Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Grzejaca się felga

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 RaaFcioo

RaaFcioo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:55, 01.07.2017

Witam,
Dwa dni temu wymienialem w moim accordzie tarcze, klocki i łożyska z tylu. Przejechalem ok 100 km i lewe koło grzeje się bardziej niż prawe + cały kolpak jest cały zapalony. Części wymieniał zaufany mechanik, zapewniał mnie ze zaciski były testowane i jest wszystko ok. Co może być przyczyną takiego grzania?
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 06:44, 01.07.2017

Źle złożone. Źle wyczyszczone. Źle przesmarowane. Coś z tych rzeczy.
  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:58, 01.07.2017

może ręczny nie odpuszcza do końca, młotek w rękę delikatnie cofnąć(stuknąć) dzwigienke ręcznego i nie zaciągać ręcznego i jeździć i obserwować.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 RaaFcioo

RaaFcioo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 01.07.2017

We wtorek czeka mnie jeszcze trasa 300 km i jeszcze będę ciągnąć przyczepkę. Myślicie, że do mechanika pojechać jeszcze w poniedziałek?  Czy na spokojnie mogę jechać i dopiero wtedy odwiedzić warsztat ? 


  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:59, 01.07.2017

z takimi pytaniami to do Boga, bo żaden człowiek nie da Ci gwarancji że objedziesz taką trasę. tym bardzie że dziś miałeś cały dzień na to aby dźwignąć grzejące się koło na podnośniku, wyjąć klocki i zobaczyć czy zacisk hamulcowy luźno sobie pływa na boki, i ręczny też mogłeś zdiagnozować bo to jest jeszcze prostsza sprawa niż z zaciskiem.


Użytkownik Maxell edytował ten post 16:05, 01.07.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:01, 01.07.2017

z takimi pytaniami to do Boga, bo żaden człowiek nie da Ci gwarancji że objedziesz taką trasę. tym bardzie że dziś miałeś cały dzień na to aby dźwignąć grzejące się koło na podnośniku, wyjąć klocki i zobaczyć czy zacisk hamulcowy luźno sobie pływa na boki, i ręczny też mogłeś zdiagnozować bo to jest jeszcze prostsza sprawa niż z zaciskiem.

Ja zgodzilbym sie z kolega maxell i stawialbym na zapieczony zacisk reczny chycil i nie odbija.
Ja tak mialem u siebie jak zapiekl sie reczny to po dojechaniu do pracy 10 km felga byla goraca sprawdz sobie dzwignie od recznego czy nie jest luzna


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 RaaFcioo

RaaFcioo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:27, 02.07.2017

Byłem przed chwilą przy aucie, podniosłem prawe i lewe koło na lewarek i oby dwa mają takie same opory gdy je obracałem. 


  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:48, 02.07.2017

jedyne co Ci można doradzić to na razie nie używaj ręcznego i jest duża szansa że ręczny w zacisku sam odpuści (o ile to jest wina tego ręcznego) i auto bedzie jeździło, i jeśli okaże się że jak nie bedziesz uzywał ręcznego i wtedy felga przestanie się grzać, to by wskazywało na jego winę i wtedy trzeba oddać zacisk do regeneracji, bo samemu regenerować to trzeba jednak mieć jakąś minimalną wiedzę z mechaniki pojazdów.


Użytkownik Maxell edytował ten post 11:52, 02.07.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:02, 03.07.2017

Popieram powyższe. Jak dla mnie zacisk bez 2 zdań do regeneracji. Z tego co opisałeś to powodem powinno być to że nie odbijają klocki a tu sprawa sprowadza się do 1. zacisku (tłoczek, prowadniczki) lub ręcznego czyli też zacisk tylko od razu pełna regeneracja. A jeśli zdecydujesz się na regenerację to musisz robić obie strony na raz najlepiej, jak nie chcesz mieć później problemów z asymetrią przy hamowaniu. 


  • 0

#10 Czaro

Czaro
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JH
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 03.07.2017

Jeżeli regeneracja to tylko obydwa zaciski. W zimę można mieć niemiłą niespodziankę przy hamowaniu.
  • 0

#11 Lesotho1982

Lesotho1982
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1,8
  • Wersja:CG
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:43, 31.07.2019

Witam serdecznie,  bardzo proszę o pomoc, grzanie przód felga.

 

wymieniony zestaw naprawczy zacisku i prowadniczek

wymieniony płyn hamulcowy

tłoczek wychodzi pod ciśnieniem i wchodzi . Ręcznie wciskany.

blokuje się po nagrzaniu.

 

Moje typy na naprawę:

 

1 pomysł:            przewód gumowy przy zacisku

2. pomysł:           pompa hamulcowa

3.pomysł:            pompa abs

4.pomysł:           wymiana auta

 

Proszę pomocy co robić?


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:05, 31.07.2019

 

Kolego, na przyszłość pamiętaj - używamy wyszukiwarki i dopiero jak nie znajdziemy to piszemy nowy temat.

 

Co do twojego przypadku zacznę od pytania - czym smarowałeś tłoczek jak składałeś zacisk i czym smarowałeś prowadnice.

Bo mam nadzieję, że nie miedzianką?


  • 0

#13 Lesotho1982

Lesotho1982
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1,8
  • Wersja:CG
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:13, 31.07.2019

Smarowanie, kto nie smaruje ten nie jedzie.

 

zacisk smarowany płynem hamulcowym dot 4

prowadnice smarem do prowadnic


  • 0

#14 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 09:12, 31.07.2019

W pewnym aucie miałem taki przypadek że klocki ciężko chodziły w jarzmie, po nagrzaniu się rozszerzały i blokowały na amen. Zeszlifowalem je na szerokość (W miejscu styku z jarzmem) i potem było już dobrze.
  • 0

#15 Lesotho1982

Lesotho1982
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1,8
  • Wersja:CG
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 31.07.2019

U mnie klocek wchodzi w blaszki a blaszki wyszlifowane na błysk.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq