XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuknięcie w momencie zaciągania ręcznego podczas jazdy.
#1
Napisano 22:29, 21.02.2010
Mam takie pytanie do Was, czy jak jadąc powoli, delikatnie podciągacie ręczny to w momencie załapania klocków macie takie stuknięcie, uderzenie czy coś w tym rodzaju?
Zastanawiam się czy to normalne.
#2
Napisano 22:35, 21.02.2010
#3
Napisano 22:41, 21.02.2010
To nie jest normalne.Wymieniałeś ostatnio klocki? Wydaje się że (nawet jak nie wymieniałeś) klocki mają luz.Niestety trzeba zdemontować koła i poprawić osadzenia klocków-poodginać sprężyny.
Klocki były zmienione przez poprzedniego właściciela. Na przeglądzie przed zakupowym na Ordona odkręcili mi wszystkie koła i sprawdzali zawieszenie i hamulce i nie zwrócili na nic uwagi. Jeżeli tak nie macie to jutro będę musiał rozebrać tył i zobaczyć. Właśnie efekt jest taki jakby klocek miał luz i przy dociśnięciu do tarczy się przesuwał i stukał o zacisk.
#4
Napisano 22:48, 21.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 22:52, 21.02.2010
#6
Napisano 22:55, 21.02.2010
#7
Napisano 23:16, 21.02.2010
A ja myśle że to mogą być poduszki drążka stabilizatora
Wymieniałem, więc to odpada.
Mikołaj z tyłu mam tarcze. Z zasady w autach z ABS stosuje się tarcze z tyłu a accord ma ABS w standardzie. Nie wyobrażam sobie żeby we współczesnym aucie klasy accorda stosowano bębny, tym bardziej Tourerach gdzie waga jest większa.
#8
Napisano 23:20, 21.02.2010
#9
Napisano 23:22, 21.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 23:23, 21.02.2010
To trzeba wejść i sprawdzić mocowania i gumki o których pisałem.nawet nie wchodziłem pod niego w tym celu
#11
Napisano 23:38, 21.02.2010
To trzeba wejść i sprawdzić mocowania i gumki o których pisałem.nawet nie wchodziłem pod niego w tym celu
Jutro albo pojutrze sprawdzę i jak coś to opiszę dla potomnych.
A co do dźwięków to z doświadczenia wiem że nie można im ufać bo potrafią się nieść i słyszymy je z zupełnie innego miejsca niż nam się wydaje.
#12
Napisano 23:40, 21.02.2010
#13
Napisano 09:22, 22.02.2010
Podczas jazdy,żadnych niepokojących dźwięków nie słyszysz? czyli linka,bądź klocki i innego wytłumaczenia tej usterki nie widzę
Więc skoro hamując normalnie "z pedała" tego dźwięku nie słychać, a tylko przy ręcznym, to musi to być jednak coś związane z ręcznym.
Mikołaj nie wiedziałem o co Ci chodzi dopóki sam nie zaglądnąłem w ESM i faktycznie tylne koła mają zarówno tarcza jak i bębny więc jest co się zepsuć. Dzisiaj się za to biorę.
Dzięki Panowie za pomoc.
#14
Napisano 09:43, 22.02.2010
#15
Napisano 17:36, 22.02.2010
To się pięknie nazywa tarczobębnami Często stosowane rozwiązanie - z tego co się orientuję, dodatkowo często jest to tak zrobione, że pozostawia "luz", który chroni np. przed przymarzaniem - nie sprawdzałem jeszcze w acco, ale w poprzednim aucie tak to właśnie działało przy ręcznym i też było słychać podobny dźwięk. Samochód na zaciągniętym ręcznym można było lekko ruszyć (2-3 cm) w przód lub w tył zanim się zblokował całkiem/powrócił do położenia "0".faktycznie tylne koła mają zarówno tarcza jak i bębny więc jest co się zepsuć. Dzisiaj się za to biorę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych