Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pilot G104 391C IW ustawienie pilota w accord z 1997 rok


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:00, 24.05.2010

Witam, w accordzie mojego młodszego brata nie działa pilot od centralnego, model pilota podałem w temacie, potrzebna pewnie wymiana baterii, teraz pytanie jak ustawić pilot do centralnego po wymianie baterii, potrzebuje instrukcje najlepiej krok po kroku, za każdego linka czy odpowiedź bede bardzo wdzięczny, wydaje mi się ze przeszukałem forum i nie potrafię znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, a pewnie nie jeden z forumowiczów już walczył z tym tematem w swoim accordzie
z góry dzięki za pomoc szanownym forumowiczom

Honda accord 1997
sedan silnik 1.8
model pilota jeszcze raz G104 391C IW(końcówki "IW" nie jestem pewien mało czytelne)
  • 0

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 25.05.2010

Nic sie tam nie ustawia. Poprostu otwierasz pilota, wyciągasz baterie, wkładasz nowe i składasz do kupy. Nic więcej nie trzeba tam robić.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:20, 25.05.2010

zwykła wymiana baterii nie uratowała sprawy, dalej pilot nie działa, w wiekszoci samochodów jest tak że po wymianie baterii w pilocie trzeba go zsynchronizować z alarmem i centralnym, w accordzie 6 generacji też tak jest, a może szukam problemu nie tam gdzie trzeba, nie mam pojecia ale pilot dalej nie działa, pomocy
  • 0

#4 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 25.05.2010

W V gen przy pilocie na podczerwień (a o takim tu mowa) nie trzeba żadnej synchronizacji robić.

Niestety te piloty są dosyć awaryjne a to przez to, że irDA w pilocie jest niczym nie osłonięta i często styki puszczają.
Miałem podobny problem u siebie. Pilot działa kiedy chciał. Po otwarciu okazało sie, że lutowania są już dosyć dojechane a dioda podczerwieni ledwo sie trzyma. Po poprawieniu lutowań wszystko zaczeło lepiej działać.

A jeszcze jedno pytanie: z jakiej odległościu prubujecie otworzyć auto? Piloty na podczerwień mają dosyć ograniczony zasięg i dioda z pilota musi widzieć czujnik w aucie (znajduje sie koło lampki oświetlenia wnętrza taki czarny wypust) tak samo jak pilot od TV.

Wcześniej pilot działał normalnie? Może upadł? Sprawdź jeszcze czy przy wciśniętym "guziku" świeci sie na nim taka czerwona dioda(malutka w lewym górnym rogu pilota)
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:35, 25.05.2010

dzięki za pomoc, sprawdziłem jeszcze w jednym miejscu i potwierdziło się to co pisałeś po zmianie bateri nie trzeba nic robic, także dzięki za pomoc, aha a pilot z odległości kilku centymetrów od szyby, brat pamiętał w których miejscach najlepiej mu łapało
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:14, 25.05.2010

Pilot w VIgen (Omron) są wytrzymałe. Ja swój uprałem i działa nadal.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 25.05.2010

Czyli problem rozwiązany i wszystko działa?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 Gordon_Freeman

Gordon_Freeman
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Kujawsko-Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 17.11.2014

Czy to normalne że pilot działa z takiej odległości? Trzeba go prawie do szyby dotknąć i to jeszcze nie zawsze zaskoczy dosyć irytująca sprawa. Z drugiej strony jeżeli to jest IRDA to ma to sens, aczkolwiek bardzo kiepskie rozwiązanie.


  • 0

#9 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:08, 17.11.2014

Czy to normalne że pilot działa z takiej odległości? Trzeba go prawie do szyby dotknąć i to jeszcze nie zawsze zaskoczy dosyć irytująca sprawa. Z drugiej strony jeżeli to jest IRDA to ma to sens, aczkolwiek bardzo kiepskie rozwiązanie.

Wymień baterię ...


  • 0

#10 Gordon_Freeman

Gordon_Freeman
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Kujawsko-Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 18.11.2014

Baterie są nowe, dlatego myślałem że trzeba "zaprogramować" pilot. Jak później przeczytałem tu i jeszcze na innych forach tego pilota się nie programuje.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq