Witam, od roku mam accorda 2.4 typ s i coraz bardziej zastanawiam sie nad zrobieniem dolotu. Widziałem ze są K&N i Injen , długie ramie i krótkie, które bardziej polecacie? Gdzie można kupic.? Auto ma niecałe 11 tys przebiegu i nie wiem czy jest sens cos zmieniac. Moze wypowie sie ktos kto ma zrobiony cały dolot, jakie są plusy i minusy. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:25, 05.09.2016
#2
Napisano 16:39, 05.09.2016
No Red Line no Fun
#3
Napisano 17:24, 05.09.2016
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik rhaegar edytował ten post 17:25, 05.09.2016
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#4
Napisano 18:57, 05.09.2016
Ja też mam wkładkę K&N i jest spoko. Jeśli chcesz sprawdzić jak chodzi na dolocie ze stożkiem to zdejmij rurę ssące przed filtrem i się przejedz.
Jak dla mnie,jest za głośno.
Gdybym używał tego auta jako zabawki,to zapewne bym się skusił,bo w Crx tak mam i jest frajda,bo pięknie V-tec-a słychać,ale jeżdżąc w trasy to przeszkadza.
#5
Napisano 19:23, 05.09.2016
Ups! Nie ten gen Choć może do VII będzie podobnie
Też się zastanawiam nad modyfikacją dolotu. Aktualnie latam z wkładką K&N. Trochę poczytałem i w sumie sam już nie wiem. Założyłbym CAI z możliwością przepięcia na Short Ram jednak obawiam się trochę tego zassania do K24A3 wody.. wiem, jest Hydroshield tylko pytanie czy on się sprawdza? Ta "skarpeta" nie ma żadnego wpływu na ilość przepuszczanego powietrza? Zna ktoś może przypadki w K20/24 zassania wody do cylindrów przez CAI? Noi sam dźwięk, czy nie będzie za głośno w przedziale do 4 tys. obr.
Autkiem jeżdżę na codzień, raczej bez "offroadów". Zdaża się dość często też wozić dwójkę maluchów na kanapie
Noi jeszcze jedno pytanie, można jeździć na seryjnej puszce bez rezonatora? Jakbym się już zdecydował to przed zakupem wydarłbym rezonator żeby sprawdzić głośność a żeby nie musieć zakładać od nowa do czasu założenia CAI/Short'a jeżeli głośność będzie OK.
Pzdr!
Użytkownik tshooda edytował ten post 19:24, 05.09.2016
#6
Napisano 19:43, 05.09.2016
Od 2 lat mam zamontowany Icebox z firmy CT-Engineering. Dzięki temu do silnika nie dostaje się już gorące powietrze z komory silnika, co było szczególnie uciążliwe latem i powodowało irytujące opóźnienie reakcji auta na wciśnięcie pedału gazu i w mojej ocenie pogarszało osiągi. Ponadto dźwięk zmienił się na plus (warczy jak złe ), im więcej obrotów tym lepiej Dolot konstrukcyjnie zbliżony do fabrycznego, stąd nie jest potrzebny hydroshield. Z testu zamieszczonego na stronie https://www.heeltoea...acura-tsx.html. wynika, że ten dolot jako jeden z nielicznych istotnie poprawia moment obrotowy poniżej 3000 obrotów - i dlatego jest polecany do aut ze skrzynią automatyczną.
Na minus - na autostradach i drogach ekspresowych jest trochę głośniej w środku (wyjęty rezonator).
#7
Napisano 21:00, 05.09.2016
tshooda tak jak pisałem wyżej: Jeśli chcesz zbadać głośność zdejmij rurę dolotową przed filtrem,przejedz się kawałek i ocenisz.
Ogólnie jazda ze stałym obciążeniem nie jest głośna,ale jak obciążenie wzrasta ,szczególnie na wysokich biegach,to jest zbyt głośno.
Oczywiście jest to przyjemny dzwięk,ale na dłuższą metę męczący.
#8
Napisano 23:31, 10.09.2016
jest gdzies instrukcja jak wyjac rezonator ?
#9
Napisano 07:38, 11.09.2016
#10
Napisano 22:14, 11.09.2016
Troszkę ciszej,ale niewiele.
Najgłośniej przy przyspieszaniu,jak pedał w podłodze to jest baaardzo głośno.
Jak jezdziłeś bez rury,to wiesz o czym mówię .
#11
Napisano 17:22, 12.09.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 19:25, 12.09.2016
Skoro komuś jazda bez rury ssącej przeszkadza,to i ze stożka też nie będzie zadowolony.
Akurat w trasie też przeszkadza,bo jak masz przyspieszyć z np.150 do 180 na 6 biegu,to buczy strasznie.
Zależy też jaka trasa ,bo jak 200-300km,to jeszcze ok,ale jak ja miałbym jechać 2000km do Polski ze stożkiem,to chyba bym ogłupiał.
Wiem bo mam taki dolocik: http://www.ebay.co.u...LYAAOSwT~9Wl63J
Ale nie da się jezdzić w dłuższe trasy na tym,choć brzmienie naprawdę przyjemne,ale nie na tak długie trasy.Dlatego przed wyjazdem do Polski zarzucam seryjną puszkę z wkładką K&N i jest spokój.
A szczerze to poza brzmieniem nie odczuwam wielkiej różnicy w osiągach,więc polecam wkładkę K&N.Na seryjnym filtrze nie jezdziłem.
Każdy ma auto o innym przeznaczeniu ,więc każdy musi indywidualnie rozpatrzyć temat
#13
Napisano 21:10, 12.09.2016
#14
Napisano 21:45, 12.09.2016
znalazł może ktoś ten dolot CT ale do VIII
#15
Napisano 10:57, 13.09.2016
Ja mam short ram Takedy mam go juz kilka lat i jestem zadowlony
jak koledzy wyzej napisali napewno jest glosniej zwlaszcza na wysokich obrotach jezeli jestes zwolennikiem takiego dzwieku polecam banan podczas dynamiczniejszej jazdy nie zejdzie CI z twarzy
dolot CT jest narazie niedostepny tlumacza to zbyt malym zainteresowaniem ale nie wykluczaja ze bedzie znowu w sprzedazy jak sie komus poszczesci to znajdzie uzwany ale w wysokiej cenie :P
co do samego dolotu nie ma sesu go wstawiac jezeli nie planujecie zrobić mapy
zostało potwierdzone przez Vit Tuned ze samo zalozenie dolotu powoduje utratę mocy
jedyna zaleta jest brzmienie silnika
Użytkownik tobwac edytował ten post 11:02, 13.09.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych