d4

aha... znalazlem na forum takie dane:
Dane techniczne silnika 3.0 V6
J30A1
Moc--200KM(147Kw) przy 5500obr/min
Moment obrotowy--265Nm przy 4700obr/min
Napęd na oś przednią
Skrzynia automatyczna 4 biegowa-oznaczenie B7XA
Opony 205/55/16
Waga 1467kg
Prędkość max 225 km/h
29.6 czas na kilometr ze startu zatrzymanego
16.4 czas na 400m
8.2 -- 0 do 100km/h
20.4 -- 0 do 160km/h
Droga hamowania 39metrów ze 100km/h



i teraz... czego jest ta waga?? na silnik chyba za duzo a na caly samochod troszke za malo. ja w papierach mam wagę pojazdu 1920kg
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:42, 25.05.2010

czy jest roznica w osiagach (np. przyspieszanie) na d3 i d4


... z najnowszych badań. Do dynamicznej jazdy bardziej nadaje się D3. Masz 3 biegi od 0 do 186km/h.
D4 do normalnej jazdy. Ale jak pociśniesz na D4, to też ci qpeta tyłkiem zakręci ze szczęścia ;-)
Generalnie, to D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy.

Jeśli chodzi o przyspieszanie (od 0 oczywiście), moim zdaniem różnicy nie ma.
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 25.05.2010

... z najnowszych badań. Do dynamicznej jazdy bardziej nadaje się D3. Masz 3 biegi od 0 do 186km/h.
D4 do normalnej jazdy. Ale jak pociśniesz na D4, to też ci qpeta tyłkiem zakręci ze szczęścia ;-)
Generalnie, to D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy.

Jeśli chodzi o przyspieszanie (od 0 oczywiście), moim zdaniem różnicy nie ma.



jesli D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy to chyba jest różnica??!!
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#6 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:50, 25.05.2010

Różnicy na bank nie ma w przyśpieszeniu od 0 czy to z D3 czy z D4.
Masa samochodu to 1467kg te 1920 to pewnie dopuszczalna masa całkowita albo coś bo na bank tyle nie waży.
  • 0

#7 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:56, 25.05.2010

od 0 nie ma różnicy, bardziej chodzi o elastyczność w zakresie obrotów od 3k rpm
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#8 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 25.05.2010

sprzeczal sie nie bede bo jak pisalem dopiero poznaje auto ale... no kurcze skoro na d3 ciagnie wyzej zanim zmieni bieg no to musi byc roznica (u mnie na bank ciagnie wyzej)
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#9 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:29, 25.05.2010

bzdura ,że ciągnie wyżej na D3 bo jak na D4 dasz w piz...e to i tak na kżdym biegu będzie ciągnąć do odcinki.
  • 0

#10 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:40, 25.05.2010

bzdura ,że ciągnie wyżej na D3 bo jak na D4 dasz w piz...e to i tak na kżdym biegu będzie ciągnąć do odcinki.


dlatego napisałem, że to dotyczy raczej wysokich obrotów
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#11 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:42, 25.05.2010

faktycznie idzie do odciecia. a czy jest mozliwe ze komputer przestawia odciecie na wyzsze obroty przy d3?? jesli nie to w takim razie moze to bylo zludzenie albo jeszcze mnie za malo wciska w fotel:) nadmienie tylko ze w poprzednim aucie jakie mialem i uzytkowalem (golf II 87r.)(nie nie jestem dresem - typowym golfiarzm) bylo zaledwie 40kw (53,64 KM)
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#12 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:43, 25.05.2010

Nic się nie przestawia w kompie.
  • 0

#13 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:44, 25.05.2010

a czy jest mozliwe ze komputer przestawia odciecie na wyzsze obroty przy d3


czerwona kreska jest zawsze w tym samym miejscu :mrgreen: nic się nie zmienia
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#14 muzzy33

muzzy33
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:OK/DW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 25.05.2010

ok, nie mam wiecej argumentow :B

jescze tylko jedno i to z innej beczki:
co moze byc przyczyna ze nie spryskuje mi reflektorow? klikam magiczny przycisk w kabinie i slychac cos w rodzaju piknięcia (takie ciche, krotkie pyk) a reflektory suche mimo plynu w zbiorniku...
  • 0

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
 


#15 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:52, 25.05.2010

Miałem ten sam problem u siebie,u mnie umarł silniczek od spryskiwaczy reflektorów.
Wymontowałem go i rozruszałem bo był lekko przyrdzewiały i zaczął działać.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq