Po jakim mniej więcej przebiegu zmienialiście amortyzatory w swoich Acco VII? I czy jest sens to robić skoro nie mają wycieku i na maszynie sprawność wychodzi bdb (przebieg 172 kkm) ?
Użytkownik sky83 edytował ten post 09:03, 09.09.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:02, 09.09.2018
Po jakim mniej więcej przebiegu zmienialiście amortyzatory w swoich Acco VII? I czy jest sens to robić skoro nie mają wycieku i na maszynie sprawność wychodzi bdb (przebieg 172 kkm) ?
Użytkownik sky83 edytował ten post 09:03, 09.09.2018
Napisano 09:24, 09.09.2018
Użytkownik rafiii edytował ten post 09:25, 09.09.2018
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
Napisano 11:50, 09.09.2018
Te maszyny do badania amortyzatorów to są po to żeby sprawdzić czy amortyzatory są czy ich nie ma. To tak jak mierzenie siły wiatru mokrym palcem.
Do zobaczenia na trasie.
Napisano 10:58, 10.09.2018
Cena za OEM amorek w Haparts to 615 zł za sztukę, trochę drogawo. Chyba włożę KYB Excel-G.
Edit
W Haparts na hasło HAKP jest jeszcze 5% rabatu, ale i tak cena kosmos.
Użytkownik sky83 edytował ten post 12:49, 10.09.2018
Napisano 08:49, 11.09.2018
Ja mam juz ponad 240k (z czego ponad 60k na sprezynach Eibach) i amortyzatory poki co oryginalne w dobrym stanie.
Użytkownik mic edytował ten post 08:49, 11.09.2018
Napisano 10:45, 12.09.2018
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
Napisano 12:02, 12.09.2018
Tylko, żeby to ocenić to musiałbym się przejechać fabrycznie nowym Tourerem. A z tym raczej ciężko będzie
Napisano 12:16, 12.09.2018
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
Napisano 13:56, 12.09.2018
Tak naprawdę to nie podoba mi się jedynie głębokie ugięcie tyłu na progach zwalniających, tylko że mam LPG i hak. Zwiększone obciążenie może potęgować takie zachowania. I ten własnie objaw też spowodował, że mechanik zalecił mi zainteresować się na bliską przyszłość tym tematem.
Napisano 06:58, 13.09.2018
Napisano 21:56, 13.09.2018
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 06:00, 14.09.2018
No też tak czuje, że to jeszcze za mały przebieg jak na ori amorek Showa. A jeszcze pytanko do właścicieli seryjnych Tourerów, uważacie swoje auta za raczej średnio czy twardo resorujące? Jak dla mnie po przesiadce z VI gena jest dużo bardziej komfortowo jeśli chodzi o tłumienie zawieszenia.
Użytkownik sky83 edytował ten post 06:00, 14.09.2018
Napisano 23:18, 15.09.2018
to już kwestia gustu, jak dla mnie VII gen jest za miekki, nieważne czy to turas (brat ma więc trochę pojeździłem) czy sedes, ale były na forum opinie (chyba nawet temat o tym jest w archeo), że accord VII jest twardy, brak komfortu bla bla bla, jak zawsze wszystko zależy od preferencji, poprzednich doświadczeń itp., ja lubię zawias "typu gokart", więc seria wyleciała z auta
Napisano 16:46, 20.09.2018
Byłem wczoraj na SKP. Skuteczność amorków przód >85%, tył również około 85%. Także nie myślę na razie o wymianie.
Napisano 12:56, 01.10.2018
A ja profilaktycznie wymieniłem amorki z przodu na kayaby w tamtym roku przy przebiegu około 200tyś. km. Niestety właśnie mechanik stwierdził że jeden z nich stuka mi na nierównościach (rzeczywiście stuka w środku) wszystko się niesie bo budzie, a szału dostawałem bo na SKP nie potrafili zlokalizować luzów w zawieszeniu. Teraz pytanie, czy mogę wymienić jedną szt. Wiem że powinno się wymieniać parami, tyle że dopiero ponad rok przelatały, jakieś 20tyś.
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych