witam ostatnio zauwazyłem ze sciąga mi samochód na prawo jakie moga byc przyczyny poniewaz opony mam nowe cisnienie w oponach równe luzów w zawieszeniu nie widac na stacji zawieszenie sprawone komputerowo słyszałem o jakims czujniku skrętu który mógł sie rozsypac lub rozregulowac
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:42, 19.07.2018
#2
Napisano 23:08, 19.07.2018
Cześć, u mnie taki efekt występował na starych oponach. Po wymianie opon nic nie ściąga.
#3
Napisano 05:41, 20.07.2018
Ciśnienie w oponach sprawdzone?
ET felgi?
Ściąga ogólnie cały czas czy tylko na drogach z koleinami?
Wysłane z ALE-L21
#4
Napisano 07:57, 20.07.2018
Ja mam to samo. Ciśnienie opon sprawdzane wielokrotnie, niedawno wymienione sworznie góra i dół (CTR), zrobione hamulce z tyłu (ATE+ebc green), zrobione gumy i łączniki staba tył. Sprawdzę jeszcze zbieżność, ale nie wróże wielkiej poprawy.
Opony Fulda Sport Control 225/45/17 po 1,5 roku.
Z ciekawostek powiem jeszcze, że są dni w których mniej ściąga, i nie czuć w ogóle telepania kierownicą, a kolejny dzień ściąga bardziej i czuć telepanie przy 110-120km/h, przy czym ściaganie/telepanie nie zależne od siebie.
Użytkownik Broock edytował ten post 07:58, 20.07.2018
#5
Napisano 12:15, 20.07.2018
A sprawdzałeś stan tulei wahacza?
Wysłane z ALE-L21
#6
Napisano 13:30, 20.07.2018
U mnie zawieszenie tip top a jak puszczę kierownice to zależnie od stanu drogi też ściąga na prawo. Na zimówkach nie ściąga NIC. Pytałem kiedyś gościa co zna się na Hondach i ustawia zbieżność, mówił, że niektóre z salonu potrafi ściągać i to często wina opon jeśli wiadomo, że reszta jest OK.
#7
Napisano 14:10, 20.07.2018
felgi penta 17" opony nowe na starych to samo jest. puszcze kierownice nawet na autostradzie równej drodze (biore pod uwage podmuchy wiatru) nie wazne ile jade zawsze w prawo sciaga i na kierownicy tez to widac, mało widoczne ale ja widze (co było ustawiane 2 razy ) na stacji kąty i te sprawy wszystko w normie prawidłowo dałem sie koledze przejechac i te same odczucia ma nie wiem co z tym czujnikiem o którym wspominałem czy to prawda
#8
Napisano 15:23, 20.07.2018
Sprawdź jeszcze czy nie blokują Ci hamulce z prawej strony.
#9
Napisano 23:05, 22.07.2018
#10
Napisano 06:50, 23.07.2018
ok sprawsze i dam znac co było przyczyną. teraz pytanie z innej beczki zeby nie zasmiecać forum w przednich zaciskach jak sie wcisnie pedał hamulca i puszcza to widac jak tłok sciska i cofa sie prawda a czy w tyle bedzie to tak samo widoczne jak mama samochód na podnosniku gdy krece kołem to widze po kole ze pracuje tłok i nie czuje wielkich oporów . ale kiedy patrze jak tłkok sciska i puszcza to nie widze własnie reakcji tłoka tak jak z przodu gdzie jest to gołym okiem widoczne pytam poniewaz nie wiem czy dostaecznie puszcza tłok.a po sciągnieciu zacisków tłok bez problemu dał sie wcisnąc i klocki pracują lużno nie blokują sie
Użytkownik typer2014 edytował ten post 06:52, 23.07.2018
#11
Napisano 07:07, 23.07.2018
Broock
A sprawdzałeś stan tulei wahacza?
Wysłane z ALE-L21
Przy wymianie sworzni mechanik sprawdzał i mówił, że ok. Ale chyba podjadę jeszcze raz, bo słyszę jakieś stuki po lewej stronie.
A właśnie, jak jest luz z którejś strony to ściąga w stronę gdzie jest luz, czy w stronę sztywną? czy nie ma to znaczenia?
Druga sprawa....dzisiaj dojazd do pracy i....zero ściągania, zero telepawy na kierownicy. Dziwne, że raz jest, raz nie ma...
#12
Napisano 07:49, 23.07.2018
jak podlez wróci z wakacji to się pewnie wypowie jak wpływa wymiana tulei na ściąganie bo u niego na koleinach trzeba było trzymać kierownicę bo ciągnęło. Teraz po wymianie kompletu tulei poleciał od razu na wakacje więc nie było okazji sprawdzić.
#13
Napisano 19:14, 04.09.2018
witam ostatnio zauwazyłem ze sciąga mi samochód na prawo jakie moga byc przyczyny poniewaz opony mam nowe cisnienie w oponach równe luzów w zawieszeniu nie widac na stacji zawieszenie sprawone komputerowo słyszałem o jakims czujniku skrętu który mógł sie rozsypac lub rozregulowac
geometria tył do ustawienia, u mnie to samo było, jak ściąga w prawo to tylne prawe koło gubi geometrię, ciężko to ustawić, bo tolerancja geometrii i zbieżności jest w pewnych widełkach a trzeba to ustawić bardzo precyzyjnie. Skończyło się na wymianie śrub zbieżności i wymianie jednego sworznia w wahaczu, zacznij od 1/ zmiany opon - nie tylko przód tył, lewo prawo- zrób próbę na innym komplecie opon
2/ wymiana górnego sworznia w kole które gubi geometrię 3/ wymiana śrub zbiezności (nie da się tego odkręcić- może za pomocą indukcji jedynie, trzeba ciąć, śruby tanie 64 zł szt x 2, ale robocizna bardzo droga)- właśnie przez to przeszedłem
#14
Napisano 20:36, 04.09.2018
Użytkownik lukasrz edytował ten post 20:36, 04.09.2018
#15
Napisano 19:46, 05.09.2018
Też mi mocno ściągało na prawo. Geometrię ustawiłem u mistrza w swoim fachu i nic to nie dało. Zamiana kół stronami pomogła. Teraz po założeniu nowych opon przed wyważaniem zaznaczam kredą każde koło i proszę o zamontowanie tak jak było.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych