Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sciaganie samochodu na bok

VII Sciaganie samochodu na bok

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michałek

Michałek
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • SkÄ…d:Nasierowo-Dziurawieniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan/Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 08.05.2016

Witam,

 

Panowie pomozcie. Mam nastepujacy problem. Na poczatku zaczne ze wydaje mi sie ze chodzi mi w miare ciezko kierownica, uklad wspomagania. Jadac samochodem musze trzymac mocno kierownice bo samochod ucieka mi na bok. Nie zawsze tak sie dzieje. Ale gwaltownie i mocno hamujac sciaga mnie tez na bok. Co to moze byc? Prosze o pomoc.


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:48, 08.05.2016

Na początek sprawdź ciśnienie w oponach
  • 0
                       

#3 Michałek

Michałek
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • SkÄ…d:Nasierowo-Dziurawieniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan/Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 08.05.2016

Zapomnialem dodoac wlasne zeby nie bylo zbednych odpowiedzi. Cisnienie w oponach jest dobrze,kola wywarzone,zbieznosc robiona w tamtym roku.


  • 0

#4 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • SkÄ…d:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perÅ‚a B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:15, 08.05.2016

Kiedyś po wymianie dolnych gumowych tulei wahacza marnej jakości zamienników tzn zbyt miękkich też mi auto ściągają na bok w szczególności na pochylych drogach.Po zamontowaniu OEMowskich wszystko wróciło do normy.

Użytkownik eric70 edytował ten post 11:16, 08.05.2016

  • 0

#5 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:04, 08.05.2016

Zapomnialem dodoac wlasne zeby nie bylo zbednych odpowiedzi. Cisnienie w oponach jest dobrze,kola wywarzone,zbieznosc robiona w tamtym roku.

Oprócz zbieżnoÅ›ci, należy sprawdzić PK (kÄ…t pochylenia koÅ‚a) oraz WSZ (wyprzedzenie sworznia zwrotnicy). Może być sytuacja kiedy zbieżność jest OK, a PK i WSZ jest poza zakresem i bÄ™dzie Ci Å›ciÄ…gać auto. 

Masz wydruk z pomiarów geometrii?


  • 0

#6 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:02, 08.05.2016

Witam,

 

Panowie pomozcie. Mam nastepujacy problem. Na poczatku zaczne ze wydaje mi sie ze chodzi mi w miare ciezko kierownica, uklad wspomagania. Jadac samochodem musze trzymac mocno kierownice bo samochod ucieka mi na bok. Nie zawsze tak sie dzieje. Ale gwaltownie i mocno hamujac sciaga mnie tez na bok. Co to moze byc? Prosze o pomoc.

Zacierajace sie dolne sworznie zwrotnicy czesto powoduja duze opory na kierownicy i iine cuda z prowadzeniem auta. Radze sie im dobrze przyjezec bo w hondach to dosc draliwy temat. Sprawdzenie na szarpakach nic nie pokaze. Auto na podnosnik i lyzka do opon pomiedzy wahacz i zwrotnice pokaze ewentualne luzy. Czasem jest tak ze luzow nie ma ale sworzen obraca sie z oporami i to juz kwalifikuje do wymiany.


  • 0

#7 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:03, 09.05.2016

Chrishonda prawde pisze, wlasnie takie cos u siebie przerabialem, bez luzow, tylko auto sie zle prrowadzilo tj na prostej nie trzymalo prostej. Po wymianie jest fajnie
  • 0

#8 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:08, 17.05.2016

Kiedyś po wymianie dolnych gumowych tulei wahacza marnej jakości zamienników tzn zbyt miękkich też mi auto ściągają na bok w szczególności na pochylych drogach.Po zamontowaniu OEMowskich wszystko wróciło do normy.

nie chciałbym wymieniać którejś niepotrzebnie w wahaczu są 3 tuleje, możesz powiedzieć dokładnie którą tuleje wymieniłeś,

Załączone pliki

  • ZaÅ‚Ä…czony plik  wah1.png   103,25 KB   33 Ilość pobraÅ„

Użytkownik rebeliano edytował ten post 07:09, 17.05.2016

  • 0

#9 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • SkÄ…d:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perÅ‚a B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:33, 17.05.2016

Te dwie duże poziome żółte od zderzaka jeśli tak mogę opisać. Zamienniki były za miękkie i dopiero OEMowe zalatwily sprawe

Użytkownik eric70 edytował ten post 13:42, 17.05.2016

  • 0

#10 Konrad vtec

Konrad vtec
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Rzeszow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Standard
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 27.02.2020

Hej. Mam taki problem. Chciałem ściągnąć auto z pl do Szkocji. Dwa dni przed wyjazdem auto leciało prościutko. W dzień wyjazdu gdy jechałem do Szkocji auto lekko ściągalo w prawo. Gdy do jechałem do Szkocji to znowu ściągalo w lewo. Pojezdzilem w Szkocji miesiąc i udalem się do wRsztztu aby ustawić zbieżność,niby ustawili ale auto dalej sciagalo w lewo. Udałem się więc do kolejnego warsztatu. Tam gość spr zawieszenie mówił że ok, Tylko ze niedługo będzie trzeba wymienić drażki kierownicze. Przy mnie ustawiał zbieżność i niby ok. Lecz auto dalej ściąga w lewo. Teraz gdy jadę auto ściąga w lewo lecz gdy dodam gwałtownie gazu kierownica się prostuje. Miał ktoś podobny problem? Proszę o porady
  • 0

#11 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:46, 27.02.2020

albo miękka któraś guma w wahaczu/ wahaczach, albo źle zrobiona geometria, a moze jedno i drugie...


  • 0

#12 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 13.01.2021

Cześć. Mam taki problem - auto jedzie prosto ale kierownica jest lekko przechylona w lewo . Byłem w jednym warsztacie przytrzymali auto 4 dni i nie potrafili wyprostować tej kierownicy . Zrobili geometrię ale nic to nie dało. Ostatnio byłem w innym warsztacie ale też nie mogą sobie poradzić mówią że sruby zapieczone i trzeba wymienić koncowki drążków. To dobry trop ?
  • 0

#13 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:10, 13.01.2021

4 dni robili i nic nie zrobili? Zmien warsztat... Roboty na max 30 minut. Nawet jesli stoja nakretki to wystarczy je podgrzac i musza sie odkrecic. W ostatecznosci nowe drazki a koncowki jeśli ściśle to zostawić.

Coraz więcej amatorów niż mechaników...

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 19:11, 13.01.2021

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:10, 13.01.2021

Cześć. Mam taki problem - auto jedzie prosto ale kierownica jest lekko przechylona w lewo . Byłem w jednym warsztacie przytrzymali auto 4 dni i nie potrafili wyprostować tej kierownicy . Zrobili geometrię ale nic to nie dało. Ostatnio byłem w innym warsztacie ale też nie mogą sobie poradzić mówią że sruby zapieczone i trzeba wymienić koncowki drążków. To dobry trop ?

Znajdź u siebie w okolicy ogarnięty warsztat który robi geometrię to ogarnie. Przeciez przestawienie to kwestia regulacji na końcówkach drążków i jak nie po dobroci to palnik i musi puścić.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 13.01.2021

Dzisiaj podgrzewali to palnikiem i nie mogli odkręcić bo spód był konserwowany 180 min walki na nic
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sciaganie samochodu na bok

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq