Witam wszystkich
Wczoraj podczas jazdy doświadczyłem czegoś niepokojącego, mianowicie podczas wyprzedzania doszedłem na 3 biegu gdzieś do granicy 3500 rpm, następnie wrzuciłem 4 bieg, wcisnąłem pedał gazu i wtedy nastąpiło dziwne szarpanie i spadek mocy, silnik jakby się zadławił z 3 razy, kontrolka grzania świec zamigała kilka razy, wyskoczył błąd check engine i silnik zgasł, po zatrzymaniu samochodu i uruchomieniu go ponownie wszystko pracowało normalnie i przez jakąś godzinę może dwie świeciła się kontrolka check engine, dodam, że filtr paliwa był wymieniany, niestety dopiero z powodu problemów z uruchomieniem silnika z rana i właśnie dziwnego zachowania podczas wyprzedzania. Jak myślicie, z czym może być problem? Czy problemem jest to, że stosowałem zamienniki a nie oryginalne filtry? Czy chodzi o to, że deaslem jeździ się kompletnie inaczej niż benzyniakiem? Czy przyczyna jest zupełnie inna?
Pozdrawiam