XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ubytki lakieru na feldze po prostowaniu
#1
Napisano 12:00, 05.03.2010
Po skrzywieniu felg trochę popękał lakier na rancie felgi. Po prostowaniu wygląda to jeszcze gorzej - norma ...
I pytanie - jak to naprawić żeby było dobrze i minimalne ryzyko odprysków ... ?
Piaskowanie i malowanie felgi nie wchodzi w grę - rant jest niklowany i musiałbym to zrobić na wszystkich 4 żeby się nie różniło.
Oto fotka (jakość nie rewelacja ale widać stan tego odprysku choć felga też trochę brudna) :
Pozdrawiam,
Jaro.
#2
Napisano 12:46, 05.03.2010
Polerowanyrant jest niklowany
Uszkodzenie masz tylko na rancie?
Jeśli wnętrze felgi nie uszkodzone oklejasz je taśmą, rant spryskujesz środkiem do usuwania lakieru. Szpachelką z tworzywa usuwasz lakier. Odklejasz taśmy, matujesz całą felgę polerujesz rant i pokrywasz specjalnym lakierem do polerowanych elementów. Ćwiczyłem to na swoich felgach i wychodzi.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#3
Napisano 13:02, 05.03.2010
Tak więc decyzja należy do Ciebie, kiedyś robiłem taki rant farba do felg motipa, po uprzednim wyszlifowaniu i położeniu podkładu do aluminium, na koniec wszystko pryśniete lakierem bezbarwnym , wszystko w sprayu i do dziś trzyma. ( samochód ojca)
#4
Napisano 13:08, 05.03.2010
Oke - będę walczył w takim razie. Wiosna się zbliża i nie zostawię tego tak bo ma być tip-top
Pozdrawiam,
Jaro.
#5
Napisano 13:08, 05.03.2010
polerowane a następnie pokrywane tylko bezbarwnym lakierem.Wydaje mi się , ze jednak te ranty są lakierowane , ale zawsze mozna z nich zrobić polerowane
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych