Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zmiana felg na większe problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 16.12.2016

witam potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy w VII generacji silnik 2.0 po zmianie felg z 16" na 17" trzeba ustawiac kąty ?? fegi penta opona 205/50


  • 0

#2 bartosz37

bartosz37
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Krk, Wwa
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 16.12.2016

Nie trzeba

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 16.12.2016

pytam ponieważ zbiera mi 2 opony z tyłu od wew i nie wiem co sie dzieje jakie mogą byc przyczyny ?? 


  • 0

#4 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 00:53, 17.12.2016

Prawdopodobnie masz z tyłu negatyw jak większość VII gen a jako, że acco nie ma z tylu regulacji kątów pochylenia to problem możesz rozwiązać jedynie poprzez zakup wahaczy regulowanych

tzw camberów.


  • 0

#5 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:37, 17.12.2016

ok wszystko rozymiem tylko dlaczego inni forumowicze tego problemu nie mają z negatywem i katem pochylenia koła przeciez tez mają pozakładane te felgi i mówili ze nie ma najmniejszego problemu. Miedzy innymi dlatego zdecydowałem sie na zakup tych felg. 


  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:43, 17.12.2016

A masz LPG? Albo hak? To ma też wpływ, bo dupa jest bardziej obciążona.
  • 0

#7 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:34, 18.12.2016

Zbieznosc do ustawienia z tylu, to ma wiekszy wplyw na zuzycie opon niz negatyw. Jednak polaczenie obydwu szybko zalatwia opony. Zbieznosc sie akurat reguluje, ale czesto bywa ze regulacja jest juz tak zardzewiala, ze trzeba ciac i wstawiac nowe sruby.


  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:11, 18.12.2016

A zawieszenie obniżone czy seria?
  • 0

#9 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:30, 18.12.2016

sama zmiana felg, nawet o dwa czy trzy cale większych nie wpływa na kąt pochylenia koła czy zbieżność, lub rozbieżność zawieszenia. te parametry pozostaną takie same. 

 

ja bym prędzej obstawił, że poprzednie kółko miało już leciwą gumę założoną, na której nie było aż tak znać "wycierania", poza tym pewnie był węższa opona, to też wpłynie na widoczność zużycia. 

a jak wpadła nowa szersza guma, inaczej się układa na asfalcie, jest bardziej elastyczna, no i przez bardziej podatna na ścieranie. marka opony też będzie mieć tutaj znaczenie. jedne się ścierają szybciej inne nie. 

 

jeśli nie było nic grzebane przy zawiasie, to nie ma co w nim szukać przyczyny.

 

po prostu w coś w zawiasie już było wcześniej nie tak, tylko na poprzedniej gumie nie było tego aż tak widać i tyle


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#10 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 18.12.2016

autko nie miało dzwona zawieszenie seria przeze mnie nic nie ruszane wszystkie łaczenia gumowe sprawdzone i zadnych pęknieć zbieżność sprawdzona wszystko ok stawiam na opony nie były nowe. wiem ze to nie ten dział i nie chciałbym zakładac nowego tematu z kazdą pierdołą wiec chciałbym zapytac jakiej firmy i jaki profil i szerokosc opony zakładac. felgi od type s ale silnik 2.0 wiec mysle ze szerokosc opony taka jak w 2.4 to chyba za duzo na 2.0 czy 215/50/17 bedzie ok ?? nie ukrywam chodzi tez o spalanie no i zeby auto sie odpychało tak jak o tej pory . teraz były 205/50


  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:43, 18.12.2016

Nie odpowiedziałeś czy masz hak lub /i LPG?
  • 0

#12 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 13:10, 24.04.2017

[...] ale czesto bywa ze regulacja jest juz tak zardzewiala, ze trzeba ciac i wstawiac nowe sruby.

Czy to jedyny sposób?

Może jest jakiś inny, mniej 'inwazyjny'?


Pozdrawiam
- Artur

UPDATE:
da radę wymienić same śruby, czy trzeba wymieniać również wahacze?

Użytkownik ARTurde edytował ten post 13:30, 24.04.2017

  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#13 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:37, 24.04.2017

Mialem na mysli sedana, w combiaku moze byc inaczej. Te sruby sie tak zapiekaja ze raczej ciezko zdzialac cos bezinwazyjnie. Wahacze idzie ocalic ale czesto tulei juz nie.


  • 0

#14 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:44, 24.04.2017

Mialem na mysli sedana, w combiaku moze byc inaczej. Te sruby sie tak zapiekaja ze raczej ciezko zdzialac cos bezinwazyjnie.

W kombi zapiekają się tak samo, niestety!

Liczyłem, że jest na to jakiś 'patent' ;)


Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#15 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:07, 24.04.2017

Walka taka sama jak z kazda inna zapieczona sruba, mozna uzyc temperatury lub moczyc tydzien w odrdzewiaczu, wiec jakies tam opcje zawsze sa. Najszybciej to chyba jednak siachnac i dac nowe...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq