Witam. Zauważyłem ostatnio, że termometr przekłamuje (zawyża) wskazania temperatury zewnętrznej, różnica wynosi ok. 3 st.C. Czy istnieje jakaś procedura kalibracji?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:58, 07.01.2016
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#2
Napisano 19:56, 07.01.2016
Jak termometr Ci się spieszy to włącz zapłon Zapamiętaj temperaturę, przyciskiem od kasowania licznika przyciśnij i przekręć trzymając (nie pamiętam czy w prawo czy lewo) wtedy na wyświetlaczu pojawią się wartości np 2,3,-3,-2,-1,0,1,2,3....... Zero jest to wartość neutralna a pozostałe wartości to korekta maksymalnie plus/minus trzy.... Jak miałeś np ustawione plus 2 to trzeba ustawić -1.... Pozdrawiam
#3
Napisano 20:05, 07.01.2016
Czy w VII gen tak można podobnie skalibrować bo mi też o 2 st. C zawyża....
No Red Line no Fun
#4
Napisano 20:59, 07.01.2016
Jak termometr Ci się spieszy to włącz zapłon Zapamiętaj temperaturę, przyciskiem od kasowania licznika przyciśnij i przekręć trzymając (nie pamiętam czy w prawo czy lewo) wtedy na wyświetlaczu pojawią się wartości np 2,3,-3,-2,-1,0,1,2,3....... Zero jest to wartość neutralna a pozostałe wartości to korekta maksymalnie plus/minus trzy.... Jak miałeś np ustawione plus 2 to trzeba ustawić -1.... Pozdrawiam
Niestety, tak to nie działa, jedynie co to pokasowałem sobie dzienne liczniki.
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#5
Napisano 21:00, 07.01.2016
Long May You Ran
#6
Napisano 21:24, 07.01.2016
Noż kurcze a u mnie nie działa - włączam zapłon (nie silnik), wciskam "patyk" pod zegarem i tak trzymając kręce w lewo, prawo i nic. Znalazłem nawet na YT kalibrację w Odyssey'u - tam trzeba przy włączonym zapłonie przytrzymać "patyk" ok. 10 sek i wtedy można korygować nawet o 5 st., ale u mnie to też nie działa.
EDIT:
znalazłem w instrukcji - strona 132
Użytkownik lajsta edytował ten post 21:34, 07.01.2016
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#7
Napisano 21:46, 07.01.2016
U siebie w VII dzisiaj to robiłem i działa, trzymamy przycisk kasowania przez 10 sekund i pojawiaja się cyferki plus lub minus.
#8
Napisano 22:24, 07.01.2016
Z VIII gen wchodzimy przez ustawienia przyciskami na kierownicy:
- zaciągamy ręczny, włączamy zapłon na II poz. (kontrolki świecą)
- naciskamy i przytrzymujemy przycisk INFO przez ok. 3-4 sek aż pojawi się MENU
- naciskając INFO dół przechodzimy do CHG SETTING i naciskamy SEL/RESET
- naciskając INFO dół przechodzimy do ADJUST OUTSIDE TEMP DISPLAY i naciskamy SEL/RESET
- wtedy już zobaczymy na jakim poziomie jest ustawiony nasz termometr (u mnie było na +3)
- w zależności od potrzeby naciskamy INFO dół tak aby podświetlić właściwy przycisk "+" lub "-" a gdy się podswietli przyciskiem SEL/RESET naprowadzamy wartość temperatury do pożądanego poziomu (ja zszedłem do "0")
- potem naciskamy INFO dół tak aby podswietlić ikonę SET, którą zatwierdzamy klawiszem SET/RESET - po tym na wyświetlaczu pojawi się napis OUTSIDE +/- 0 i wyświetlacz wróci do ADJUST OUTSIDE TEMP DISPLAY
- po tym wychodzimy z ustawień podświetlając kolejno przycisk wyjścia i potwierdzając przyciskiem SEL/RESET
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#9
Napisano 21:02, 12.01.2016
U siebie w VII dzisiaj to robiłem i działa, trzymamy przycisk kasowania przez 10 sekund i pojawiaja się cyferki plus lub minus.
potwierdzam, działa 100%
No Red Line no Fun
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, termomet, wskazania, kaliracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych