XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:59, 16.11.2009
#2
Napisano 11:16, 16.11.2009
PS. prąd do fotela = kable przekaźnik oraz bezpiecznik
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:23, 17.11.2009
Choć te w Accord szybko się przesuwają elektrycznie (przynajmniej u mnie) to i tak ustawiłem raz i tak jeżdżę...pamięci nie ma, więc żona i tak musi przestawiać jak jeździ (a robi to bardzo rzadko).
Masz fajne jasne fotele, zapewne zadbane...po co Ci ten "bajer"?
Na Twoim miejscu olałbym takie bajery
#4
Napisano 06:10, 03.04.2010
ja taką przekładke robiłem w Accordzie VI CG8 1.8 LS 1999r. Sterowanie pozycji jest w fotelu i z tym nie było problemu wystarczy wszystkie plusy podłączyć pod plus w zapalniczce, a minusy do masy - i fotel jeździ. Natomiast żeby działało ogrzewanie to trzeba kupić przyciski, najlepiej z wiązkami od fotela, ponieważ to przycisk steruje grzaniem, to do niego idzie w wiązce ok.8 przewodów z fotela(cięzko byłoby to samemu okablować a bez schematu to ani rusz)i podobnie jak wcześniej plusy w zapalniczkę a minusy do masy. Nie jestem 100% pewien ale VI w wersji ES i ececutive mają standardowo wyprowadzone wszystkie wiązki pod el.fotele mimo że nie mają skór i grzania.
U mnie wyszło to jak w orginale byłem zadowolony też miałem jasny welur i zmieniłem na jasną skóre przesyłam link do posta na ten temat:
http://forum.honda-k...php?f=32&t=3871
Pozdrawiam.
Zmieniłem nieco moją wypowiedź, bo nie doczytałem się że masz Accorda z lat 1998-2002. Ja juz przełożyłem swojego,wyszło super jak byś miał jakieś pytania to chętnie służe pomocą. Dodam że ja swoje jasne skóry kupiłem w świetnym stanie za śmieszne 350 zł. od anglika razem z wiązkami i przyciskami "grzania foteli"
[ Dodano: 2010-04-06, 13:39 ]
Do ToMali.
Jak wyciągałem fotele z anglika to okazało się, że mimo manualnego lewego fotela wiązka pod elektryke jest wyprowadzona na oba fotele. Wiec jeśli masz w swoim lewy fotel elektryczny, to podejżewam, że masz też wiązkę na prawy fotel.A to z kolei oznacza, że możesz kupić fotel od angola i wpiąć.
#5
Napisano 19:48, 23.07.2010
#6
Napisano 17:44, 21.03.2015
Witam!
Zmieniam tapicerkę z materiałowej manualnej (ręcznej) na skórzaną elektryczną. Potrzebuje jakiegoś schematu kostki pod fotelem żeby zrobić potrzebną instalację (podgrzewane fotele, elektryczna regulacja itp). Jeszcze pytanko czy da się przerobić fotele z wersji angielskiej na europejską?
Pozdrawiam
Użytkownik Frędzel edytował ten post 18:05, 21.03.2015
#7
Napisano 21:59, 21.03.2015
#8
Napisano 22:08, 21.03.2015
Witam. No ja właśnie dzisiaj przekładałem fotele skóra z elektryką do COMFORTA i jest właśnie problem z tym że fotel kierowcy będziesz miał bez regulacji wysokości. Przyglądałem się temu i nie bardzo widzę możliwość przekładki mechanizmów z fotel pasażera do kierowcy, być może gdybym rozebrał wszystko na czynniki pierwsze to może by się coś udało poprzekładać ale z racji że robiło się już ciemno nawet się nie brałem za to i chyba temat odpuszczę, chyba że ktoś już to robił i powie że się da. Fotel pasażera fabrycznie jest wyżej niż fotel kierowcy w najniższym położeniu więc muszę się przyzwyczaić do siedzenia trochę wyżej, za to żona mi już nie będzie kręcić wysokością fotela bo jej nie ma, a wysokość dla niej powinna być ok.
Pamiętaj żeby przełożyć mocowanie pasów w fotelach z anglika bo tylko jeden fotel ma sygnalizację zapięcia pasów a ze starych foteli przynajmniej wizualnie nie pasuje.
Schematy kostek Ci nie potrzebne (no chyba że ktoś je ma to na pewno będą przydatne), wszystko sprawdzisz metodą prób i błędów przynajmniej w kwestii zasilania elektryki foteli.
Co do grzania to u mnie też chyba jest bo zostały mi 3 wolne kable + 2 masowe, ale brakło mi dziś czasu na testowanie tego a sprzedawca nic się nie chwalił że mają jeszcze grzanie.
Generalnie jest przy tym sporo roboty, wymiana tyłu zajęła mi jakieś 2,5h, wymiana przody z dorobieniem wiązki ok. 4h, wszystko na spokojnie, Do wyjęcia oparcia kanapy i włożenia nowej będzie Ci ktoś potrzebny bo jest cholernie ciężka.
Pzdr
#9
Napisano 11:02, 22.03.2015
Manuale, schematy w dziale dla Klubowiczy.
Jak widzisz, póki co nie jestem klubowiczem.
Witam. No ja właśnie dzisiaj przekładałem fotele skóra z elektryką do COMFORTA i jest właśnie problem z tym że fotel kierowcy będziesz miał bez regulacji wysokości. Przyglądałem się temu i nie bardzo widzę możliwość przekładki mechanizmów z fotel pasażera do kierowcy, być może gdybym rozebrał wszystko na czynniki pierwsze to może by się coś udało poprzekładać ale z racji że robiło się już ciemno nawet się nie brałem za to i chyba temat odpuszczę, chyba że ktoś już to robił i powie że się da. Fotel pasażera fabrycznie jest wyżej niż fotel kierowcy w najniższym położeniu więc muszę się przyzwyczaić do siedzenia trochę wyżej, za to żona mi już nie będzie kręcić wysokością fotela bo jej nie ma, a wysokość dla niej powinna być ok.
Pamiętaj żeby przełożyć mocowanie pasów w fotelach z anglika bo tylko jeden fotel ma sygnalizację zapięcia pasów a ze starych foteli przynajmniej wizualnie nie pasuje.
Schematy kostek Ci nie potrzebne (no chyba że ktoś je ma to na pewno będą przydatne), wszystko sprawdzisz metodą prób i błędów przynajmniej w kwestii zasilania elektryki foteli.
Co do grzania to u mnie też chyba jest bo zostały mi 3 wolne kable + 2 masowe, ale brakło mi dziś czasu na testowanie tego a sprzedawca nic się nie chwalił że mają jeszcze grzanie.
Generalnie jest przy tym sporo roboty, wymiana tyłu zajęła mi jakieś 2,5h, wymiana przody z dorobieniem wiązki ok. 4h, wszystko na spokojnie, Do wyjęcia oparcia kanapy i włożenia nowej będzie Ci ktoś potrzebny bo jest cholernie ciężka.
Pzdr
Wielkie dzięki za info. Zasilanie brałeś z gniazda zapalniczki czy jest może gdzieś w tunelu środkowym schowana kostka? Z tego co wiem to chyba wszystkie skórzane tapicerki w Acco miały grzanie, które też będę chciał podłączyć.
#10
Napisano 11:27, 22.03.2015
Jak widzisz, póki co nie jestem klubowiczem.
Wielkie dzięki za info. Zasilanie brałeś z gniazda zapalniczki czy jest może gdzieś w tunelu środkowym schowana kostka? Z tego co wiem to chyba wszystkie skórzane tapicerki w Acco miały grzanie, które też będę chciał podłączyć.
Tak brałem z gniazda zapalniczki, jest tego taki minus że elektryka działa dopiero po przekręceniu zapłonu. w IV genie miałem oryginalnie tak że działało cały czas i wg mnie było to lepsze rozwiązanie bo mogłem fotel obniżyć bez wsiadania (a wsiąść po żonie i tak się nie dało bo się nie mieściłem między oparcie a kierownice). Uważam że lepszym wyjściem jest wziąć zasilanie bezpośrednio z puszki z bezpiecznikami tak żeby mieć zasilanie na stałe, jednak mnie się nie chciało póki co grzebać w bezpiecznikach. Może kiedyś to zmienię.
Do grzania będziesz potrzebował jeszcze ramkę i przyciski.
Pzdr
#11
Napisano 12:13, 22.03.2015
Tak brałem z gniazda zapalniczki, jest tego taki minus że elektryka działa dopiero po przekręceniu zapłonu. w IV genie miałem oryginalnie tak że działało cały czas i wg mnie było to lepsze rozwiązanie bo mogłem fotel obniżyć bez wsiadania (a wsiąść po żonie i tak się nie dało bo się nie mieściłem między oparcie a kierownice). Uważam że lepszym wyjściem jest wziąć zasilanie bezpośrednio z puszki z bezpiecznikami tak żeby mieć zasilanie na stałe, jednak mnie się nie chciało póki co grzebać w bezpiecznikach. Może kiedyś to zmienię.
Do grzania będziesz potrzebował jeszcze ramkę i przyciski.
Pzdr
a możesz zrobić mi zdjęcie jak Ty masz podłączone oba fotele i zaznaczyć na tych zdjęciach, które to + a które to -?
#12
Napisano 12:28, 22.03.2015
- masz 4szt czarne, możesz spiąć wszystkie do kupy, ja wyszukałem tylko te 2 które mi były potrzebne do zasilania elektryki fotela, pozostałe 2 są chyba do grzania.
+ do elektryki są 2, bialo czerwony i chyba biało niebieski,
co do grzania jak pisałem jeszcze nie rozkminiałem ale wychodzi na to że zostają 2 minusy czarne i 3 plusy (te 3 plusy z tego co pamiętam nie są białe tak jak do elektryki).
aha i wtyczka w aucie od sygnalizacji pasów nie pasuje w gniazd z fotela anglika, trzeba poobcinać i założyć nowy zestaw gniazdo+wtyczka (ja połączyłem to na żelkach samozaciskowych. w zasadzie jedyne co pasuje i z czym nie ma problemu to zółte wtyczki od poduszek.
zdjęć Ci nie zrobię bo fotele już założone a pogoda dzisiaj paskudna, może za tydzień będę grzebał jeszcze to coś pstryknę.
Pzdr
#13
Napisano 09:40, 23.08.2015
Witam
panowie zastanawiam się nad wymianą foteli na skórzane, na necie widziałem kilka fajnych aukcji tylko fotele sa elektryczne a te które mam obecnie są bez elektryki , czy idzie takie fotele normalnie zamontować póścić prąd z akumulatora i po problemie ?
#14
Napisano 10:31, 23.08.2015
tu masz temat kolegi Dawidowski od postu nr 59:
http://www.accordklu...owe-foto/page-4
dodatkowo temat z matami do ogrzewania:
http://www.accordklu...at-allegrowych/
ps. trochę roboty z tym jest, ale jak najbardziej da się, przechodziłem też taką wymianę, z tym, że miałem materiałowe fotele elektryczne więc mniej zabawy było..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#15
Napisano 11:00, 23.08.2015
niestety nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytanie jak z podłączeniem eketryki pod siedzenie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych