Cześć
Potrzebuję pomocy w temacie maglownicy w VIII. Jak u wielu, stukało u mnie stukało okropnie, był luz w maglownicy po obu stronach. Zdecydowałem się na jej wymianę na używkę. Znalazłem magiel po ok.80k diesel GL0-T0. Została wymieniona całość z drążkami i w zasadzie już nie stuka. Byłoby pięknie ale...
W lewo obraca to się małym palcem a w prawo trzeba się mocniej teraz przyłożyć. Jest zdecydowanie gorzej niż było.
Siła wspomagania zdecydowanie większa jest w lewo. I teraz to się dopiero nie da jeździć, wolę jak się tłucze, przynajmniej jest bezpieczne. Mechanik Hond nie robi na co dzień niestety, zrobił adaptację i dalej to samo.
A teraz pytanie bo na pewno wiecie.
Czy trzeba coś jeszcze wykonać po zmianie, jakąś tajemną czynność?
Nie wiem, czy ją wymontowywać i zwrócić czy może da się jeszcze co zrobić?
Może trzeba coś sprawdzić jeszcze ...
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
Rafał