Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Akcja serwisowa Debica Frigo 2 w rozmiarze 185/60R14 82T

all_gen Opony

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:12, 08.11.2017

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że niektóre opony zimowe Dębica Frigo 2 w rozmiarze 185/60R14 82T wyprodukowane w okresie od 34 do 37 tygodnia 2017 r. w fabryce w Dębicy mogą posiadać uszkodzenia w obrębie stopki.

Z upływem czasu ciśnienie w uszkodzonej oponie może się zmniejszać. Wada nie jest widoczna bez zdjęcia opony z obręczy. Ogumienie podlegające wycofaniu można zidentyfikować za pomocą numeru DOT A5F8MN1R3417, A5F8MN1R3517, A5F8MN1R3617 lub A5F8MN1R3717, który znajduje się na ścianie bocznej opony. Cztery ostatnie cyfry kodu oznaczają numer tygodnia i rok produkcji ogumienia.


Opony podlegające kampanii zostaną nieodpłatnie wymienione na nowe. — Będziemy kontaktować się z klientami, którzy kupili opony wyprodukowane pomiędzy 34 a 37 tygodniem 2017 roku. W akcję zaangażowani są również pośrednicy. Produkt na miejscu będzie wymieniany na nowy tak, by klient nie pozostał bez opony — mówi Paweł Jezierski, rzecznik prasowy Dębica S.A. — Nie każda opona wyprodukowana w podanym terminie jest wadliwa, dla bezpieczeństwa warto jednak skorzystać z ogłoszonej akcji serwisowej.

Najlepiej nie czekać na kontakt ze strony producenta, ponieważ ten nie zawsze jest możliwy. Opony można sprawdzić samodzielnie, a jeśli należą one do feralnej serii, zgłosić się do punktu, w którym zostały zakupione. Informacje związane z kampanią udzielane są pod nr tel. 14 680 18 88.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Opony

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq