Witam.
Ma ktoś z was doświadczenie ze sprężynami obniżającymi? Chciałbym się dowiedzieć, czy dużo spada komfort jazdy. Całe zawieszenie mam OEM, jest wysoko, ale nie chcę gwintu. Sprężyny np. firmy APEX.
Zdj poglądowe
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:19, 11.09.2018
Witam.
Ma ktoś z was doświadczenie ze sprężynami obniżającymi? Chciałbym się dowiedzieć, czy dużo spada komfort jazdy. Całe zawieszenie mam OEM, jest wysoko, ale nie chcę gwintu. Sprężyny np. firmy APEX.
Zdj poglądowe
Accord VII Type S ==> ACCORD IX SPORT
Napisano 20:00, 11.09.2018
Na dziurach odczujesz lekki spadek komfortu , nizej, sztywniej , na dobrej drodze bajka
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 20:38, 11.09.2018
No ogólnie to mieszkam w Niemczech, głównie autobany i dobre drogi.
Zobaczę w następnym sezonie, najpierw wlecą felgi 17", jak będzie za wysoko to sprężyny. Tylko ile mm? Żeby nie było tak, że nie przejadę przez próg, -35mm nie za dużo?
Accord VII Type S ==> ACCORD IX SPORT
Napisano 21:41, 11.09.2018
Mam APEX -35.. Siadło -50/-30. W miescie jest juz problem zaparkowac pod wiekszym kraweznikiem. Trzeba uwazac na dziury, bo zdrowo mozna przyłozyc felga (mam 17''). Wszystkie stożkowe progi (mam chlapacze) są moje... Przy pełnym obciążeniu jeszcze z 10 - 15 mm siada. Ale wszystko powyższe rekompensuje każdy zakręt i kawałek równiejszej drogi wybór należy do ciebie...
Napisano 23:55, 11.09.2018
Same obniżające sprężyny z OEM amortyzatorami to nie jest idealne połączenie. Dodatkowo powinieneś zainwestować w cambery na tył. Poczytaj o tym. Jest osobny temat z ogromną ilością postów...
Użytkownik LK90 edytował ten post 23:56, 11.09.2018
Napisano 19:24, 12.09.2018
To nawet się nie zastanawiaj.głównie autobany i dobre drogi.
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 07:40, 13.09.2018
Ja ze swojej strony mogę dodać,iż po obniżeniu auta cały samochód zrobił się "sztywniejszy" a co za tym idzie bardziej pracują np. obicia tapicerskie drzwi czy też zamontowane w nich szyby, więc na większych nierównościach mogą pojawić się skrzypienia tapicerki, których przed obniżeniem nie było. Jednak nie jest to na tyle uporczywe by zmusiło mnie do powrotu do OEM sprężyn. Resumując, jeśli większość dróg po których się poruszasz jest dobrej jakości to się nie zastanawiaj i obniżaj auto.
Ps. mam Eibachy -35/35.
Użytkownik otf82 edytował ten post 07:41, 13.09.2018
Napisano 09:08, 13.09.2018
Napisano 11:15, 13.09.2018
a równo wam usiadł samochód? Nie macie motorówek?
Napisano 11:28, 13.09.2018
Napisano 11:43, 13.09.2018
U mnie jest równo, może bardzo ale to bardzo delikatnie tył jest niżej ale ja mam gaz i hak. Na serii była zdecydowanie motorówka.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
a powiedz masz serie czy jakies dokładki typu types? w zime nie masz problemów gdy droga jest zaśnieżona? tez sie zastanawiam wlasnie nad jamexami, duzo dałes za nie?
Użytkownik dandix edytował ten post 11:43, 13.09.2018
Napisano 12:16, 13.09.2018
Napisano 06:22, 14.09.2018
Witam Panowie,
ja dodam od siebie kilka słów... Na serii zawsze mi brakowało tego lekkiego obniżenia więc kupiłem gwint H&R z czerwonymi springami - beton aż taki że wszystko trzeszczało w aucie np deska itp. Więc powrót do serii i znowu szukanie czegoś podobnego do komfortu ... amor z tyłu mi pukał, przedni jeden był słabszy więc wymieniłem sobie wszystkie w aucie na nowe OEM i do tego springi Eibach. Wszystko siadło bardzo ładnie, żadnej motorówki itp. Na równej drodze bajka ale trzeba było jechać do rodziny po gorszej drodze no i dupa ...każda nierówność, uskok drogi była bardzo odczuwalna dodatkowo parkowanie przodem z dokładką i splitterem to już masakra. Moje auto to rodzinne także żona marudziła, za każdym razem jak gdzieś jechała to lekki stres aby czegoś tam nie urwała. Szwagier kiedyś przyprowadził mi to auto bo było u mechanika to powiedział ,że do jego Astry 3 Hanka twarda jak cholera. Po wszystkich za i przeciw wróciłem do zawieszenia seryjnego ale gdyby było to auto tylko i wyłącznie dla mnie to wsadził bym gwint z regulacją tłumienia itp
Napisano 15:40, 23.09.2018
Mój mechanik od LPG ma identyczna hondę, też miał gwint ale po pół roku stwierdził, że wraca na OEM. Także tak jak mówiłem najpierw większe felgi, potem pomyślę. Ale dalej się zastanawiam 17" czy 18"
Accord VII Type S ==> ACCORD IX SPORT
Napisano 08:15, 24.09.2018
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych