XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zdejmowanie deski rozdzielczej i żarówki do zegarów
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:43, 26.11.2009
W moim Accordzie padło mi ostatnio podświetlenie zegarów to znaczy od poziomu paliwa i temperatury.Czy ktoś demontował deskę rozdzielczą i może mi w tym pomóc bo nie chcę uszkodzić niczego. Jakie żarówki tam idą i czy można je zastąpić ledami i jaki będzie efekt?
Jest to Accord VI 2000r.,2,0 TDi
Pozdrawiam i proszę o pomoc
#2
Napisano 20:45, 26.11.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:52, 26.11.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:03, 26.11.2009
Wiem natomiast że muszę kupić 4 żarówki o mocy 3W do zegarów i 1 do podświetlenia licznika
1,1W.
#6
Napisano 17:45, 27.11.2009
#7
Napisano 21:17, 27.11.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:38, 28.11.2009
Pozostaje kwestia demontażu deski,pomoże ktoś?
#9
Napisano 16:07, 30.11.2009
...kwestia demontażu deski, pomoże ktoś?
Proszę bardzo:
1. Opuszczasz kierownicę max na dół.
2. Odkręcasz 3 śrubki w desce rozdzielczej nad kierownicą.
3. Wyciągasz gumowe pokrętło od regulacji natężenia światła zegarów.
4. Wyciągasz środkowy przełącznik z lewej strony kierownicy (regulacja wys. świateł) i odkręcasz 1 śrubkę, która znajduję się za przyciskiem.
4. Łapiesz całą konsolę od góry (w miejscu odkręcenia 3 śrubek) i ciągniesz do siebie i w dół - energicznie ale z wyczuciem, tak żeby nie pourywać zatrzasków i niczego nie złamać (najwięcej zatrzasków jest w okolicy radia i pokręteł do nawiewów - ew. climatronika lub navi)
5. Odkręcasz zegary 4 śróbki (2 na dole i 2 na górze) - w sumie na górze są 4 śrubki, ale wystarczy odkręcić tylko 2.
6. Zegary masz w rękach...
Jak masz ESM to poszukaj, w nim jest szkic obrazujący umieszczenie śrubek i zatrzasków.
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:25, 30.11.2009
Jak będę zdejmował to porobię fotki coby zostały dla innych potrzebujących.
#11
Napisano 19:12, 09.12.2009
REASUMUJAC
algorytm kolegi kamil.ekonom jest jak sadze wystarczajacy ja z nigo korzystalem i mi sie udalo, zaczynalem odpinac z zatrzaskow od lewej strony do prawej ale to juz jak kto tam woli
Proszę bardzo:
1. Opuszczasz kierownicę max na dół.
2. Odkręcasz 3 śrubki w desce rozdzielczej nad kierownicą.
3. Wyciągasz gumowe pokrętło od regulacji natężenia światła zegarów.
4. Wyciągasz środkowy przełącznik z lewej strony kierownicy (regulacja wys. świateł) i odkręcasz 1 śrubkę, która znajduję się za przyciskiem.
4. Łapiesz całą konsolę od góry (w miejscu odkręcenia 3 śrubek) i ciągniesz do siebie i w dół - energicznie ale z wyczuciem, tak żeby nie pourywać zatrzasków i niczego nie złamać (najwięcej zatrzasków jest w okolicy radia i pokręteł do nawiewów - ew. climatronika lub navi)
5. Odkręcasz zegary 4 śróbki (2 na dole i 2 na górze) - w sumie na górze są 4 śrubki, ale wystarczy odkręcić tylko 2.
6. Zegary masz w rękach...
Jak masz ESM to poszukaj, w nim jest szkic obrazujący umieszczenie śrubek i zatrzasków.
ze swojej strony dorzucam pare fot od wewnatrz deski rozdzielczej na wypadek gdyby ktos chcial sie zorientowac gdzie mozna sie miej wiecej spodziewac zatrzaskow
deske fotografowalem od lewej strony do prawej lub patrzac na nia z frontu od radia po lewy wentylator
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:33, 08.04.2011
Jednak muszę zgłosić problem, pomimo wymiany żarówki 1,1W w LCD, podświetlenie nie działa, co więcej podłączyłem zegary od angola i też nie działa tylko to jedno podświetlenie. POMOCY!
#13
Napisano 21:40, 08.04.2011
wymieniłem żarówki,
na jakie?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 01:38, 20.04.2012
To są żarówki T5 tak?
#15
Napisano 07:50, 20.04.2012
Ile żarówek idzie do samego podświetlenia?
a to idą żarówki do czegoś innego jak podświetlenie?
http://japancars.ru/...=B__1210&s=0.45
http://japancars.ru/...=B__1700&s=0.45
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych