Witam, od 3 miesięcy jestem użytkownikiem hondy accord cn1 wyposażonej w silnik 2.2 i-ctdi z 2007r. Pewnego razu zostawiając odpalone auto na luzie przez ok 2min. wyskoczył mi check engine który jak się później okazało odpowiadał za egr nie przejąłem się tym za bardzo ponieważ auto zachowywało się normalnie nie gasło ani nie traciło mocy po prostu było tak jak przedtem tak więc przysłowiowo olałem to i na drugi dzień podczas jazdy do miasta check zgasł. Po niespełna miesiącu ponownie się zapalił w takiej samej sytuacji tj. na postoju i wtedy postanowiłem działać tzn. wyczyściłem cały układ dolotowy (miałem zdjęty kolektor i wszystkie elementy sąsiadujące z nim oraz te które odpowiadają za egr etc.) po złożeniu do kupy auto trochę odżyło poprawił się dolny zakres obrotów do 1,5tyś. Auto przed operacją czyszczenia dolotu podpiąłem pod komputer i wyskoczył mi błąd P2004 który odpowiada za zaworek egr (101362-4800). Tak więc to całe czyszczenie dolotu za dużo nie dało bo chceck dzisiaj ponownie mi się zapalił... Co więc mam dalej zrobić z tym fantem? wymienić ten zaworek czy może jakieś sąsiednie części jego? Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na odpowiedź bo chciałbym pożegnać ten problem raz na zawsze. Pozdrawiam!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check Engine samoistnie wyskakuje na postoju problem z egr
#1
Napisano 15:21, 09.05.2016
#2
Napisano 10:48, 10.05.2016
#3
Napisano 14:42, 11.05.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2 i-Ctdi
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych