Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Złe wskazywanie temperatury

VI temperatura czujnik płyn chłodzący

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 nikosss13

nikosss13
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Ostrzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:VTEC
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 04.06.2015

Witam. Mam problem odnośnie wskaźnika temperatury. Podczas jazdy wskaźnik zaczał wzrastać do max wartości, po chwili automatycznie opadał do normalnej.. zaczęło mi się tak dziać coraz częściej, więc postanowiłem wymienić czujnik. Zmieniłem czujnik na firmę KW i po założeniu czujnik zaczął wskazywać większą wartośc i po chwili max.. oddałem czujnik na gwarancję, zmieniłem termostat i założyłem inny nowy czujnik też z firmy KW i nadal dzieje sie to samo, tylko, że częściej.. założyłem spowrotem stary czujnik i też już się tak samo zaczęło dziać.. wiatraki załączają się po około 20 minutach pracy silnika na wolnych obrotach, i potem już cyklicznie co jakiś czas.. obydwa węże od chłodnicy są takiej samej temp, czyli ok.. czujnik wtedy wskazuje max temp. i nic się nie zmienia.. wykluczyłem też przetarty przewód od czujnika ponieważ przejechałem parę km z odłączonym przewodem i wskazówka była cały czas na zero i ani drgnęła.. pomóżcie.. z góry dziękuję :)


  • 0

#2 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 08:58, 04.06.2015

Zamienniki czujników to wiesz do czego się nadają, niestety ale będziesz musiał kupić nowy oryginał albo próbować używkę....

I po primo to zmień w swoim profilu wersje.............. jakie :ckm:  V-TEC się pytam kto tak pisze :bojesie:


  • 0

No Red Line no Fun :)


#3 nikosss13

nikosss13
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Ostrzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:VTEC
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 05.06.2015

No rozumiem, tylko że każdy nowy zamiennik okazuje się zły? To chyba jest cos nie tak...


  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:25, 05.06.2015

Każda nowa sonda lambda Bosch w zamienniku jest do d.... Nie możesz używki kupić? Ja sie przejechałem na zamiennikach EPC. Działały 1-2 miesiące...potem kupiłem używkę i działa już 4 lata.

Użytkownik pegal edytował ten post 19:26, 05.06.2015

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 m4riusz

m4riusz
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 07.06.2015

ja mam podobnie ze wskaznikiem temperatury i raczej podmiany czujników nic nie pomogą, musi być coś z wiazką albo w zegarze ;/


  • 0
MOTUL

#6 nikosss13

nikosss13
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Ostrzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:VTEC
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 09.06.2015

Skoro tak mówisz... myślałem żeby jeszcze zmienić płyn chłodniczy..? a jeśli coś z wiązką lub zegarem to dlaczego z każdym czujnikiem a było ich trzy, pokazuje inaczej? jechałem również na odłączonej wskazówce i nic się nie dzieje, więc jakiekolwiek zwarcie wykluczone...


  • 0

#7 m4riusz

m4riusz
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 09.06.2015

ja po odłaczeniu w czasie jazdy nie sprawdzałem czy wskaźnik świruje ale może kiedyś odlacze, pojeździłem tylko z modułem elm żeby sprawdzić czy z temp jest wporzadku i według ecu jest w normie także jestem spokojny bo nic zlego sie nie dzieje tylko czasami takie maks wskazanie razi w oczy ale zdarza sie ze wskazuje dobrze albo stukne w zegar i opada na właściwy poziom ;)

 

A to że na trzech czujnikach miałes różne wskazania to mozliwe bo zamienik jakiejkolwiek części orginałowi nie dorówna.


  • 0
MOTUL

#8 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:23, 09.06.2015

...to chyba jasne, ze jak po stuknieciu w zegar wskazowka opada tzn. dobrze wskazuje to masz zly = slaby kontakt jakiejs listwy albo sciezki na plytce w zegarze.

 

np. zimny lut itp.  :adios:


Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:24, 09.06.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#9 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:03, 09.06.2015

zmierz miernikiem jaki opór pokazuje ci czujnik przy pelnym nagrzaniu i porównaj z manualem


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, temperatura, czujnik, płyn chłodzący

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq