XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wentylatory załączona się co 3 sekundy, spadek mocy
#1
Napisano 16:46, 07.09.2017
#2
Napisano 18:27, 07.09.2017
Na początek ten: http://www.accordklu...n/?fromsearch=1
Pozdrawiam
#3
Napisano 20:09, 07.09.2017
#4
Napisano 21:10, 07.09.2017
U mnie 475 - nie wiem jak w twoim silniku;
Zamulania jakiegoś wielkiego nie było, ale - tak jak pisałem w poprzednich linkach - dawało się odczuć lekkie szarpnięcie. Po poprawnym nabiciu problemy z wentylatorami i szarpaniem zniknęły.
Falowania obrotów nie miałem - może u ciebie jest inna przyczyna, może inny silnik, ale te wyjące wentylatory sugerują, że problem może być taki jak u mnie.
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 21:23, 07.09.2017
#5
Napisano 16:35, 08.09.2017
#6
Napisano 22:19, 08.09.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 12:57, 09.09.2017
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#8
Napisano 14:52, 09.09.2017
Ps. @buncki - masz pewność, że teraz ilość czynnika jest w ilości książkowej dla twojego silnika? Dostałeś jakiś kwit ile go wpompowali? Bo ja byłem w norauto - gdzie mają niby swoje komputery, książki itd. A wpompowali go za dużo chyba o jakieś 20% - było chyba 550, po korekcie 475. Ale już w drugim serwisie powiedziałem ile mają nabić - i to co ja powiedziałem zgadzało się z ich instrukcjami. pozdrawiam
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 15:05, 09.09.2017
#9
Napisano 17:50, 09.09.2017
Jaki drugi bieg?Może normalne, może nie. U mnie wentylatory weszły w tym roku na drugi bieg tylko kilka razy
Nikt nie pisał niczego o drugim biegu - było pisane o włączaniu wentylatorów i już... i podczas działania klimatyzacji po prostu cyklicznie się oba włączają w okresach kilku-sekundowych - ot i cała filozofia...
Pozdrawiam
Tomek
P.S. muszę poczytać, bo dotychczas nigdy nie doświadczyłem 'drugiego biegu' wentylatorów...
wysłane z fona
#10
Napisano 17:57, 09.09.2017
http://www.accordklu...y/?fromsearch=1
Tak jak tutaj napisał grinmint - w wyższych temperaturach wyższe obroty wentylatorów są normalne, ale na pewno nie kilka sekund po przekręcaniu kluczyka - u mnie nawet w kwietniu i to przy garażowanym aucie był ten efekt. Po korekcie ilości czynnika problem zniknął. Na niskich obrotach wentylatory są właściwie niesłyszalne i część pewnie myśli, że w ogóle nie są włączone.
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 22:31, 09.09.2017
#11
Napisano 06:40, 11.09.2017
#12
Napisano 22:27, 11.09.2017
Tak to określił koleś w serwisie klimy. Na pierwszym kręcą sie chyba cały czas - i jest to niesłyszalne i normalne. Drugi bieg to te wyjące przedmuchy - co kilka sekund wentylatory wchodzą na większe obroty i tak w kółko co kilka sekund.
http://www.accordklu...y/?fromsearch=1
Tak jak tutaj napisał grinmint - w wyższych temperaturach wyższe obroty wentylatorów są normalne, ale na pewno nie kilka sekund po przekręcaniu kluczyka - u mnie nawet w kwietniu i to przy garażowanym aucie był ten efekt. Po korekcie ilości czynnika problem zniknął. Na niskich obrotach wentylatory są właściwie niesłyszalne i część pewnie myśli, że w ogóle nie są włączone.
Nie ma czegoś takiego jak pierwszy/drugi bieg - wentylatory załączają się zero-jedynkowo (włączony lub wyłączony). Być może chodzi o to, że przy załączeniu wynikającym z temperatury cieczy może załączyć się tylko jeden a jeśli temperatura nadal wzrasta - obydwa. Może o takie dwa biegi chodziło. Jednak gdy załączenie wynika z włączenia się kompresora klimy to zawsze załączają się obydwa na raz.
Korekta - byłem jednak w błędzie To co napisałem dotyczy HA V/VI (załącza się jeden lub dwa wentylatory). W HA VII jest tak, że załączają się zawsze oba na raz na pełnym biegu. W HA VIII natomiast każdy z wentylatorów może być podłączony do pełnego +12V (czyli bieg wysoki) lub oba w szereg (czyli bieg niski). Czyli działają zawsze dwa ale szybciej lub wolniej. Jednak kiedy załącza się bieg wysoki i niski to ze schematu nie wynika. Ponieważ są dwa czujniki temperatury cieczy chłodzącej to można wnioskować, że na początku załącza się niski a później wysoki bieg. Zaś jak się ma do tego klima to nie wiadomo ze schematu.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:38, 11.09.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 05:20, 12.09.2017
@klosz007 - dzięki za rzeczowy wpis, bo już wychodziło na to, że opowiadam jakieś herezje
mi się nie zdarzyło jeszcze zaznać działania "drugiego biegu" bez włączonej klimy (może dlatego, że to diesel); z włączoną klimą tylko kilka razy - i to w lipcowych korkach w Chorwacji czy krótkich postojach z włączonym autem.
wydaje mi się, że to nie ma związku z temperaturą cieczy - przynajmniej przy włączonej klimie, ale bardziej z ciśnieniem w układzie klimatyzacji - ale to już takie wolne poranne myślenie i wnioski na podstawie własnych doświadczeń, dlatego że:
kiedy koleś w NORAUTO przeładował mi układ czynnikiem (czyli ciśnienie było cały czas za duże), miałem już włączanie "drugiego biegu" kilka sekund po uruchomieniu samochodu - i to w kwietniu, przy garażowanym aucie; nie ma szans, żeby ciecz się nagrzała;
ale jak jest z włączaniem "drugiego biegu" bez włączonej klimy? - nie wiem, pewnie tak jak piszesz: decydują czujniki temperatury. Albo może "drugi bieg" jest dostępny tylko przy włączonej klimatyzacji?
pozdrawiam!
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 07:53, 12.09.2017
#14
Napisano 10:43, 12.09.2017
Widać tylko część "przekaźnikową", sygnały załączające oba wentylatory i wybierające prędkość wychodzą z ECU a na jakiej podstawie ECU decyduje to można chwilowo tylko zgadywać Ten sam schemat pokazuje dwa czujniki temperatury cieczy (ECT1 i 2) więc wiadomo że mają swój udział. Popatrzę jeszcze w diagnostykę układu, może coś podpowie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#15
Napisano 12:33, 12.09.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych