XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gumowaty pedał hamulca słaby hamulec
#1
Napisano 20:42, 28.04.2010
#2
Napisano 21:21, 28.04.2010
Na początek jedź na rolki daj 10pln i niech ci sprawdzą dobrze kilka razy siły hamowania na zimnym układzie potem rozgrzej dobrze hamulce i znowu na rolki zobaczysz jaka będzie różnica w sile... ważne żeby na tą samą stację jechać.
#3
Napisano 21:30, 28.04.2010
Nie rozumiem dlaczego tak u Ciebie się dzieje. I to przy tak dobrych tarczach?
#4
Napisano 22:57, 29.04.2010
#5
Napisano 13:00, 30.04.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 12:30, 04.05.2010
nie to nie to po prostu bardzo mi się grzeją hamulce, na zimnych jest ok ale jak trochę się zagrzeją to kiepsko nawet za 120 ostrzej wyhamować, tłoczki pracują płynnie nic nie trze ładnie tłoczki wracają wszystko sprawdzone ... chyba się będę musiał przyzwyczaić do takich hamulców bo chyba nic lepiej już z nimi się nie da zrobićmoże być zapowietrzony układ, warto w 2 osoby po pompować
#7
Napisano 12:55, 04.05.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 18:21, 04.05.2010
#10
Napisano 19:19, 04.05.2010
#11
Napisano 19:34, 04.05.2010
#12
Napisano 21:31, 04.05.2010
znowu siła autosugestii... może po prostu dobrze ci hamulce wyczyścili , nasmarowali etc
jedyne z czym mogę polemizować to to że nie pomogła regeneracja zacisków, a ich całkowite rozebranie wyczyszczenie i złożenie. Tyle tylko że jak to się robi to dodatkowo powymieniać gumki to koszt dodatkowo 20 zł, więc nie bardzo widze sens w samym rozebraniu i czyszczeniu bez wymieniania gumek.
jak tłoczki pracują ok to wina na pewno nie leży w gumkach zwłaszcza że mam je ok nie są popękane ani w jakikolwiek inny sposób uszkodzone
Przepraszam, a w jaki sposób stwierdziłęś że gumowy pierścieć uszczelniający w środu zacisku który uszczelnia tłoczek jest nieuszkodzony i niepopękany ? Bo żeby to stwierdzić to trzeba rozebrać zacisk.
Ja tylko mówie jak miałem i co pomogło, nie zmuszam nikogo do wymiany.
Dodam że mi proponowali mechanicy, wymiane pompy hamulcowej i serwa A najlepiej odrazu przewodów Wszystko działa jak z fabryki tylko po regeneracji zacisków. Chcecie to kupujcie tarcze nawiercane, nacinane i sportowe klocki i tu szukajcie przyczyny
Polecam jakiś zestaw hebli za 5k zeta powinno pomóc
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 07:19, 05.05.2010
#14
Napisano 17:16, 15.05.2010
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#15
Napisano 18:09, 15.05.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych