Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Trzęsie silnikiem po remoncie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 20.09.2018

Cześć.

Dokladnie chodzi o Hondę Accord VI 2.0. Dziś odebrałem ją od mechanika po remoncie silnika. Zostały wymienione uszczelniacze, pierścienie, uszczelka pod głowicą. Problem polega na tym, że silnikiem na postoju trzęsie do tego stopnia że jest to odczuwalne w kabinie w dodatku pojawił się taki oto dźwięk

Oczywiście jestem już po rozmowie z mechanikiem i jak to w najbliższym czasie nie ustanie to mam przyjechać i będę doszukiwać się co to może być.
Ale chciałbym Was zapytać o wstępną diagnozę.
Pozdrawiam
  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:59, 20.09.2018

rozrząd wymieniał ? pompa wspomagania ? 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 20.09.2018

Rozrząd był ściągny i zakładany ten sam ponieważ przejechałem na nim może 5 tyś. Km
  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:16, 20.09.2018

Źle ustawione balansery?
  • 0

#5 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 20.09.2018

Myślałem również, że może pompa wspomagania, ale odpowietrzyłem ją i nadal ten sam dźwięk. W dodatku płyn w zbiorniczku nie pieni się tylko widać jakby non stop był dolewamy
  • 0

#6 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:50, 20.09.2018

Według mnie może to być pompa wody i za mocno napięty pasek rozrządu. Co do trzęsienia to tak jak wyżej, źle ustawione balansery . . .
  • 0

#7 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 20.09.2018

Poszukałem trochę na YT. Znalazłem taki oto filmik

Na moje bardzo podobny dźwięk do mojego i macie racje, że to chyba za mocno napięty pasek rozrządu.


  • 0

#8 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 21.09.2018

Ile zapłaciłeś za remont?

Użytkownik krzysiekszopen edytował ten post 07:42, 21.09.2018

  • 0

#9 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 21.09.2018

2500zł


  • 0

#10 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 21.09.2018

Dziś byłem z autem u mechanika i raczej to nie paski tylko aparat zapłonowy, chociaż hałas dochodzi bardziej z okolic rozrządu, przynajmniej tak mi się wydaje.. Ale w 100% będę wiedzieć w poniedziałek. A co do wstrząsów to im więcej km robię na silniku oo remoncie (teraz mam około 50) to wstrząsy są coraz mniej odczuwalne.

 

Ps. Z moich obserwacji wynika, że podczas przyspieszania dźwięk staję się głośniejszy. 


Użytkownik Tatsu edytował ten post 16:56, 21.09.2018

  • 0

#11 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:43, 21.09.2018

Podobny przypadek miałem w F22 - drgania były odczuwalne w samochodzie.

Przyczyną były złe ustawione balansery.
Nie mowie ze u Ciebie tak jest ale warto sprawdzić.
Co do dźwięku z filmiku to jak by za mocno naciąganie pasek
  • 0

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:48, 22.09.2018

Tak .tam łatwo popełnić błąd przy zakładaniu paska..
  • 0
                       

#13 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 22.09.2018

Tak .tam łatwo popełnić błąd przy zakładaniu paska..

Jeżeli to pasek, to trzeba go całego ściągnąć czy można go jakoś inaczej poluzować?

Ewentualnie może łożyska albo rolka?


Użytkownik Tatsu edytował ten post 10:29, 22.09.2018

  • 0

#14 Tatsu

Tatsu
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 22.09.2018

Takie oto cuda zdarzyło się jak chciałem wyjechać spod domu.

Dalej nie kręciłem kierownicą bo był straszny opór w dodatku słychać przy skręcie jak pompa się zacina.
  • 0

#15 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:30, 22.09.2018

Jak dla mnie to nic strasznego , pasek wieloklinowy się ślizga. Pompa wspomagania daje dosyć mocny opór. Napnij mocniej pasek i wtedy zobacz. Piwinno być ok.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq