Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Układ wydechowy z diesla do benzyny VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 04.10.2018

Cześć,
Nie moge znaleźć watku na forum w ktorym bylby poruszany temat przekladki z diesla do benzyny ukladu wydechowego. Mam opcje na miejscu kupić niedrogi uklad wydechowy z diesla. Sama część od tej trojkatnej kryzy mocujacej po końcowy. Czy to pasuje do benzyny 2.0, czy inne mocowanie kryzy i kształt? Miałem juz raz końcowy z diesla w hondzie i nieźle brzmial a był cichy, wiec oprocz wizualnego braku koncowki raczej nie zaszkodzi.

W tej chwili poprzedni wlasciciel mojego acc tak zbeszczescil wydech ze wyglada jak ulep.
  • 0

#2 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:03, 16.10.2018

witam ponownie,

Nikt nic nie podejrzewa ani nie wie czy podejdzie bez przeróbek? :)


  • 0

#3 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:10, 16.10.2018

Wieszaki będą pasować.
Problem pojawi się z tłumikiem końcowym. W benzynie końcówka tłumika jest zakrzywiona żeby "trafia" w otwór w zderzaku. W dieslu rura jest krótka, prosta i zakończona dieslowym fajfusem :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 16.10.2018

To chyba akurat nie będzie wadzic i przeszkadzać chyba, bo konczy sie przed zderzakiem? Po prostu w otwor sie nie wpasuje bez przeróbek?
  • 0

#5 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:15, 16.10.2018

Tak, zostanie dziura w zderzaku

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:00, 16.10.2018

Czyli trzeba dospawać końcówkę z benzyniaka ? :) ciekawe jak by to brzmiało


  • 0

#7 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 11.12.2018

Witam, podpinam się pod temat ponieważ czeka mnie wymiana tłumika i nigdzie nie mogę znaleść ładnego kompletu do tourera 2.0 benzyna, wszędzie są tylko diesle i tu nasuwa mi się pytanie czy będzie pasował.

Z tego co widziałem to w dieslu nie ma tej środkowej puszki przed końcowym tłumikiem ale to chyba by nie była wada. interesuje mnie to czy ktoś już montował diesla do pb i czy wieszaki będą pasowały, dodam ze ukł. z ON jest wykonany z kwasówki wiec powinien tez być lepszy jakościowo.

ps. wiem ze końcowa bedzie skierowany w dół ale to nie problem.


  • 0

#8 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 11.12.2018

Witam ponownie,

Jestem już ponad miesiąc po montażu. Generalnie w przypadku sedana:

- wydech z Diesla pasuje idealnie do K20A6, nie wymagało to żadnej przeróbki, nawet smutna końcówka jest idealnie na środku otworu w zderzaku,

- wydech jest dużo lepszej jakości niż benzyna - ma większą średnicę rur, łagodniejsze gięcia i jest częsciowo jak nie w całości przelotowy,

- gość który w tym samym czasie spawał mi plecionkę sam się pytał gdzie taki ładny używany wydech dostałem, ze jest z kwasówki - polecał wypolerować końcówkę,

- dźwięk wg mnie jest dużo ładniejszy i ciekawszy - na wysokich brzmi pięknie, na niskich czasem zaleci jak przy braku kata, ale może to być spowodowane brakiem uszczelki na kryzach łączących. 

 

Nie wiem jak turas, ale wydaje mi się, że taka sama sytuacja jak w sedesie czyli bez obaw i komplikacji. Zabieg wg mnie oprócz kwestii wyglądowych dużo ciekawszy niż oryginał z Pb :)

 

Jak będzie cieplej to nagram jakieś flyby żeby każdy słyszał różnicę w dźwięku, bo w środku jest niezauważalna niemalże :)


  • 0

#9 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 15:36, 11.12.2018

Przydałaby się jeszcze hamownia przed i po :) 


  • 0

#10 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 11.12.2018

Przydałaby się jeszcze hamownia przed i po :)

myślisz, że było by gorzej bez usuwania czegokolwiek w postaci katalizatora itd.?


  • 0

#11 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 16:06, 11.12.2018

jeśli rury mają większą średnicę a tłumików jest mniej to powinno być lepiej :) 

Jeśli zestaw z diesla oferuje mniejsze tłumienie przepływu to może być to ciekawa opcja w poprawienia wydechu tanim kosztem, i stanowić rozsądną alternatywę dla dużo droższej wymiany na wydech robiony indywidualnie z kwasówki. 


  • 0

#12 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 12.12.2018

Panowie czyli ta opcja z zamontowaniem ON do Pb jest możliwa ale czy wszytko będzie ładnie pasowało za katalizatorem? Duża różnica w średnicy jest? Pytam żeby mi mechanik nie płakał jak będzie spawał ;)
Zresztą on też stwierdził że trzeba wymienić pierścień uszczelniający i tu mam kolejne schody... Byłem w intercarsie i w katalogach nic nie znaleźli tylko oryginał hondy za 140zl to prawie cały wydech od ON ;) ma ktoś może wymiary tego pierścienia?
Panowie czyli ta opcja z zamontowaniem ON do Pb jest możliwa ale czy wszytko będzie ładnie pasowało za katalizatorem? Duża różnica w średnicy jest? Pytam żeby mi mechanik nie płakał jak będzie spawał ;)
Zresztą on też stwierdził że trzeba wymienić pierścień uszczelniający i tu mam kolejne schody... Byłem w intercarsie i w katalogach nic nie znaleźli tylko oryginał hondy za 140zl to prawie cały wydech od ON ;) ma ktoś może wymiary tego pierścienia?
  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:44, 12.12.2018

jeśli rury mają większą średnicę a tłumików jest mniej to powinno być lepiej :)
Jeśli zestaw z diesla oferuje mniejsze tłumienie przepływu to może być to ciekawa opcja w poprawienia wydechu tanim kosztem, i stanowić rozsądną alternatywę dla dużo droższej wymiany na wydech robiony indywidualnie z kwasówki.

Czy lepiej ?
Tego nie wie nikt jeśli się niepohamuje
Może być tak ,że na niskich jest ciut gor,ej ,ana wyższych ciut lepiej
  • 0
                       

#14 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:32, 12.12.2018

Czy lepiej ?
Tego nie wie nikt jeśli się niepohamuje
Może być tak ,że na niskich jest ciut gor,ej ,ana wyższych ciut lepiej

Tego nie wiemy, ale powinno być lepiej niż gorzej? Customowe wydechy też są robione z rur o większych średnicach 


  • 0

#15 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 19.12.2018

Witam, jestem już po wymianie tłumika z pb na on i powiem wam że różnica jest zauważalna w kulturze pracy... Auto ładnie brzmi i bardzo łatwo jest przerobić końcówkę on na naszą benzynowa, mój mechanik ja uciął i dospawal kawałek rury i ozdobna końcówkę (wygląda lepiej niż w oryginale bo ja trochę wysunol). Polecam każdemu ten manewr bo żadnych przeróbek nie ma haki pasują i nawet przy katalizatorze nie ma żadnych modyfikacji że średnica bo diesel ma tam zwężkę, a jakość materiału jest dużo większa bo wykonany jest z kwasowki więc rdza napewno przez wiele lat mu się nie udzieli.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq