Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jakie są łożyska alternatora K20A6 CL7

VII alternator łozyska wymiana regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:54, 21.09.2016

Witam

Szukam i szukam i coś dokopać się nie mogę.

 

Poszukuje numeru łożysk alternatora w K20A6 acco VII gen CL7

 

Chce małe SPA zrobić elementom kręcącym i tylko tego mi brakuje w zakupach.

 

Jesli taki temat był to biję się w pierś.

 

pozdrawiam Łukasz


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:35, 21.09.2016

31111-PT0-003

31114-PGK-A01


  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:10, 22.09.2016

Ja może z nieco innym pytaniem, ale możliwe, że ma coś wspólnego z alternatorem, więc się podepnę pod temat.

Od jakiegoś czasu samochód dłużej kręci jak go odpalam. Wcześniej było praktycznie od strzała. Teraz muszę go dobre 2-3 sekundy zakręcić zanim zapali. A zdarzy się raz na jakiś czas, że nie odpali za pierwszym przekręceniem kluczyka. Świece nowe, cewki OK. Czy to może być kwestia alternatora?


  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:29, 22.09.2016

Łukasz, najczęściej to wina ustawienia zaworów.
  • 0

#5 Rafipro

Rafipro
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Radzyń Podlaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sedan
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 22.09.2016

Można prosić o numery łożysk alternatora do diesla ? ;) 


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:57, 23.09.2016

Można prosić o numery łożysk alternatora do diesla ? ;)

Zagladnij na japancars.ru i sam sobie sprawdź.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:09, 23.09.2016

Można prosić o numery łożysk alternatora do diesla ? ;)

Przedlift & Polift diesel mają takie same łożyska jak 2.0/2.4


  • 0

#8 Rafipro

Rafipro
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Radzyń Podlaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sedan
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 23.09.2016

Dzięki, są to łożyska 6202 2rs c3, oraz 6303 2rs c3 .


  • 0

#9 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:30, 12.10.2016

Dzięki, są to łożyska 6202 2rs c3, oraz 6303 2rs c3 .

Znaczy jedno 6202 a drugie 6303?
Oba są C3?

Czy musi być z luzem C3?
  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#10 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:04, 12.10.2016

Przedlift & Polift diesel mają takie same łożyska jak 2.0/2.4

Czyli diesel i Pb 2.0/2.4 te same łożyska?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#11 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:13, 08.11.2016

Macie jakiś sposób na zdjęcie  tego łożyska z wałka? To drugie jest w obudowie i nie widzę z tym problemu,a to na wałku otacza taki jakby pierścień i nie dojdę tam żadnym ściągaczem ,ani prasą. Może ktoś coś podpowie?


  • 0

#12 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:59, 10.11.2016

Nikt tego nie wie? Szukałem na forum,ale nie znalazłem. 


  • 0

#13 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:41, 31.01.2017

I jak pawel84 opanowałeś wymianę tego tylnego łożyska? Ja też się przymierzam do wymiany, ale okazuje się że manual uwzględnia tylko wymianę przedniego, a tylne jest pominięte  :-? Trzeba pierścionki najpierw zdjąć, czy to razem schodzi ?


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#14 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 18.06.2018

forum wysiadło na week i chyba zamówiłem złe łożyska, poza naszym forum to tyle informacji że szok. hondowskie numery nie podają niestety wymiarów, ale wpisując na różnych stronach to wychodzą ładne cuda, znalazłem wymiary dla pierwszej pozycji 28x20x8 lub 35x15x13 a dla drugiej pozycji 35x15x13, podane oznaczenia 6202 i 6303 też nie specjalnie pasują do tych średnic. Szlak by trafił te oznaczenia na necie. Chyba będę musiał dokupić te 47x17x14. Przydałoby się aby ktoś konkretnie opisał dany numer oraz oryginalne średnice, zostanie dla potomnych.


  • 0

#15 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:17, 18.06.2018

Hej, ja kupowałem dwa miesiące temu takie (CL7 2007/08)

 

6303 2RS C3 - SKF - 12,80 zł.netto  (alternator od strony koła pasowego) (47x17x14)
6202 2RS C3 - SKF - 9,30 zł.netto - nie kupiłem, jest za wąskie do alternatora (15x35x11)
B15-66 T12 VV - NSK - 26,71 zł.netto - pasuje do alternatora od strony szczotek 15x35x13
6203 2RS C3 - SKF - 9,68 zł.netto 2szt (napinacz paska i pompa wspomagania) (17x40x12)
Edmax k.Skoczów
C3 musi być, są to łożyska z większym luzem do aplikacji szybkoobrotowych (alternator ma 2 jak nie 3 razy większe obroty niż silnik) 
Można się pokusić o łożyska z koszykami z tworzywa które są cichsze ale droższe. Oryginalnie koszyk z tworzywa miało chyba łożysko w napinaczu. 
 
SKF - made in italy
NSK - made in japan
 
przejechane jakieś 3-4tyś km i jest cisza (w końcu). Wszystko robiłem sam. 
 
Przy okazji wymieniłem też pompę wody. Przebieg auta 175kkm. Łożysko w napinaczu miało całkowicie wyschnięty smar. W alternatorze podobnie.

Użytkownik pawlik118 edytował ten post 21:19, 18.06.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, alternator, łozyska, wymiana, regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq