Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie
VIII

Wymiana pier艣cieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
329 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarcinCh87

MarcinCh87
  • Forumowicz
  • 143 post贸w
  • Sk膮d:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 26.08.2016

Hej. 

W moim Accordzie VIII (2.4, 2012 r.) mam problem ze zbyt du偶ym poborem oleju silnikowego. Na autostradzie ko艂o 0,5 l na 1000 km, w mie艣cie 0,25/0,3 l na 1000 km. 

 

O olejach, przyczynach i skutkach powi臋kszonego poboru przeczyta艂em ju偶 wszystko co sie da艂o w internecie + odby艂em rozmowy z mechanikami, w tym tymi z ASO. Og贸lnie w ASO oczywi艣cie gadaj膮, 偶e do 1l/1000 mo偶e bra膰 i 偶eby nic z tym nie robi膰 ale nie za bardzo mam zamiar ich s艂ucha膰. Cz艂owiek z ASO sam u偶y艂 s艂贸w 偶e producent "si臋 zabezpiecza" wpisuj膮c takie normy w instrukcje. 

 

W ka偶dym razie b臋de w przysz艂ym tygodniu robi艂 p艂ukanke bg 109 zgodnie z sugesti膮 kolegi Edsona i po wymianie ooleju obserwowa艂 czy jest jakas zmiana. Rozmawia艂em te偶 wst臋pnie z cz艂owiekiem kt贸ry w Szczecinie si臋 tak膮 wymian膮 zajmuje i sam powiedzia艂, 偶eby najpierw zrobi膰 t膮 p艂ukanke, a dopiero p贸藕niej my艣le膰 o ingerencji w silnik. Koszt wymiany u niego to do 2 000 z艂 (1000 z艂 za robocizne+ koszt cz臋sci w zalezno艣ci co uzna za konieczne do wymiany). 

 

I teraz pytania do Was:

 

1) czy je偶eli spalanie oleju spadnie mi do poziomu powiedzmy 0,15/1 000 km w mie艣cie i 0/25/1 000 km na autostradzie to polecacie wymienia膰 te pier艣cienie czy po prostu robic dolewki i sie nie przejmowa膰?  Czy mo偶e nawet spalanie oleju na obecnym poziomie ignorowac?

 

Dodam,ze je偶dze nie za duzo (przebiegi do 1000 km na miesi膮c)  wi臋c bud偶et na tych dolewkach bardzo nie ucierpi. Nie uwa偶am tego tez za jak膮艣 wielk膮 oci膮偶liwo艣膰. Pozostaje jednak kwestia 偶e jest to dosy膰 nowy samoch贸d i wyda艂em na niego troche kasy wi臋c jest to dla mnie pewnien dyskomfort 偶e co艣 jest nie tak z silnikiem.

 

2) czy w przypadku kiedy przyczyna tego spalania s膮 zapieczone pier艣cienie je偶dzenie w tym stanie i spalanie tego 0,5/1 000 km poci膮ga za soba jakie艣 negatywne konsekwencje dla silnika lub uk艂adu wydechowego czy po prostu olej bedzie przepalany bez konsekwencji a samochod na tym nie ucierpi (moze nawet zyska bo bede mial swiezszy olej miedzy wymianami :) )

 

3) je艣li macie jakie艣 sugestie co wymieni膰 przy okazji jak silnik zostanie ju偶 rozebrany to te偶 b臋de wdzi臋czny. 

 

Z g贸ry dzi臋kuje za pomoc i pozdrawiam. 


  • 0

#2 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 post贸w
  • Sk膮d:Nowa D臋ba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:55, 26.08.2016

Mog臋 mie膰 pytanie o histori臋 auta (pochodzenie, ilo艣膰 w艂a艣cicieli) w tym r贸wnie偶 t膮 serwisow膮 (czy wszysyko w czasie robione) i stosowane oleje oraz o aktualny przebieg?
  • 0

pzdr


#3 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 post贸w
  • Sk膮d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:35, 26.08.2016

M艂ody rocznik i ju偶 problemy?Tak jak ju偶 wspomnia艂 kolega wy偶ej odpowiedz sobie na te pytania.Nie przegrza艂e艣 go nigdy? Troch臋 to dziwne no chyba 偶e ma najechane 400 ty艣  :bojesie:

Co do naprawy to uwa偶aj bo to mo偶e Ci臋 przyprawi膰 o palpitacj臋 serca .Miej 艣wiadomo艣膰 偶e w gr臋 wchodz膮 cz臋艣ci OEM i s膮 cholernie drogie. Przy takiej naprawie p贸jd膮 nowe 艣ruby g艂owicy (ja osobi艣cie nie u偶y艂 bym ich ponownie nawet po pomiarze d艂ugo艣ci- dost臋pne pewnie tylko w ASO i cena te偶 nie ma艂a) G艂owica do planowania (bro艅 Ci臋 Panie Bo偶e zak艂ada膰 bez sprawdzenia i planowania- koszt zale偶y od szlifierza i zak艂adu) Nowa uszczelka g艂owicy- sprawdzenie czy ma tylko jedn膮 grubo艣膰 czy kilka rozmiar贸w ASO i znowu nie ma艂a cena .Zamiennika je艣li wyst臋puje a pewnie nie ja bym nie za艂o偶y艂)Pier艣cienie t艂okowe dost臋pne w ASO koszt sam sobie odpowiedz. Dodatkowo weryfikacja t艂ok贸w i g艂adzi - co jest przyczyn膮 ,,brania ,, oleju czy same pier艣cienie czy co艣 jeszcze.  Panewki weryfikacja i zakup nowych ASO kolejne pieni膮偶ki. Nowy olej ,filtr oleju ,p艂yn do uk艂adu ch艂odzenia,pasta do miski - nie silikon !!!!!! jeszcze par臋 innych dupereli kt贸re wyjd膮 w praniu i zwi臋ksza sum臋 . Na koniec sam mi贸d czyli  - profesjonalne posk艂adanie tego wszystkiego wed艂ug fabrycznych moment贸w nie na ,,pa艂臋,, .Po takim zabiegu uwierz臋 偶e b臋dzie ok .Dodam 偶e mam ostatni膮 Autodat臋 i tam ju偶 nie podaj膮 do niej takich informacji co do moment贸w w silniku.No chyba 偶e zak艂ad ma dost臋p do takich 艣wie偶ych danych z ASO to rozumiem. Przeanalizuj wszystko na spokojnie.Najlepiej podjedz do ASO zr贸b wycen臋 cz臋艣ci o kt贸rych wspomnia艂em i sam wyci膮gniesz wnioski. 呕ycz臋 jak najlepiej oby p艂ukanka pomog艂a


U偶ytkownik backdraft998 edytowa艂 ten post 12:55, 26.08.2016

  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 post贸w
  • Sk膮d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:44, 26.08.2016

Przebieg pod 180tkm, serwis Aso, salon RP- wymiany zgodnie z zaleceniami Aso..

Przebieg autostradowy..馃槈 ju偶 nie pami臋tam jak膮 oliw臋 kolega wlewa艂 i jaka by艂a..poczekajmy a偶 si臋 wypowie馃槈

Po p艂ukance b臋dzie zmiana oliwy i zobaczymy..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, p艂yn贸w, sprz臋g艂a, rozrz膮du, silnik贸w, naprawa silnik贸w, skrzy艅 MT, regeneracja zacisk贸w, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 post贸w
  • Sk膮d:Ostro艂臋ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:42, 26.08.2016

Z jakimi pr臋dko艣ciami po tych autostradach je藕dzisz i jaki masz zalany obecnie olej ?

Accord 2.4 8 gen ma co艣 z*cenzura*ego z pier艣cieniami.

Kto艣 pisa艂 na forum 偶e kupi艂 n贸wk臋 w salonie i te偶 mu podobne ilo艣ci wci膮ga艂a.

Walczy艂 z nimi d艂ugo i wymienili mu pier艣cienie, po tym zabiegu problem ze znikaj膮cym olejem si臋 sko艅czy艂.

Koszt nowych pier艣cieni OEM to 1 tys z艂 ale tak jak koledzy pisali doliczy膰 trzeba koszt planowania g艂owicy, uszczelka itd...chyba w 2 tys taka naprawa si臋 nie zmie艣ci.
My艣l臋 偶e 3 do 4 tys to jest realna cena.


U偶ytkownik flashmaniac edytowa艂 ten post 13:46, 26.08.2016

  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 post贸w
  • Sk膮d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:28, 26.08.2016

Robi艂em CRV 2.0 po zerwanym 艂a艅cuchu cz臋艣ci kupowane w ASO w艂a艣ciciel ma艂o z tego 艣wiata nie zszed艂.Wysz艂o ponad 4 bez ingerencji w panewki i i pier艣cienie tak偶e Panowie ostro偶nie z tymi wycenami bo to nie VW lub Opel


U偶ytkownik backdraft998 edytowa艂 ten post 22:29, 26.08.2016

  • 1

#7 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:35, 27.08.2016

Popieram przedm贸wc贸w. Za 2000 z艂 to z trudem mo偶na wyremontowa膰 stare F18B2 na zamiennikach, a nie K24. U mnie po p艂ukankach brak jakichkolwiek mierzalnych efekt贸w, najlepszy efekt da艂a zmiana oleju na Valvoline VR1 5w-50 (przynajmniej przy ni偶szych obrotach spad艂o spalanie oleju, na autostradzie zosta艂o po staremu). T膮 p艂ukank臋 BG to zaaplikuj w fazie 3 x 15 minut. 15 minut wolne obroty, 15 minut 1300 obr. i kolejne 15 minut wolne obroty (przynajmniej ja mia艂em takie wytyczne, ale postanowi艂em wyremontowa膰 silnik wi臋c nie u偶y艂em w ko艅cu tej p艂ukanki).


  • 0

#8 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 post贸w
  • Sk膮d:Zielona G贸ra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:52, 28.08.2016

45 minut na p艂ukance BG? Czy to aby na pewno bezpieczne dla silnika? Ja trzyma艂em 18 minut...
  • 0

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 post贸w
  • Sk膮d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:55, 28.08.2016

Ja robi艂em 45minut...i jest ok馃槈
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, p艂yn贸w, sprz臋g艂a, rozrz膮du, silnik贸w, naprawa silnik贸w, skrzy艅 MT, regeneracja zacisk贸w, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 post贸w
  • Sk膮d:艁贸d藕
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:22, 28.08.2016

Powiem tak, moja 2.4 ma podobnie, mo偶e nie a偶 tyle ale zu偶ywa. Z wpis贸w w serwisie (auto od pocz膮tku serwisowane w ASO) wynika, 偶e pierwszy w艂a艣ciciel zg艂asza艂 problem konieczno艣ci dolewania oleju mi臋dzy wymianami ju偶 przy ok. 40000km.

W innym w膮tku pisa艂em, 偶e Honda w USA przyzna艂a si臋 do b艂臋du i daje tam rozszerzon膮 gwarancj臋 na branie oleju przez K24Z3 na 8 lat i 150000mil. Obwiniaj膮 pier艣cienie kt贸re niby si臋 zapiekaj膮 w niekorzystnych warunkach (nadmierne obci膮偶anie zimnego silnika) ale podejrzewam, 偶e po prostu jaki艣 b艂膮d konstrukcyjny do kt贸rego si臋 jawnie nie przyznaj膮. Raczej co艣 w stylu wina u偶ytkownika ale znajcie nasz膮 dobr膮 wol臋. Wymieniaj膮 pier艣cienie, ew. t艂oki lub nawet ca艂y silnik gdyby si臋 okaza艂o, 偶e co艣 jest porysowane. Znalaz艂em na to TSB. Warunek oczywi艣cie przekroczenie norm Hondy tj. kwarta na 1000mil czyli troch臋 mniej ni偶 litr na 1000km. Inaczej nie ma mowy.

Koszt wymiany u nas gdzie nie ma na to ekstra gwarancji... W HA VII wymienia艂em uszczelk臋 g艂owicy i ca艂o艣膰 wynios艂a mnie z nowym olejem, p艂ynem ch艂odz膮cym, wszystkimi uszczelkami g艂owicy (bez uszczelniaczy zawor贸w) i termostatem (by艂a okazja go wymieni膰) 1700z艂. 艢ruby g艂owicy zosta艂y te same bo warsztat m贸wi艂, 偶e nie ma sensu ich wymienia膰, Honda w tym TSB te偶 nie ka偶e o ile nie s膮 za cienkie.
Tutaj nale偶y doda膰 koszt pier艣cieni (kolejny tysi膮c) i jeszcze wi臋cej roboty. My艣l臋, 偶e mo偶na by si臋 zmie艣ci膰 w 3000. Gdyby po zdj臋ciu g艂owicy okaza艂o si臋 co艣 gorszego to chyba lepiej drugiego silnika poszuka膰.
A co robi膰 ? Dop贸ki zu偶ycie nie b臋dzie si臋 zbli偶a膰 do litra na 1000 to ja bym chyba nic nie robi艂 tylko dolewa艂...
Dodam, 偶e HA VII 2.4 te偶 mi zu偶ywa艂a olej.

U偶ytkownik klosz007 edytowa艂 ten post 21:29, 28.08.2016

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 post贸w
  • Sk膮d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:29, 28.08.2016

Czyli niestety k24 w 8 genie to troch臋 taka loteria...??

W 7genie jest mniejszy z tym problem..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, p艂yn贸w, sprz臋g艂a, rozrz膮du, silnik贸w, naprawa silnik贸w, skrzy艅 MT, regeneracja zacisk贸w, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#12 MarcinCh87

MarcinCh87
  • Forumowicz
  • 143 post贸w
  • Sk膮d:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 28.08.2016

Hej. 

 

Dzieki za zainteresowanie tematem. Co do historii samochodu to Edson wiele powiedzial wi臋c tylko dopowiem. Olej wymieniany by艂 jak poni偶ej:

1) 22 300 km 0W20

2) 45 000 km 0W30

3) 65 000 km 0W30

4) 84 000 km 0W30

5) 108 000 km 0W30

6) 130 000 km 0W30

7) 149 000 km 0W30

8) 163 000 km 5W30

Przy 176 000 kupi艂em

9) 178 000 0W30 Motul Eco-nergy

 

Wszystkie przegl膮dy przed tym jak kupi艂em samoch贸d by艂y robione w ASO. Nie wiem czy to jest jednoznaczne z tym, 偶e zawsze by艂 zalewany Castrol. U mnie w Szczecinie lej膮 tylko Castrola t艂umacz膮c, 偶e "od zawsze lejemy i nic sie nie dzieje". 

 

Je偶eli chodzi o historie serwisow膮 to tak jak pisa艂 Edson, poni偶ej dodatkowo link do pliku z excela z ca艂a histori膮. 

 

http://www.wyslij-pl...925---5y6i.html

 

Generalnie samoch贸d by艂 ewidentnie eksploatowany na trasach bo ci臋偶ko robi膰 ponad 40 tys rocznie po mie艣cie. Z reszta 艣wiadcz膮 o tym r贸偶ne inne charakterystyczne cechy samochodu. Jedynym w艂a艣cicielem przede mna by艂a firma leasingowa. 

 

Odpowiadaj膮c na pytania flashmaniaca to obecny olej wskaza艂em wy偶ej (po p艂ukance zaleje Amsoil 5W30). Je偶eli chodzi o pr臋dko艣ci to akurat ta jazda autostradowa o kt贸rej pisa艂em to raczej wyj膮tek od regu艂y bo akurat jecha艂em na wakacje do Chorwacji. Jecha艂em ze 艣redni膮 predko艣ci膮 ko艂o 140 km/h, czylo ok 4000 rpm. Maksymalnie ko艂o 180 km/h ale tylko na kr贸tkich odcinkach. W mie艣cie samochodu nie m臋cze bo nie czuje potrzeby 偶eby si臋 艣ciga膰 od 艣wiate艂 do 艣wiate艂. 

 

Powiedzcie mi w takim razie jak z t膮 p艂ukank膮 rzeczywi艣cie zrobi膰. Producent zaleca 10 min na 1200 rpm, wi臋c nie ukrywam, 偶e troche sie boje j膮 zostawia膰 na ponad 4 razy tyle. Nie ma 偶adnego ryzyka?

 

Tak jak wspomina艂em wcze艣nie, dolewanie oleju nie jest dla mnie 偶adnym problemem z ekonomicznego punktu widzenia. Boje si臋 tylko o dalsze negatywne konsekwencje dla silnika czy samochodu og贸lnie. 

 

Co do wymiany pier艣cieni to decyzji jeszcze nie podj膮艂em. B臋de na powa偶nie my艣la艂 po tym jak zobacze jaki bedzie efekt p艂ukanki. Nie ukrywam, 偶e troche mi sie nie chce wierzy膰, 偶eby ona wiele zdzia艂a艂a ale te偶 chce j膮 optymalnie wykorzysta膰 maj膮c 艣wiadomo艣膰, 偶e raczej nic wi臋cej przed ewentualna wymian膮 pier艣cieni nie zrobie. 

 

Og贸lnie samoch贸d je藕dzi bardzo dobrze i poza tym olejem absolutnie nic sie nie dzieje. Silnik pracuje cicho i r贸wno.


  • -1

#13 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 post贸w
  • Sk膮d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:28, 28.08.2016

Z tymi trzema tysi膮cami to ostro偶nie bo wyjdzie wi臋cej przy takim zakresie prac.Je偶eli jeste艣 w stanie prze艂kn膮膰 ten pob贸r oleju to lepiej id藕 w tym kierunku.Chyba 偶e zrobisz sobie sam to robocizna odejdzie


  • 0

#14 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 post贸w
  • Sk膮d:艁贸d藕
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:04, 29.08.2016

Mo偶e by膰 wi臋cej - zale偶y kto i gdzie robi itp, Za艂o偶y艂em, 偶e uszczelki do K24Z3 kosztuj膮 tyle co do K24A3 (np. pod g艂owic臋 ok. 480z艂) a to niekoniecznie musi by膰 prawda. Za te 1700z艂 to przypomnia艂o mi si臋, 偶e wymieniony byt te偶 uszczlniacz wa艂u. A robota w tym to by艂o o ile pami臋tam 700+80z艂 za planowanie. Robi艂 warsztat najlepszy do tych rzeczy w 艁odzi. P艂yn ch艂odz膮cy by艂 wymieniony bo spaliny si臋 dostawa艂y do niego (i go wypycha艂y) i radzili wymieni膰. Nie wliczy艂em te偶 pierwszej uszczelki kolektora ss膮cego (dziel膮cej go na p贸艂), nie by艂a wymieniona bo by艂a wymieniana par臋 miesi臋cy wcze艣niej przy okazji czyszczenia rozrusznika. Ale w K24Z3 inaczej jest to zrobione w tym miejscu. Uszczelek do wymiany par臋 jest - UPG, kolektora ss膮cego, wydechowego, kana艂贸w wodnych, filtr VTC i filtr VTEC.

Generalnie IMHO w najgorszym przypadku my艣l臋 偶e do 4k z艂 bo gdyby si臋 okaza艂y jakie艣 inne grubsze rzeczy to chyba lepiej znale藕膰 inny silnik (kt贸ry notabene mo偶e mie膰 t膮 sam膮 przypad艂o艣膰). 艢ruby g艂owicy gdyby trzeba by艂o albo gdyby kto艣 chcia艂 to do K24A3 kosztuj膮 30z艂/szt (x10) ale zdaje si臋, 偶e do K24Z3 s膮 inne wi臋c cena mo偶e by膰 inna. Tym samym 艣ladem - mo偶e i 艣ruby korbowod贸w. Uszczelniacze zawor贸w (w VII nie dotyka艂em, do planowania nie wyjmowali zawor贸w) - komplet chyba ~600z艂. Ale to wszystko jak m贸wi臋 ceny od K24A3.

Ale gdyby chcie膰 robi膰 to tak czy inaczej zacz膮膰 trzeba od znalezienia warsztatu kt贸ry by to ogarn膮艂, ustalenia listy cz臋艣ci i udania si臋 z ni膮 do ASO w celu ustalenia wymiaru kary.

 

U mnie w VIII ASO od pocz膮tku la艂o Shella 5W30.

W VII zu偶ycie przez 6 lat wzros艂o od ok 0,15/1000 (przy przebiegu 70000) do 0,3/1000 (przy przebiegu 135000), na r贸偶nych olejach.

 

Swoj膮 drog膮 ch臋tnie si臋 dowiem czy ta p艂ukanka pomog艂a cho膰 nie wstrzymywa艂bym oddechu.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#15 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 post贸w
  • Sk膮d:Zielona G贸ra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:28, 29.08.2016


Powiedzcie mi w takim razie jak z t膮 p艂ukank膮 rzeczywi艣cie zrobi膰. Producent zaleca 10 min na 1200 rpm, wi臋c nie ukrywam, 偶e troche sie boje j膮 zostawia膰 na ponad 4 razy tyle. Nie ma 偶adnego ryzyka?


Pisa艂em do producenta o zastosowanie p艂ukanki, tutaj tre艣膰:
Re: FW: Zastosowanie srodka BG 109
19 kwi
Maciej Hoffmann
do rafix1211 Poka偶 wi臋cej
Witam,
Produkt BG 109 dodaje si臋 do rozgrzanego oleju silnikowego 15-30 minut przed wymian膮. Silnik musi pracowa膰 na wolnych obrotach (maks. 1200 obr/min, nie mo偶na wykonywa膰 jazdy podczas pracy z produktem BG 109 w oleju).
Nast臋pnie wymiana oleju silnikowego oraz filtra oleju.
Obowi膮zkowo jazda pr贸bna zaraz po wymianie oleju.
W razie dodatkowych pyta艅 prosz臋 o kontakt.
Pozdrawiam

--
Maciej Hoffmann
Kierownik ds. Szkole艅 i Rozwoju
maciej.hoffmann@bgpoland.pl
BG Poland Sp. z o.o.
ul. Wrzesi艅ska 174 * 62-020 Swarz臋dz
tel. 61 855 01 85 * tel. kom. 785 888 864
logo BG www.bgpoland.pl
www.facebook.com/bgpoland


W dniu 2016-04-18 o 15:18, BG Poland pisze:


From: Rafa艂 Sp艂awski [mailto:rafix1211@o2.pl]
Sent: Monday, April 18, 2016 3:07 PM
To: kontakt@bgpoland.pl
Subject: Zastosowanie srodka BG 109



Witam,

zakupi艂em preparat BG 109 , lecz nie ma instrukcji stosowania w j臋zyku Polskim. Czy m贸g艂bym prosi膰 o informacj臋 jak go zastosowa膰
  • 0





R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VIII

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq