Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Czy to poprawna praca zimnego R20A3?

VIII R20A3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Siero

Siero
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:WGS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 18.03.2018

Koledzy czy taka praca zimnego silnika jest poprawna czy coś mu może dolega?

Accord to świeży nabytek, albo wcześniej umknęło mi to uwadze albo tak nie cykał na zimnym albo jestem przewrażliwiony.

Honda ma 164000km przebiegu, jeździ na Pb jest z PL salonu z historią serwisową, przy 120000 miała regulowane zawory w ASO.
Mój Civic mam wrażenie, że tak nigdy nie chodził (nawet przed planowaną regulacją zaworów).


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:44, 18.03.2018

Na początek ustaw zawory
  • 0
                       

#3 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:36, 18.03.2018

Jak wyżej.

 

Wiadomo, że na ,,żywca"  zdecydowanie lepiej się słucha - ale może  cyka  bardziej z prawej strony - zawór recyrkulacji spalin (dla jasności nie wiem jakie on dokładnie wydaje odgłosy - podobno cyka).


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:50, 18.03.2018

Na sluch to sobie mozna...
Tak czy inaczej trzeba wyregulowac zawory.
Bez tego to mozna filmiki wysylac i wysylac ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Siero

Siero
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:WGS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 20.03.2018

A więc, w czwartek wstawiam auto na regulację zaworów, okaże się jaki był luz.
Dzisiaj przy okazji jechałem koło salonu i podjechałem do ASO dokładnie wypytać o co nie co. Okazuje się że regulacja była na 101000km wraz w wymianą świec. Powiedzieli że regulacja co 100tyś. I świece również. Co Wy na to?
Regulacja u nich 220pln + ewentualnie uszczelka pokrywy 70 :)
  • 0

#6 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:59, 20.03.2018

Jak nie ma wątpliwości to 100kkm może być. Ale u Ciebie są - więc nie ma się co zastanawiać i zrobić.


  • 0

#7 Siero

Siero
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:WGS
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 05.04.2018

Miałem ostatnio trochę na głowie i musiałem odwołać umówioną regulację. Przeglądając forum zrób to sam znalazłem świetnego manuala od kolegi Seth. Dziś mając trochę czasu postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. 
Takie oto wartości luzów zaworowych zanotowałem u siebie po przebiegu 64500km od ostatniej regulacji.

 

bbbf8f50fcf783e6.jpg

 

Wszystko ustawione zostało książkowo i sprawdzone dwa razy przed złożeniem.

Słychać różnicę ale chciałbym mimo wszystko posłuchać innego silnika tak dla porównania (może u któregoś z kolegów z forum się kiedyś uda).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, R20A3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq