Nie wiem jak z "wysychaniem" i ich twardością z upływem czasu czy tam pękaniem ale ten wzór bieżnika i układ lameli to idealna pożywka dla ząbkowania. Są wprost idealne do książkowego ząbkowania i to w krótkim terminie nawet na przodzie. Dla mnie to po zdjęciu w przedbiegach odpadają.
Ten cytat to tylko potwierdza, że prawdopodobnie dlatego szybko zrobiły się głośne
"
Michelin CC 2 bo zrobiły się głośne.
Głośne zrobiły się szybko. Kolega mnie kiedyś zapytał dlaczego nie wymienię wyjących łożysk! Sam ma ciężkiego amerykańskiego suwa na wielkich kołach.
Teraz będę się rozglądał za (chyba) Continentalami bo ponoć są cichsze."
Jeśli allseason i otwarte lamele to tylko asymetryczne żeby się ratować i rotować przynajmniej co sezon jak nie częściej (jeśli teraz wogóle takie są, bo nie przeglądam na bieżąco)
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:40, 15.07.2022