XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:38, 13.12.2016
#2
Napisano 13:53, 13.12.2016
A może problemem są uszczelki pokrywy zaworów w gniazdach świec które nie trzymają na 60km litr to musiałaby silnik być bez pierścieni poskładany, może gdzieś się leje oliwa??, a przy jakich obrotach dymi na niebiesko??
#3
Napisano 14:35, 13.12.2016
#4
Napisano 14:43, 13.12.2016
czyli ścianka cylindra musiała zostać uszkodzona, innej opcji nie ma...
Użytkownik Brytan91 edytował ten post 14:49, 13.12.2016
#5
Napisano 14:58, 13.12.2016
#6
Napisano 15:20, 13.12.2016
Być może, że ukruszony zawór narobił więcej szkód w głowicy czego mechanik nie dopatrzył się przy remoncie i teraz taka akcja jest. Prowadnice zaworowe też były zmieniane?
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#7
Napisano 16:11, 13.12.2016
#8
Napisano 16:26, 13.12.2016
ciezko uwierzyc w to aby prowadnice w 15 letnim aucie byly ok - malo prawdopodobne ale.....
Ten olej leje na swiece od spodu ( czyli swieca jest mokra na elektrodzie ) ? czy olej sie zbiera w tej metalowej rurce w ktora wsadza sie swiece ?
jesli nie bylo zadnego sladu na tuleji po ukruszonym zaworze to cos musialo byc poskladane nie tak......
#9
Napisano 17:25, 13.12.2016
Prowadnice były ok zdaniem gości co robili glowice. Ale co Ukruszony zawór mógł nabroic w głowicy ?
Doprowadzić do jej pęknięcia. To taki czarny scenariusz. Bez ponownego rozebrania tego się nie dowiesz..
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#10
Napisano 21:40, 13.12.2016
Zrób test szczelności cylindrów i zobaczysz jak trzyma ten cylinder względem innych.
#11
Napisano 22:25, 13.12.2016
#12
Napisano 22:56, 13.12.2016
Kompresja a sprawdzenie szczelności to co innego .Ale już ściągnąłeś czapkę więc nie sprawdzisz.Obejrzyjcie wszystkie cylindry jeszcze raz
#13
Napisano 00:10, 14.12.2016
#14
Napisano 07:36, 14.12.2016
kolega backdraft nie mowi o tym samym - proba olejowa to nie to samo co sprawdzenie szczelnosci cylindrow....
jak juz sciagnales glowice to sprawdz czy dobrze poskladali sprezyny na zaworach..... gestrzym uzwojeniem ma byc do glowicy - kiedys taki gosciu ( mega cymbal ) w szlifierni probowal mi wmowic ze to nie ma znaczenia jak odbieralem od nich glowice po regeneracji .....
Użytkownik dudix1983 edytował ten post 07:46, 14.12.2016
#15
Napisano 13:02, 14.12.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:04, 14.12.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych