Panowie jakie w VIII macie max przebiegi albo na jakim etapie wykonywaliście jakieś poważniejsze remonty tyczące się silnika? ja na razie mam 70 tyś prawie więc się nie chwalę bo to żaden przebieg dla Hondy
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:58, 18.07.2016
#2
Napisano 10:36, 18.07.2016
Daj spokój, takie pytanie możesz zadawać jak będziesz mieć 250-300 tys.km na blacie
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 16:25, 18.07.2016
aha..... dzięki
#4
Napisano 16:57, 18.07.2016
80 tyś.Olej co 8 tyś,filtry wszystko OEM.Świece,olej w skrzyni ale to już sam z siebie wcześniej niż podaje producent.U kolegi w takim samym modelu z przebiegiem 160 tyś wymieniłem (klocki z tyłu i teraz z przodu,w automacie wymieniany olej co 30 tyś w silniku co 10 tyś) i nic poza tym tylko jeździ i leje paliwo
80 tyś.Olej co 8 tyś,filtry wszystko OEM.Świece,olej w skrzyni ale to już sam z siebie wcześniej niż podaje producent.U kolegi w takim samym modelu z przebiegiem 160 tyś (klocki z tyłu i teraz z przodu,w automacie wymieniany olej co 30 tyś w silniku co 10 tyś) i nic poza tym tylko jeździ i leje paliwo
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:58, 18.07.2016
#5
Napisano 17:30, 18.07.2016
Przy takim przebiegu możemy przyjąć, że silnik jest dopiero co dotarty !
Poprzednią Hanię (VII gen.) przekazałem kolejnemu właścicielowi przy przebiegu 220 kkm (10 lat) - silnikowo "0" problemów. Warunek: odpowiedni olej i filtry (OEM) oraz właściwy serwis w nakazanych terminach.
Użytkownik senior edytował ten post 17:36, 18.07.2016
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#6
Napisano 18:27, 18.07.2016
no ja to co zaleca producent dzielę zasadniczo na pół.... olej co 10 tyś wymieniam, w skrzyni biegów przy 60 tyś wymieniłem, przy 80 zamierzam wyregulować zawory. Do tej pory wszystko w ASO było ale przechodzę na renomowane stacje od przeglądów technicznych które robią to samo ale o połowę taniej.... też jeżdżę i leję paliwo tylko.... ale chyba w "Motorze" czytałem ostatnio o max przebiegach samochodów i wyszło że najlepsze jest Audi a4 z dieslem (chyba 500 tyś) a benzynka Hondy przy 350 tyś tego czasopisma podobno kończy już żywot albo wymaga remontu i dlatego zapytałem czy ktoś już ma jakieś 350 tyś zrobione i czy coś się dzieje
#7
Napisano 18:52, 18.07.2016
#8
Napisano 19:59, 18.07.2016
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 20:59, 18.07.2016
Zgodzę się że silniki grupy VAG wytrzymają przebieg 500 tyś .Ale jest małe ,,ale,, są to silniki zasilanie pompą rozdzielaczową VP czyli silniki 90 i 110 KM no i jeszcze 2.5 TDI stosowany w VW i Volvo. Na tych silnikach kończy się niezawodność. TDI PD już nie jest takie bezawaryjne Zauważ że te czasopisma są od sąsiada za Odrą i tam promują swoją motoryzację. Przebieg 500 tyś dla silnika Hondy to normalny przebieg i będzie jeździła (trzeba tylko dbać o nią i pojeździ )
#10
Napisano 08:31, 19.07.2016
Moj poprzedni 2.4 automat dojezdzil ze mna do prawie 260tys km.
Przy okolo 200 wymienialem laczniki stabilizatorow + przy 240 dwie gumy w wachaczach przod ale spokojnie by jeszcze z rok/dwa pojezdzily.
Co do silnika to jedynie standardowy problem z VTC od okolo 200tys pozatym wszytsko OK.
#11
Napisano 09:23, 03.02.2017
Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.
Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.
Kupiłem jak miała 8lat i 100tkm i od razu wrzuciłem instalację.
Przebiegu nie byłem w 100% pewny, więc może mieć faktycznie więcej niż to co napisałem wyżej.
Z silnikiem nic a nic sie nie dzieje. Olej Motul 8100xcess 5w40, a przez ostatnie 50tkm już x-power 10w60 ze względu na większe jego zużycie.
Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))
pozdrawiam
#12
Napisano 13:44, 03.02.2017
Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.
Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.
Kupiłem jak miała 8lat i 100tkm i od razu wrzuciłem instalację.
Przebiegu nie byłem w 100% pewny, więc może mieć faktycznie więcej niż to co napisałem wyżej.
Z silnikiem nic a nic sie nie dzieje. Olej Motul 8100xcess 5w40, a przez ostatnie 50tkm już x-power 10w60 ze względu na większe jego zużycie.
Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))
pozdrawiam
dobrze wiemy że auta poniżej VIIgen były silnikowo niezniszczalne, Też oddałem Vke z ponad 300k i nic jej nie było... Ja mam na VIII 52k i czuję ten komfort, że raczej silnik nie zawiedzie(reszta trochę jak na przebieg i stopień eksploatacji zawodzi, jak hałasujące wentylatory czy skrzypiące siedzenia czego w VIIgen z 270k nie doświadczam) ... pozdr
#13
Napisano 14:58, 03.02.2017
Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.
Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.
Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))
Jak najbardziej jest sprzedawalny ale cena jaką uzyskasz może Cię nie zadowolić, zawsze jakiś uczeń/student może kupić na dojazdy do szkoły itp.itd.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#14
Napisano 16:38, 03.02.2017
Witam,
A ja mam 20kkm i skrzynia biegow zakwalifikowana do wymiany przez centrale Honda.
Szumiaca skrzynia biegow o ktorej juz wiele,wiele pisalem.
Decyzja z dzisiaj.
Poza tym ok.
Ale testowalem inne acco w okolicy i wnich rowniez slychac lozyska podczas testow wiec jak dla mnie skrzynia do poprawy.
Oczywiscie wbijanie biegow rewelka ale szum to nie jest norma np vs Mazda 6 bez porownania.
pozd
#15
Napisano 16:45, 03.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przebieg, remont, silnik
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych