Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drgania podczas hamowania. Accord vi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:00, 28.12.2016

Panowie podczas jazdy i hamowaniu trzęsie autem. Nie dramatycznie ale. Trzęsie, klocki i tarcze nowe, co to może być?
  • 0

#2 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:20, 28.12.2016

a jak wymieniałeś tarcze to robiłeś pomiar bicia tarcz i piast?


  • 0

#3 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:21, 28.12.2016

Nic mechanik nie robił, jak oglądał mówił że wszystko ok,
Co polecasz zrobić?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:24, 28.12.2016

to co napisałem ,pomiar bicia,jak rozumiem wcześniej tego nie było na starych tarczach?

PS. Użyj szukajkibo jest kilkanaście tematów na temat drgań


  • 0

#5 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:25, 28.12.2016

Były, a gdzie i jak mogę zrobić pomiar

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:12, 28.12.2016

kazdy warsztat powinien mieć zegar do pomiarów,


  • 0

#7 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 28.12.2016

Czy dobra zbieżność i ustawianie kątów pomoże?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:49, 28.12.2016

co Ci da zbieżność jak nie wiesz czy nie masz bicia na tarczy albo na piaście?


  • 0

#9 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 28.12.2016

Wiem wiem, tarcze pójdą na gwarancję jak dalej będzie no to piasta


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:50, 28.12.2016

mechanik spiepszył sprawe, po wymianie hamulców powinien sie przejechac autem i jesli by trzęsło autem podczas hamowania to powinien drążyc temat a nie oddać popsute auto, zawieszenia bym nie ruszał , zrób to co koledzy radzili, a przede wszystkim zmień mechanika


Użytkownik Maxell edytował ten post 10:52, 28.12.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#11 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 28.12.2016

No tak

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:12, 28.12.2016

jeżeli nie  miałeś robionych pomiarów bicia i nie masz kwitu na to, to nawet jeżeli to wina tarcz, to nikt Ci nie uzna gwarancji.

Oczywiście sprawdzenie zbieżności i geometrii jest jak najbardziej wskazane jeżeli nie było dawno robione, natomiast nie ma to wpływu na drgania.


  • 0

#13 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 28.12.2016

Słusznie pomiar tarcz to podstawa.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:26, 28.12.2016

Dzięki panowie postaram się to szybko ogarnąć bo to i Ruth. Powiedzcie mi tylko, no bo jestem na wyjeździe i nie mam zbytnio jak odstawić do. Mechanika. Może coś się stać?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:09, 28.12.2016

wolniej jeździj i mniej hamuj i jakoś objedziesz.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq