Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Termometr kłamie

VIII termomet wskazania kaliracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:58, 07.01.2016

Witam. Zauważyłem ostatnio, że termometr przekłamuje (zawyża) wskazania temperatury zewnętrznej, różnica wynosi ok. 3 st.C. Czy istnieje jakaś procedura kalibracji?


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:56, 07.01.2016

Jak termometr Ci się spieszy to włącz zapłon Zapamiętaj temperaturę, przyciskiem od kasowania licznika przyciśnij i przekręć trzymając (nie pamiętam  czy w prawo czy lewo) wtedy na wyświetlaczu pojawią się wartości np 2,3,-3,-2,-1,0,1,2,3....... Zero jest to wartość neutralna a pozostałe wartości to korekta maksymalnie plus/minus trzy....  Jak miałeś np ustawione plus 2 to trzeba ustawić -1.... Pozdrawiam
 


  • 0

#3 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 20:05, 07.01.2016

Czy w VII gen tak można podobnie skalibrować bo mi też o 2 st. C zawyża....


  • 0

No Red Line no Fun :)


#4 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:59, 07.01.2016

Jak termometr Ci się spieszy to włącz zapłon Zapamiętaj temperaturę, przyciskiem od kasowania licznika przyciśnij i przekręć trzymając (nie pamiętam  czy w prawo czy lewo) wtedy na wyświetlaczu pojawią się wartości np 2,3,-3,-2,-1,0,1,2,3....... Zero jest to wartość neutralna a pozostałe wartości to korekta maksymalnie plus/minus trzy....  Jak miałeś np ustawione plus 2 to trzeba ustawić -1.... Pozdrawiam
 

Niestety, tak to nie działa, jedynie co to pokasowałem sobie dzienne liczniki. 


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#5 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:00, 07.01.2016

Tak można, ja w zeszłym roku skalibrowałem o -1 u siebie w instrukcji właśnie to znalazłem.
  • 0

Long May You Ran


#6 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:24, 07.01.2016

Noż kurcze a u mnie nie działa - włączam zapłon (nie silnik), wciskam "patyk" pod zegarem i tak trzymając kręce w lewo, prawo i nic. Znalazłem nawet na YT kalibrację w Odyssey'u - tam trzeba przy włączonym zapłonie przytrzymać "patyk" ok. 10 sek i wtedy można korygować nawet o 5 st., ale u mnie to też nie działa. 

 

EDIT:

znalazłem w instrukcji - strona 132


Użytkownik lajsta edytował ten post 21:34, 07.01.2016

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#7 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 07.01.2016

U siebie w VII dzisiaj to robiłem i działa, trzymamy przycisk kasowania przez 10 sekund i pojawiaja się cyferki plus lub minus.


  • 0

#8 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:24, 07.01.2016

Z VIII gen wchodzimy przez ustawienia przyciskami na kierownicy:

- zaciągamy ręczny, włączamy zapłon na II poz. (kontrolki świecą)

- naciskamy i przytrzymujemy przycisk INFO przez ok. 3-4 sek aż pojawi się MENU

- naciskając INFO dół przechodzimy do CHG SETTING i naciskamy SEL/RESET

- naciskając INFO dół przechodzimy do ADJUST OUTSIDE TEMP DISPLAY i naciskamy SEL/RESET

- wtedy już zobaczymy na jakim poziomie jest ustawiony nasz termometr (u mnie było na +3)

- w zależności od potrzeby naciskamy INFO dół tak aby podświetlić właściwy przycisk "+" lub "-" a gdy się podswietli przyciskiem SEL/RESET naprowadzamy wartość temperatury do pożądanego poziomu (ja zszedłem do "0")

- potem naciskamy INFO dół tak aby podswietlić ikonę SET, którą zatwierdzamy klawiszem SET/RESET - po tym na wyświetlaczu pojawi się napis OUTSIDE +/- 0 i wyświetlacz wróci do  ADJUST OUTSIDE TEMP DISPLAY

- po tym wychodzimy z ustawień podświetlając kolejno przycisk wyjścia i potwierdzając przyciskiem SEL/RESET


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#9 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 21:02, 12.01.2016

U siebie w VII dzisiaj to robiłem i działa, trzymamy przycisk kasowania przez 10 sekund i pojawiaja się cyferki plus lub minus.

 

potwierdzam,  działa 100%


  • 0

No Red Line no Fun :)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, termomet, wskazania, kaliracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq